2021 Ford Bronco:: همه چیز ما در مورد جیپ مخاصم رقیب - Roadshow

این تیزر تصویر از سال 2018 نشان می دهد توسن جعبه مانند شبح. ما دیده نمی شود هر چیز دیگری رسمی پس از آن. فورد

توسط SALAMNEWWS در 24 خرداد 1399

این تیزر تصویر از سال 2018 نشان می دهد توسن جعبه مانند شبح. ما دیده نمی شود هر چیز دیگری رسمی پس از آن.

فورد

فورد اولین وعده داده توسن خواهد بازگشت در سال 2017 نمایش خودکار دیترویتهمراه با رنجر. در حالی که این خودروساز کارهای وانت در حال حاضر در فروش در نمایندگی مجاز و فروش خود را خشن و جست و خیز ابزار خودرو خواهر و برادر هنوز به اولین آن.

حتی اگر فورد یکشنبه در جلسه هیات بر توسن تا کنون این شرکت تایید کرده است چند چیز وجود دارد مقدار زیادی از شایعات به نگه داشتن ما انتظار با نفس bated تا واقعی آن آشکار در ماه جولای سال 2020 است. در اینجا همه چیز ما تا کنون می دانیم.

انتقال قدرت پیشرانه

یکی از بزرگترین سوالات در اطراف جدید توسن است و آنچه را زندگی می کنند در زیر هود. فورد دارای یک طیف گسترده ای از موتورهای پیشنهاد اما با توجه به رنجر ورزشی 2.3 لیتری توربوشارژ خطی-چهار که یک جای خوب برای شروع به ویژه با توجه به امکان نشت ممکن است آن را تایید کرده اند. فورد همچنین گفت: در طول یک سهامدار تماس بگیرید که آن را راه اندازی یک هیبرید توسن نوع در آیندهبه عنوان به خوبی.

با توجه به این که توسن به اشتراک گذاری پلت فرم با رنجر, این احتمال وجود دارد که تعدادی از رنجر اساسی بیت را انتقال به توسن. قطعات مانند 10-سرعت انتقال خودکار, دو-سرعت انتقال پرونده و برق و فرمان می تواند همه را ظاهر اما فورد نشده مورد بحث بسیار است.

پس توسن جهانی خودرو, شانس خوب وجود دارد که بازارهای دیگر را دریافت خواهد کرد چیزی غیر از یک موتور گاز. در خارج از کشور رنجر مدل ها از جمله رنجر رپتور, ورزش چهار سیلندر موتور دیزلی اما با توجه به ما بی برای موتورهای دیزلی در هر بازار خواهد شد به احتمال زیاد دریافت powertrains متناسب با آن نیاز دارد و می خواهد.

وجود دارد که بسیار جالب است شایعه که فورد هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است. با توجه به برخی از جدی حفاری در Jalopnik بخشی از آن را اعتقاد بر این است که توسن ممکن است با یک پیشنهاد هفت-سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر. که قطعا آن را لمس منحصر به فرد و آن را مطابقت با واقع که جیپ ارائه می دهد انتقال کاربر در مخاصم اما فورد صحبت نشده که شایعه در این نقطه است.

امکانات و تکنولوژی

قابل توجه ترین شایعه در مورد توسن امکانات بالقوه تمرکز بر روی پانل های بدن. چندین ثبت اختراع براده باید اشاره کرد در جابجایی دربآن را حس توجه به نزدیک ترین رقیب خود ارائه می دهد همان نوع از قابلیت های. یک گزارش ادعا می کند که فورد نمایندگی مجاز بودند در یک نقطه نشان داده توسن با درب قابل جابجایی و قابل حمل بالابیشتر تقویت این استدلال که توسن رانندگان قادر خواهد بود به تجربه مقدار زیادی از نور خورشید و آسمان در پشت چرخ.

آن را نیز ممکن است که توسن ممکن است آینه مخاصم و ارائه جامد محور جلو و عقب. ارائه از محور تامین کننده دانا گفت: این کار در توسن محور, اما این شرکت های ایجاد شده هر دو جامد محور و مستقل تعلیق بنابراین یک پرتو-محور توسن لزوما داده شده اما آن را می دهد یک افزایش عمده در استحكام بخش.

وقتی که می آید به توسن تکنولوژی ما حتی شنیده ام بسیاری از شایعات که به پایان. اما با توجه به اینکه این جدید خودرو فورد آن را احمقانه فرض کنیم که توسن را حمل فورد آینده همگام 4 سیستم اطلاعات و سرگرمی است که شامل پشتیبانی برای هر دو سیم CarPlay اپل و آندروید خودکار.

یک گزارش از اکتبر ذکر یک مهندس مشخصات که ادعا شده فردی کار کرده با فورد جدید توسن و ممکن است عرضه سرنخ به برخی از فن آوری های دیگر ما را ببینید. برای مثال آن ذکر شده صوفس (جاده) سیستم ناوبری و چیزی به نام "کاروان ارتباطات است." خارج از جاده ناوبری در حال حاضر در حال استفاده برای رنجر رپتور فروخته شده در خارج از کشور, پس از آن یک شرط سالم ما را ببینید و آن را در توسن. همانطور که برای ارتباطات از ویژگی های آن روشن نیست آنچه که ممکن است. آن می تواند به ارائه یک راه برای چت با دیگر توسن صاحبان شاید بیش از FordPass برنامه به نحوی.

پس از SUV خواهد شد به اشتراک گذاری پلت فرم با رنجر توسن نیز باید مشابه راننده کمک سیستم در ارائه. برای زمینه رنجر در حال حاضر ارائه می دهد مجموعه ای از فعال و منفعل تکنولوژی که شامل اتوماتیک اضطراری ترمز نقطه کور نظارت تطبیقی کروز کنترل و خط نگه داشتن کمک کنند.

Ford Bronco leak

این است که به احتمال زیاد چهار درب توسن.

Facebook

طراحی و انواع

فورد مثبت قفل کردن هر گونه گفتگو در توسن به نظر می رسد و یا انواع ممکن است. در حالی که ما قطعا شنیده طریق انگور که نمایندگی گرفته اند زیرچشمی نگاه کردن در SUV جدید هیچ چیز موفق به نشت -- تا ماه مارس.

در مارس 9, عکس از چهار درب و دو درب توسن ظاهر در رسانه های اجتماعی و با آنها جلو و جانبی پروفایل کاملا قابل مشاهده است. فورد انرا تایید یا رد عکس های اعتبار, اما ما دلیلی برای باور کردن آنها مشروع است. به طور کلی فورد هم کم نیست در این کهنه vibes با دور چراغهای جلو و "توسن" املای سراسر پنجره مشبک است. دو درب توسن به نظر می رسد حتی بهتر است در کنار آن مشخصات با یک کوتاه پر از کنده درخت مشخصات.

خوب سلام.

نیروی عظیم منهدم کننده از طریق Facebook

آخرین عکس تایید قبلی تصاویر فورد منتشر شده از یکی از فروشنده جلسه نیست از توسن اما "کودک توسن," به احتمال زیاد به نام توسن ، حتی بهتر از این تصاویر به بیرون درز مطابقت تیزر فورد منتشر شد و نشان می دهد این خودروساز است که به وضوح در نظر گرفتن آن در فهرست طرح به حساب در هنگام ایجاد این وسایل نقلیه جدید حتی اگر کوچکتر توسن ممکن است یک unibody متقاطع با تکیه بر قطعات از دیگر وسایل نقلیه فورد.

فورد خود بازی فکری و اینترنت نشت داده اند ما یک ایده از آنچه انتظار می رود اما جدید توسن R مسابقه کامیون ها برای, Baja 1000 به ما داده است ما بهترین و تایید ایده در عین حال از آنچه تولید توسن خواهد شد. این یک دو درب با جعبه مانند نسبت و به نظر می رسد راد به عنوان جهنم در مسابقه فرم یکپارچهسازی با سیستمعامل-هنوز-طراحی مدرن می پردازد. جزئیات مانند پنجره مشبک گلخانه ای و فندر عود به نظر می رسد گرفته شده به طور مستقیم از تولید توسن.

این احتمال وجود دارد که توسن خواهد تخم ریزی خود را در وانت نوع بیش از حد. یک گزارش از جولای ادعا کرد که فورد خود را حجیم وانت برای مطابقت با FCA تلاش بسیار شبیه جیپ بود با پهلوان از جان گذشته. اگر شما نگران در مورد نام تجاری cannibalization توجه به این که رنجر در حال حاضر وجود دارد وجود دارد برخی از سنت در اینجا -- FCA گزارش شده است که در مناسب midsize pickup تحت Ram است که به عنوان یک به طور قابل توجهی ارزان تر راه به داخل یک کامیون کوچک. پهلوان از جان گذشته است ... گران است.

حتی اگر برخی از توسعه آن در حال وقوع است در استرالیا, فورد فروش در منطقه گفت: استرالیا سایت Carsales که توسن نمی شود ارائه شده در سمت راست درایو بازار.

پتانسیل تاریخ انتشار و قیمت

تاریخ انتشار معمولا آخرین چیزی که یک خودروساز اعلام کرد برای یک ماشین داده می شود پس از آن به احتمال زیاد ما هنوز باید مدتی صبر کنید قبل از فورد به ما می گوید که توسن را به فروش. در سال 2017 نمایش خودکار دیترویت فورد گفت که رنجر خواهد اولین در سال 2019که آن را توسط توسن در سال 2020 است.

زمانی که ستاره ها شروع به چین اوایل این سال فورد اوراق اولین احتمال زیاد به معنای برای اوایل بهار است. Coronavirus همه گیر کنار گذاشته برنامه های اصلی اما پس از سکوت رادیویی در هنگامی که توسن خواهد اولین فورد گفت: در 4 ژوئن آن را به برنامه نشان می دهد SUV این ماه ژوئیه. در ژوئن 13, فورد در نهایت به تایید توسن رسمی فاش تاریخ: جولای 9.

چیزی که ما نمی دانیم, اگر چه, این است که توسن خواهد بود ساخته شده است حق در اینجا در ایالات متحده از یک در فورد در میشیگان کارخانه مونتاژ در, Wayne, Michigan.

همانطور که برای قیمت رقبای بالقوه مانند جیپ مخاصم و تویوتا 4Runner شروع به بین از 30 ، 000 $و $35,000 بنابراین آن را نمی خواهد بی دلیل به انتظار توسن به زمین است جایی که در محدوده اما فورد تایید نشده است.

در اصل منتشر شده سپتامبر. 24, 2019 و اغلب به روز شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن