2021 لندرور محدوده مدافع می افزاید: کوتاه wheelbase 90 و سطح تر و تمیز جدید - Roadshow

شما بسیار بیشتر احتمال دارد برای دیدن یکی از مدل های مدافع جدید لندرور در این نوع از یک محیط از وادی را از طری

توسط SALAMNEWWS در 19 شهریور 1399
lr-def-90-21my-090920-05-nd

شما بسیار بیشتر احتمال دارد برای دیدن یکی از مدل های مدافع جدید لندرور در این نوع از یک محیط از وادی را از طریق یک رودخانه گل آلود، اما به نظر می رسد خوب در هر دو.

لندرور

اولین مدل های مدافع لندرور در حال حاضر شروع به trickle کردن به مشتریان ایالات متحده، که بدان معنی است که آنها باید شروع به تبدیل شدن به یک دید رایج تر در جاده ها. که عالی است ، و با توجه به اعلام در روز سه شنبه ، برخی از به روز رسانی برای سال مدل 2021 در حال حاضر در فروشگاه.

در حالی که تغییرات گسترده نیست، یک زن و شوهر هستند که ارزش صحبت کردن در مورد -- یعنی، در دسترس بودن مدافع به شدت پیش بینی شده، دو درب 90 وجود دارد. که به خصوص خوب است چرا که لندرور نیاز به 90 اگر آن را در گرفتن هر نوع نیش از برانکو فورد برنامه ریزی.

لندرور همچنین در حال راه اندازی یک سطح تر و تمیز جدید است که بین مدافع استاندارد و گزینه به آبشش مدافع X نشسته است. به آن ایکس دایناميک میگن و بايد خيلي سرسخت باشه-- که همه ما در موردش هستيم. ایکس پویا را می توان با چند بسته مشخصات مختلف نیز داشته است ، برای کمک به مشتریان شماره گیری چیزهایی تنها در راه آنها می خواهند. همچنین جدید برای سال 2021 یک برنامه وید (خود لندرور اول) و حالت جدید قابل تنظیم خارج از جاده است که به کاربران اجازه خواهد داد برای تنظیم سطح ترجیح داده شده خود را از کمک بر اساس تجربه شخصی خود را خارج از جاده است.

مدافع 2021 در هنوز تعجب آور معقول $47,125 از جمله مقصد شروع, و در دسترس است برای سفارش در حال حاضر. عجیب است، تنظیم کننده لندرور هنوز هم تنها نشان دادن مدافع نسخه اول 90 از سه شنبه، اما امیدوارم به زودی به روز شده است.

در حال حاضر بازی : سازماندیده بان این: فورد برانکو در مقابل لندرور مدافع : دو راه اندازی مجدد سر...

6:51

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب