عملیات ایالات متحده TikTok است تا برای several deep-pocketed suitorsفروش به یکی از چند خواستگار جیب عمیق ، چیزی است که می تواند بوسه مرگ برای هر پلت فرم اجتماعی ultratrendy. این مارک های بسیاری و تاثیرگذاران خود را بر روی پلت فرم پرسیدن در حال حاضر چه؟
نایجل موریس، مدیر عامل سابق آژانس رسانه ای جهانی دنتسو ایگیس و سرمایه گذار در آژانس تاثیرگذار بریتانیا فانبیتس می گوید: «اگر شما به سکوهای (اجتماعی) فکر می کنید که رونق گرفته اند، به این دلیل است که آنها یک ابزار اصلی دارند که مصرف کنندگان نمی خواستند آن را رها کنند» نایجل موریس، مدیر عامل سابق آژانس رسانه ای جهانی دنتسو ایگیس و سرمایه گذار در آژانس تاثیرگذار بریتانیا فانبیتس می گوید که تغییر عمده ای به سمت تیک توک انجام داده است. "حدود 18 ماه پیش بیش از 50٪ از درآمد از طریق Fanbytes در حال اجرا از طریق اسنپ بود. در حال حاضر بیش از 50٪ در حال رفتن را از طریق TikTok،" موریس می گوید. "TikTok جایی است که ژنرال Z واقعا می خواهد باشد."
این که آیا ژنرال Z هنوز هم می خواهد وجود داشته باشد پس از TikTok به فروش می رسد پایین خواهد آمد به ابزار. موریس می گوید: «سودمندی تیک تیک تیک این است که توانایی جوانانی که برای بیان خود و ساخت سریع کانال رسانه ای خود پیدا کردند.» همین کار را می توان در یوتیوب انجام داد، اما موریس استدلال می کند که تیک توس احساس می کند که یک باشگاه خصوصی برای ژنرال زد است. "این کار با والدین به اشتراک گذاشته نمی شود. با نسل های دیگر در میان گذاشته نمی شود.»

نایجل موریس، مدیر عامل سابق شبکه دنتسو ایگیس و سرمایه گذار در فانبیتس.
نایجل موریساصالت سکه ای است که مانند یک پنی در محافل بازاریابی تاثیرگذار به اطراف پرتاب می شود، اما موریس می گوید نمی توان بر آن بیش از حد تاکید کرد. "خلوص نه تنها تجربه مشاهده بلکه تجربه ایجاد محتوا" در TikTok خواهد بود اکتسابی به fumble با افزایش تجاری. سیستم عامل های اجتماعی قدیمی Hoary مانند فیس بوک و توییتر به تجاری سازی شدید با دوام مهاجرت کردند، اما واین، اسنپ و مای اسپیس پیشنهاد می کنند ephemerality شایع تر است. "این کاملا خریدار مراقب باشید."
نایجل موریس بینش های زیادی نسبت به آینده تیک تیک تیک داشت که در حال حاضر چه چیزی را با برایان کولی CNET در میان گذاشت. همه آنها را در ویدیو بالا بشنوید.

در حال حاضر چه یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت، و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- غذاهای غیر ممکن وارد کانادا به عنوان بخشی از ادعا با COVID - CNET
- شیر بز ظلم: فعالان کار برای نجات حیوانات در رسوایی-آمار مزرعه مربوط به بریتانیا بزرگترین تولید کننده
- انگلستان coronavirus مرگ و میر افزایش 186 به 43,414
- Amazon rebrands Twitch Prime as Prime Gaming - CNET
- بهترین چاپگر 3D برای مبتدیان و بودجه سازندگان برای سال 2020 - CNET
- 'شدیدا مضر': مغلوب ساختن پیشی جستن تعرفه های جین را تضعیف عمومی اشتها برای ما معامله تجارت, دولت, هشدار
- با کم coronavirus آمار و ارقام استرالیا می خواهد معافیت به قرنطینه قانون
- 2021 لکسوس آشکار است: تماشای اولین بازی در اینجا - Roadshow
- Coronavirus: کسب و کار سقوط هر روز با توجه به تاخیر پردازش کمک های مالی وزیر نشان می دهد
- بد بو جدید گونه های انگلی به نام بعد از توییتر که در آن کشف شد - CNET