در اینجا چیزی است که باعث می شود بوگاتی Chiron پور, ورزش, پس رفو قادر - CNET

شیطان در جزئیات است. بوگاتی چگونه یک شرکت است که ایجاد یک ماشین است که می رود از 300 مایل در ساعت را در بهبود

توسط SALAMNEWWS در 6 خرداد 1399

شیطان در جزئیات است.

بوگاتی

چگونه یک شرکت است که ایجاد یک ماشین است که می رود از 300 مایل در ساعت را در بهبود حفظ خط خود را از supercars? در یک کلمه فن آوری است.

این پاسخ کوتاه. جواب این است که کمی پیچیده تر است. خوشبختانه در سه شنبه, بوگاتی دقیق برخی از تغییرات Chiron قرار گرفتند برای تبدیل شدن به یک بسیار متفاوت وحش به عنوان Chiron پور ورزش.

کلمه "تغییر" است که در نوع خفیف آن ، بوگاتی آنها را به عنوان "مجتمع فنی تغییرات" و من می خواهم تماس بگیرید که کاملا عادلانه است. این شروع می شود با شاسی که ویژگی های جدید سیستم تعلیق مفاصل اجازه می دهد تا برای یک negative camber. نه تنها آن را باید به جای منفی camber آن نیاز به کار کاملا با این ماشین بسته بندی لاستیک چشمه و واقعی بدن. در پایان شبیه سازی زد 17 تغییرات که منجر به یک نهایی راه اندازی است که سفت و زمانی که مورد نیاز است اما همچنان راحت است. است که می گویند یک کامپیوتر برداشت برنده; بوگاتی هنوز فرار 31,000 کیلومتر از آزمایش برای اطمینان از راه اندازی انجام می شود به عنوان مورد نیاز است.

در حال حرکت به پیشرانه انتقال ویژگی های کوتاه چرخ دنده برای سرعت بخشیدن به سرعت بیشتر. چقدر بیشتر ؟ رفتن از 38 مایل در ساعت به 75 مایل در ساعت طول می کشد تنها 4.4 ثانیه در مقایسه با 7.4 ثانیه در به طور منظم Chiron. موتور revs سریع تر و مهندسین صرف یک سال و نیم خوب تنظیم شیفت امتیاز را امتحان کنید و پیدا کردن سوپراسپرت کمال است. این موتور همچنین revs بالاتر: Redline در حال حاضر 6,900 دور در دقیقه به صورت گسترده چهار توربوشارژ W-16 موتور از سفر 6700 دور در دقیقه. رانندگان را متوجه زمانی که حدود 1,500 اسب بخار چوب در اطراف برای یک دوره طولانی تر از زمان در هنگام هل دادن Chiron پور ،

و همه از قدرت است که نیاز به پیدا کردن کشش اگر آن را از هر گونه استفاده. بوگاتی تبدیل به میچلین به توسعه لاستیک برای Chiron پور, ورزش, که اندازه گیری 285/50 جلو و 355/25 در عقب. ویژه لاستیک بسته بندی جدید aero چرخ برای تقویت, خوب, آیرودینامیک به عنوان نام آن پیداست. آنها همچنین تولید بیشتر downforce به عنوان الگوی حلقه بمکد هوا به چرخ و وزن آنها 35 پوند کمتر از Chiron چرخ. در مجموع پور, ورزش, وزن آن در حدود 110 پوند کمتر است.

هر یک از این "مجتمع فنی تغییرات" میپیچد به ESC ورزش-به علاوه حالت که اجازه می دهد تا رانندگان از بند باز کردن Chiron پور ، کنترل ثبات الکترونیکی مداخله بعد از آن اجازه می دهد تا برای بیشتر لغزش و اجازه می دهد تا بوگاتی مو از آن در حال حاضر سست موی دم اسبی برای برخی از وری عمل دست خوش پیشامد میشه.

همه مهندسی حیرت می آید در پایین و کم قیمت 3.6 میلیون. تغییرات پیچیده باید هزینه های خود را ،

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: سوالات خود را در مورد بوگاتی Chiron پاسخ

23:23



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن