اتومبیل های مدرن در حال لود شده با ویژگی های کاملا مربا بسته بندی شده. حتی ابتدایی ترین وسایل نقلیه مقرون به صرفه با امکانات رفاهی مانند قدرت ویندوز و قفل اتصال بلوتوث و یک بند از تجهیزات ایمنی.
از advanced driver-assistance تکنولوژی به گرم-و-سرد cupholders و تهویه صندلی به صورت خودکار کاهنده آینه عقب امروز اتومبیل و کامیون ها و تقاطع ارائه یک مقدار گیج کننده از محتوا است. بسیاری از آن را تا حد زیادی افزایش تجربه رانندگی با آن را راحت تر و راحت و البته امن تر است. اما همه ویژگی ها و ستوده است. در واقع برخی از آنها کاملا آزار دهنده است. در اینجا آنچه را که Roadshow خدمه می گویند در مورد آن.
کارخانه سقف قفسه
من را دریافت نمی اشتباه من عشق یک سقف و رک در یک ماشین. رک مناسب با حق پیوست را می توان به طور کلی قابل استفاده در ماشین به یک ابزار مناسب خودرو-با مراتب بیشتر از ابزار خاص سه حرف دسته با "ابزار" خود را به عنوان نام میانی. اما دلیل خوبی وجود دارد به هرگز تیک جعبه برای یک کارخانه سقف و رک هنگام سفارش ماشین جدید خود را.
چرا ؟ آن عمدتا با تشکر از هزینه. اکثر فروشنده-عرضه سقف قفسه ها به سادگی rebranded واحد از تول یا یاکیما , آسیا و اغلب ناسازگار با آخرین لوازم جانبی. کسانی که نمی rebranded قفسه احتمالا ارزان ساخته شده جوب با اشکال عجیب و غریب دوباره به استثنای شما از ثروت از گزینه های زیادی از این دو فوق برندها. شما به مراتب بهتر گرفتن ماشین جدید خود را با برهنه سقف و سپس سفارش خود را دندانه دار کردن دقیقا با لوازم جانبی که شما می خواهید.
و با پول شما را نجات داد, شما احتمالا می تواند بیشتر لوازم جانبی برای دوچرخه, قایق, تخته و یا هر آنچه که شور و شوق خود را. بله نصب و راه اندازی می تواند یک کمی پیچیده است اما من به شدت توصیه شما خودتان آن را انجام, به هر حال, چون, شانس خوب وجود دارد شما در حال رفتن به آن را در برخی از نقطه و بنابراین شما نیز ممکن است به شکل از چگونه زود است.
آیا من اشتباه نمی کنید اگر شما می توانید کارخانه ریل سقف است که یک ایده خوب اگر فقط به سخت بازپرسی کردن از خود چیزی بیشتر پایدار متصل به. اما ترک متقابل میله و فایل های پیوست به اختصاص داده شده علامت های تجاری است که انجام آن بهترین.
-- تیم استیونس
به طور مداوم متغیر انتقال
شاید بیش از هر نوع دیگری از cogswapper یک به طور مداوم متغیر (CVT) قابل اعتماد می کند بهترین کار ارائه قوی در دنیای واقعی اقتصاد سوخت نتایج. خود را از لحاظ نظری تعداد نامحدود از نسبت این کمربند-و-قرقره واحد می تواند نگه داشتن موتور ماشین شما در گوشت آن powerband بیشتر از زمان پس از آن می تواند در اوج بهره وری. متاسفانه حتی بهترین آنهایی که انجام این کار در حالی که داشتن یک اثر مضر بر لذت رانندگی.
که درست است به خصوص وقتی که می آید به شنیدن انتقادات و پیشنهادات. اوه CVTs آمده اند فوق العاده راه طولانی از نظر قابلیت اطمینان و پالایش با اکثر این روزها انجام یک کار خیلی خوب از تقلید سنتی گشتاور-مبدل مبتنی بر انتقال خودکار تا زمانی که شما واقعا دفن دریچه گاز. اما آیا با استفاده از CVT را تعطیل و یا بالا/پایین دروازه یا نه من همیشه می توانید بگویید که در مدت زمانی کوتاه که آیا یک ماشین CVT و من فقط نمی تواند رعایت آن کشیده شده-لاستیک-band, لحظات.
در حال حاضر من نمی داده. در حالی که من ترجیح می دهم انتقال کاربر به سایر گیربکس برای نامزدی من هم دوست دارم بسیاری از دو کلاچ تنظیم و معمولی اتوماسیون. من درک و احترام CVTs برای چه آنها را به مشتریان و خودروسازان اما من با عرض پوزش من فقط یک خریدار.
-- کریس Paukert
نرم-نزدیک درب
چقدر سخت است که آن را به درب درستی است ؟ ظاهرا جواب این است: "بسیار سخت" با تشکر از نرم-نزدیک درب یک تکنولوژی است که به معنای بستن درب خود را برای شما در این رویداد اولین تلاش خود را ندارد نزدیک درب تمام راه را. در مورد بحث اول جهان مشکل است.
اگر شما نمی خاموش هنگامی که شما سعی می کنید به آن اعمال می شود کمی بیشتر نیروی سپس شستشو و تکرار تا زمانی که موفقیت را به دست آورد. اگر شما با شدت بهم زدن درب خود را فراتر از محدودیت های طعم خوب اول از همه آنچه که شما در حال تلاش برای اثبات ؟ دوم اعمال کمی کمتر نیروی سپس شستشو و تکرار تا زمانی که موفقیت را به دست آورد.
این یک مشکل نیست که نیاز به پول را حل کند.
-- اندرو Krok
داغ کلمه فرمان صوتی
دست من در حال حاضر در فرمان من انگشت شست اینچ به دور از فرمان صوتی را فشار دهید. آن است که آیا مفید است یا نه, کوتاه از حجم کنترل فرمان صوتی است که احتمالا ساده ترین ویژگی های فن آوری در بسیاری از اتومبیل ها برای دسترسی به. در عین حال هر بار که من می گویند "مرسدس بنز" یا "BMW" در مدرن مرسدس بنز یا BMWماشین از خواب بیدار می مانند کمتر مفید کورتانا بپرسید اگر من نیاز به کمک. اگر من نیاز به کمک من می خواهم با فشار gee-دی, دکمه, ماشین!
من همه برای تشویق فرمان صوتی و ساخت فن آوری, آسان برای استفاده, اما, این, نشسته در یک عجیب و غریب تلاقی فوق العاده تنبل راننده و رفتار خیلی مفید tech. به علاوه ما تمام کردم گوشی های هوشمند با واقعی smart voice search, ویژگی های مفید و کاربردی IoT یکپارچگی در جیب ما در حال حاضر که شما می توانید دسترسی با-شما حدس زده آن-فشار طولانی صدای دکمه جستجو!
بیشرمی اشاره به اولی حرکت سیستم است که cranks حجم یا ابجو بد و کم مایه از طریق منوها زمانی که من به سادگی اشاره به copilot. آیا کسی پیدا کردن این مفید برای هر چیزی غیر از نشان دادن چگونه فانتزی ماشین شما است ؟ این wack و شما wack اگر شما آن را دوست دارم.
-- Antuan گودوین
تعبیه شده جهت
چرا ناوبری است که حتی یک گزینه در اتومبیل های امروز فراتر از من است. بسیاری از ما از گوشی های هوشمند است و آن را بسیار آسان تر برای فقط در پلاگین به CarPlay اپل یا اندروید خودرو. حتی اگر یک ماشین را پشتیبانی نمی کند کسانی که سیستم عامل من می خواهم به جای فنجان مکش گوشی من به شیشه جلو تر بستگی دارد در فاصله ناوبری.
اکثر سیستم درست نیست که شهودی است. وجود دارد منوها و منوهای فرعی به حرکت را از طریق (جناس در نظر گرفته) گاهی اوقات من باید برای ورود به دولت قبل از من می تواند با وارد کردن آدرس خیابان و اگر من می خواهم برای پیدا کردن یک هدف در مسیر من را فراموش کرده ام. برنامه نویسی یک نقطه شبیه به برنامه نویسی یک دستگاه از سال 1989 به ثبت جری اسپرینگر بنابراین من می توانید آن را بعد از مدرسه. و حتی من آغاز شده در تشخیص صدا است که می توانم به عنوان خوانده شده بازگشت و یا درک هر زبان اسپانیایی, خیابان نام است که بسیار شایع در اینجا در کالیفرنیا است.
حالا با این همه که من نمی خواهم که Uconnect سیستم در جیب می دهد طول و عرض جغرافیایی در منو سیستم. حتی اگر شما هیچ جا در نزدیکی یک جاده دانستن یک لات/طولانی می تواند کمک به شما در پیدا کردن راه خود را خارج از جام جم. من نیز مانند واقعیت افزوده بر روی مرسدس بنز MBUX سیستم است که با استفاده از یک ویدئو و یک پوشش به شما نشان مکان دقیق به نوبه خود. با این که من هنوز هم نمی پرداختن پول برای سازنده ناوبری. نه زمانی که آن را به رایگان تماس بگیرید تا نقشه های گوگل در اپل CarPlay.
-- Emme سالن
چرخ های غول پیکر
این روزها خودروهای لوکس-به خصوص Suv ها -- را می توان با 21-, 22 - و یا حتی 23-اینچی چرخ. من از آن متنفرم. نه تنها من فکر می کنم که لاستیک-گروه تایر نگاه باید به بازگشت به اواسط 2000s که در آن تعلق دارد, اما آن را نیز ویران کردن بر روی یک ماشین سوار.
مطمئن شوید که کمتر به معنی کناره کمتر جانبی انعطاف پذیری است که می تواند با دست زدن ولی هیچ دیوارههای بدان معنی است که شما با تکیه بر تعلیق (که به احتمال زیاد تنظیم در Nurburgring و یا برخی از مزخرف) که مسئولیت رسیدگی به تمام سوار چیزهای با کیفیت برای شما. ایده آل نیست.
من یک مجموعه ای از sub-20-اینچی چرخ با معقول 45-سری یا بزرگتر لاستیک هر روز و من شما را به شما منتقل می کند در حالی که شما در راه خود را به فیزیوتراپ به واریز تمام پول من را نجات داد در لاستیک در من دوستانه محلی اتحادیه های اعتباری.
-- Kyle هایت
الکترونیکی ترمز دستی
چه چیزی اشتباه است با محاکمه و درست ترمز دستی? من می دانم که پاسخ در خودروسازان چشم اما به طور جدی الکترونیکی ترمز دستی فقط... نوع دست و پا چلفتی. از یک بسته بندی دیدگاه گمان می کنم آن را ایجاد یک منطقه پاک برای راننده اما flicking سوئیچ بالا و پایین احساس توانا و قانع.
به علاوه به هیچ وجه به جلو و برخی از سرگرم کننده سورتمه در بسته و در محیط کنترل شده -- که من می دانم مهم است که تقریبا هیچ کس اما در آمد. برای توده ها من کاملا درک حرکت به سمت راه حل های الکترونیکی, اما مکانیکی سر و صدا از کشیدن یک دستی است که به طور کامل بی بدیل است.
-- شان Szymkowski
موتور توقف/شروع
ایده موتور توقف/شروع سیستم بزرگ است و باعث می شود حس کامل. نه در حال اجرا یک ماشین موتور هنگامی که شما در حال حرکت در توقف و رفتن ترافیک یا چراغ ترمز بی فایده است اما من از طرفداران بزرگ از این سیستم. برخی از کارهای بزرگ به re-آتش سوزی یک موتور فورا در حالی که دیگران به نظر می رسد به یک تقسیم دوم دیگر و یا حتی بدتر آنقدر خشن آنها را در کل ماشین لرزش.
متاسفانه 90% از امروز توقف/شروع به سقوط سیستم به که دومی بد دسته. که زمانی که من به سرعت اسکن خودرو را کنترل و در جستجوی "یک" با یک پیکان حلقه در اطراف آن -- غیر فعال کردن دکمه. خوشبختانه در اکثر اتومبیل شما می توانید سوئیچ توقف/شروع کردن اما وجود دارد برخی از خودروها وجود دارد که در آن شما می توانید نیست.
مسلما من می تواند یادگیری برای زندگی با توقف/شروع معطل ماندن را از طریق یک ساعت یک عجله و در انتظار نور به نوبه خود سبز در تقاطع ها اما چه خواهد بود مشکل تر است و راحت در سمت چپ تبدیل می شود که در آن شما به دنبال شلیک یک شکاف در ترافیک. در آن شرایط آن را نگران کننده به نشستن وجود دارد با موتور خاموش است.
-- جان ونگ
Sunroofs
یکی از ویژگی های من هرگز برای انتخاب کردن در خودرو است sunroof. نوچ من دوست ندارم اونا. ایده گرفتن کاملا خوب خودرو, برش یک سوراخ در بالا و سپس اضافه کردن یک دسته از وزن به بدترین جای ممکن در کل ماشین فقط احمقانه است. اما این است که حتی دلیل اصلی که چرا sunroofs در شخصی من می گه-لیست. من نمی توانم ایستاده تابش خیره کننده آنها شود. تابش الکترومغناطیسی از منظومه شمسی ما را ستاره درخشان به چشم ها می تواند در غیر این صورت لذت بخش رانندگی و مرا با آزار دهنده سردرد است. این است که چرا من نمی مراقبت برای convertibles یا نه.
پیچیدگی و در عین حال دلیل دیگری برای اجتناب sunroof و این شاید تنها بهترین استدلال در برابر آنها. گذشته از برخی از سنگین قاب شیشه ای یا دو آنها اغلب نیاز به آهنگ و یک موتور سوئیچ سنسور و جمع شدن سایه. وجود دارد بسیاری می رود که به یکی از این چیزهایی است که می تواند هزینه یک جوان بخت به ثابت زمانی که شکست به ناچار رخ می دهد. همچنین sunroofs باز دعوت به نشت. اگر خود را تخلیه وصل و یا مهر و موم بد آب باران را با خوشحالی پیدا کردن راه خود را به سوار خود را به کابین. خود ما اندرو Krok است و این مسئله بسیار با خود, شخصی, شلاق زدن یک سال 2016 فولکس واگن Golf Sportwagen.
من به اندازه کافی خوش شانس برای تست انواع جدید ماشین ها و کامیون ها کار در اینجا در Roadshow و در رسانه ها و وسایل نقلیه که از طریق عبور من grubby پنجه من به معنای واقعی کلمه هرگز باز sunroofs در هر یک از آنها. که آیا آنها به میزان متوسطی به اندازه و یا بزرگتر از یک کشویی شیشه ای درب آنها بسته باقی می ماند تا تنگ به عنوان سایه. در حال حاضر خاموش چمن من.
-- Craig کول
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- پیرز مورگان 'ممنوعیت تمام وزرای کابینه' از GMB پس از دومینیک کامینگز آیات
- کامپیوتر اندرو هارپر بیوه 'وحشت زده" به عنوان سه جوان پاک از قتل او
- SpaceX Falcon 9 nails rare on-shore landing following Saocom launch - CNET
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Bill & Ted Face the Music review: A most excellent adventure through time - CNET
- فورد موستانگ Mach-E پشتیبانی خواهد کرد تسلا-مانند بیش از حد هوا به روز رسانی - CNET
- فروش لوازم یدکی خودرو - خبرآنلاین
- تجارت وزیر می گوید: بوریس جانسون Brexit مرز برنامه های آسیب پذیر به قاچاقچیان و سازمان تجارت جهانی چالش
- اپل را به کارکنان پرداخت می شود زمان برای رای دادن در ماه نوامبر گزارش می گوید - CNET
- بهترین تلویزیون برای بازی در سال 2020: Low input lag و کیفیت تصویر بالا - CNET