فروش شامپو و دئودورانت سقوط در مستند در حالی که بستنی می رود Unilever گزارش

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط SALAMNEWWS در 2 مرداد 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Coronavirus مستند منجر به رفتار مصرف کننده جدید از جمله یک شیب در تقاضا برای محصولات بهداشت شخصی و افزایش فروش بستنی, Unilever پیشنهاد کرده است.

مصرف کننده کالا غول گفت: بستنی فروش از مارک های چنین به عنوان بن و جری شروع به پریدن کرد 26 درصد بین آوریل تا ژوئن و آن را ثبت و قوی "رشد در خانه مصرف غذاهای بستنی و چای" به عنوان افراد زمان بیشتری را صرف در داخل خانه.

اما عدم رویدادهای اجتماعی به معنای مردم کمتر به احتمال زیاد به صرف در محصولات مراقبت شخصی با تقاضا برای مراقبت از پوست, اسپری مو و مراقبت از کاهش در حجم و قیمت.

این شرکت اشاره کرد افزایش قابل توجهی در فروش محصولات بهداشتی به مردم خانه های خود را تمیز و sanitised دست خود را اغلب در تلاش برای نگه داشتن coronavirus در خلیج. با توجه به یک پست وبلاگ توسط یونیلور ماه گذشته مردم بیش از دو برابر شده چگونه اغلب آنها را تمیز و لباس های خود را بشویید.

فروش در سه ماهه دوم سال 2020 کاهش کمتر از حد انتظار طول مستند تعجب آور است که تحلیلگران انتظار می رود این شرکت عملکرد را بسیار بزرگتر آمار به عنوان رستوران, مدارس, مراکز خرید و دیگر محیط داخلی و فضای باز سالن در سراسر جهان مجبور شدند به نزدیک است.

"مصرف کنندگان غذا خوردن و تمیز کردن بیشتر در خانه و با تمرکز بیشتر بر بهداشت دست منجر به زمینه ای رشد فروش در آمریکای شمالی از 9.5 درصد در سه ماهه دوم با وجود تاثیر منفی 3.7 درصد از مواد غذایی راه حل ها و پرستیژ کانال تعطیلی" گفت: این شرکت است.

به طور کلی زمینه فروش 0.3 درصد در سه ماه منتهی به 30 ژوئن به دور از پیش بینی های قبلی از 4.3 درصد افت.

گریم Pitkethly رئیس امور مالی از Unilever گفت: بار مالی سه ماهۀ دوم نتایج نشان داد "انعطاف پذیری کسب و کار" با وجود مواجهه با "احتمالا سخت ترین [دوره] که ما تا کنون دیده ام".

"ما واقعا بر این باور است که بحث در مورد بهبود سریع است که در خوش بینانه پایان محدوده," او اضافه شده است.

Unilever همچنین گفت: در روز پنج شنبه آن را حفظ چای آن کسب و کار در هند و اندونزی پس از بررسی که باعث کاهش تقاضا برای چای سیاه و جداگانه این شرکت باقی مانده چای عملیات را به یک کسب و کار جدید.

"تعادل یونیلور چای brans و جغرافیای و تمام املاک چای باید آینده هیجان انگیز و این پتانسیل می تواند بهترین دست آورد به عنوان یک نهاد مجزا ،

فرآیند جداسازی است که انتظار می رود به این نتیجه تا پایان 2021.

گزارش اضافی توسط سازمان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب