2021 تویوتا کرولا عبور جدید و مقرون به صرفه SUV به احتمال زیاد رهبری به امریکا - Roadshow

کرولا صلیب بسیار زیبا در میناکاری-مانند راه. تویوتا ورود سخت بر روی پاشنه از Yaris صلیب که عرضه چند ماه پیش ت

توسط SALAMNEWWS در 21 تیر 1399
2021-toyota-corolla-cross-suv-promo

کرولا صلیب بسیار زیبا در میناکاری-مانند راه.

تویوتا

ورود سخت بر روی پاشنه از Yaris صلیب که عرضه چند ماه پیش تویوتا پرده برداری کرده است که 2021 کرولا صلیب در تایلند است. نام بسیار خود توضیحی: کرولا صلیب است که در اصل یک متقاطع نسخه کرولاسلتنج به معادل همان اندازه کلاس.

کرولا صلیب شکل بدن است که بسیار شبیه به RAV4 با یک راست قامت و ظاهر تقریبا یکسان گلخانه اما این رو مشخص جلویی با عصبانی چراغهای جلو و یک بزرگ سیاه و سفید قاب پنجره مشبک است که مرا به یاد میناکاری بینی البته بیشتر چاپلوس. من به ویژه مانند فندر شعله ور شدن درمان که مرا به یاد جعبه مانند رالی اتومبیل از سال 1980 مانند لانچیا دلتا Integrale. این RAV4 شباهت ادامه در عقب که در آن کرولا صلیب نازک چراغهای عقب و یک سپر تحت پوشش در پوششی و faux skid plate.

در داخل کرولا صلیب آشنا به نظر می رسد بیش از حد با یک داشبورد تا حد زیادی از دستگیر منظم کرولا مدل. مرکز کنسول درست تر و یک 9 اینچ صفحه نمایش لمسی با اپل CarPlay نشسته در بالای داش. کرولا عبور در دسترس است با چیزهایی مانند قدرت صندلی های جلو dual-zone اتوماتیک کنترل آب و هوا یک قدرت liftgate 360 درجه سیستم دوربین و تویوتا کامل ایمنی حس suite راننده-کمک امکانات.

تویوتا می گوید: کرولا صلیب سواری در TNGA-C پلت فرم همان TNGA نوع به عنوان کرولا سدان و هاچ بک Prius C-HR و لکسوس UX. کرولا صلیب' فاصله دو محور یکسان به C-HR اما آن سه اینچ دیگر به طور کلی و چند اینچ بلندتر است. مقایسه آن تایلند-بازار محموله اعداد به آمریکا-بازار C-HR تعداد کرولا عبور به نظر می رسد که کمتر حمل و نقل فضایی است می تواند به اندازه گیری های مختلف -- کرولا به نظر می رسد که بیشتر اتاق های باری از C-HR و قطعا فضای بیشتری برای عقب-صندلی مسافران نیز هست.

2021-toyota-corolla-cross-suv-118

صلیب' فضای داخلی بسیار شبیه به استاندارد کرولا را

تویوتا

در تایلند کرولا عبور خواهد آمد استاندارد با front-wheel drive و 1.8 لیتری چهار سیلندر با موتور ساخت 140 اسب بخار و 129 پوند-فوت گشتاور تقریبا یکسان اعداد به همان موتور ما در کرولا تخم و سدان در ایالات متحده است. وجود یک موجود ترکیبی انتقال قدرت با مجموع 122 اسب بخار نیز تقریبا یکسان به یک بر ما کرولا هیبریدی. درایو تمام چرخ ها در دسترس نیست با وجود کرولا صلیب " را مطرح ترخیص زمین و ناهموار به نظر می رسد اما تویوتا می بالد که آن را به یک سواری نرم و خوب نفوذ و رو.

تویوتا می گوید: کرولا صلیب را در فروش در تایلند برای اولین بار با بازارهای دیگر به دنبال, و یک تویوتا ایالات متحده آمریکا, سخنگوی به ما گفت که هیچ تصمیمی گرفته نشده با توجه به فروش در امریکا است. اما بر خلاف کوچک Yaris صلیب آوردن این SUV جدید در سراسر تالاب به نظر می رسد مانند یک بدون brainer; ماشین و راننده گزارش نام شده تجاری در ایالات متحده و آن را بخشی از یک درز ما محصول نقشه راه. این امر پر کردن شکاف بین C-HR و RAV4 در تویوتا متقاطع صف انجام نبرد با امثال هیوندای Kona کیا Seltos و مزدا CX-30.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن