HBO Max live یکشنبه در ایالات متحده پس از ماه از اعتیاد, علائم ورود یکی دیگر از عمده-لیگ streaming service. آن را به یک فروشگاه بزرگ از فیلم های پرفروش, فیلم و تلویزیون بازدید به تماشای-ابرقهرمانان گنجانده شده است. آن را تلاش برای جلب شما با بودجه های منحصر به فرد اصل است. و یکی از کسانی که نشان می دهد می خواهد به زحمت در رگ و ریشه دل خود را با یک adorkable عروسک خیمه شب بازی.
صدا آشنا است ؟
HBO حداکثراز AT&T را WarnerMedia یکی از نهایی کسانی که در جریان جنگ هفت ماه پنجره زمانی که غول های رسانه ها و تکنولوژی تیتان در حال انتشار یک قایق جدید, جریان, خدمات را در Netflix بکشد. این جنگ رقابتی -- خوردگی rookies مانند HBO Max دیزنی پلاس و NBCUniversal را طاووس برابر سنگین وزن ها مانند Netflix و Amazon Prime تصویری -- که موجب شرکت های بزرگ به ریختن میلیاردها دلار به این امید شکل دادن به آینده از تلویزیون است.
این رقابت همچنین شما تاثیر می گذارد: آنها را تحت تاثیر قرار چگونه بسیاری از خدمات شما نیاز به پرداخت هزینه و چه مقدار شما می خواهید به چنگال بیش از به جریان های مورد علاقه خود را نشان می دهد و فیلم به خصوص که بیشتر از این که برنامه نویسی شده توسط بازیکنان مختلف.
HBO Max وارد دوشنبه پس از دیزنی به علاوه slayed آن ورود به این عرصه است. مسلح با یک کاتالوگ از جعبه دفتر نیروی عظیم منهدم کننده فیلم و تعجب پدیده در کودک Yoda از آن بزرگ بودجه اصلی این Mandalorian دیزنی به علاوه مجموعه ای از یک استاندارد طلا. یکی از رسانه های تحلیلگر نام آن را "یکی از بزرگترین عرضه محصول در تمام دوران است." حتی Netflix مدیر عامل شرکت نوک کلاه خود خواستار راه اندازی دیزنی به همراه "خیره کننده است."
"بیش از 20 سال از کسب و کارهای مختلف امتیازهای مانند فیلم های پرفروش و خارج شده و این شرکت من را دیده اند هرگز چنین یک اجرای خوب از وقت یادگیری راه های جدید و تسلط بر آن" Reed Hastings گفت: در ماه گذشته. "کلاه من را به آنها."
که سختی عمل برای HBO حداکثر به دنبال دارد. اما تفاوت بزرگ بین HBO حداکثر و دیزنی به همراه معنی آنها کاملا متفاوت چالش ها و نقاط قوت در راه اندازی.
اضافه کردن به سطح دشواری است که این سرویس راه اندازی شده و در وسط یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر طرح میتوانست هنجارها در سراسر جهان است.
ساخته شده در پایه مشتری
در کمی بیش از یک روز پس از آن Nov. 12 اجرای دیزنی به همراه ثبت نام بیش از 10 میلیون امضاء یو پی اس. ظرف شش ماه آن تعداد مشترکین تا به حال تا این حد رواج به بیش از 50 میلیون نفر است.
اما بر خلاف دیزنی به علاوه HBO Max نیست شروع از صفر. حداکثر وارد بازی با برخی آمار در حال حاضر در کنار آن: برای حدود 10 میلیون زمان HBO مشترکین که صورتحساب توسط AT&T WarnerMedia یا HBO به طور مستقیم HBO حداکثر در دسترس به آنها را بدون هیچ هزینه اضافه. و HBO حداکثر تا معاملات برای میلیون ها نفر بیشتر HBO مشترکان به دریافت هیچ هزینه ارتقا از طریق معاملات با پرداخت به ارائه دهندگان تلویزیون و سیستم عامل های دیگر.
و هر یک از آنها جریان با HBO در حال حاضر این شرکت مستقل خدمات خود را ببینید HBO در حال حاضر برنامه به طور خودکار سوئیچ به HBO Max برنامه از طریق نرم افزار به روز رسانی شنبه صبح.
با این عوامل در ترکیب HBO حداکثر می تواند ملاقات و یا ضرب و شتم دیزنی به علاوه' نقطه عطف ثبت نام 10 میلیون حساب در خارج از دروازه. که فوری هجوم کاربران حداکثر تغییر نمی دهد خالص تعداد HBO مشتریان, اما آنها میلیون ها نفر از مردم در تلاش خدمات و به طور بالقوه شروع به استوک سیتی کلمه از دهان علاقه.
برای بافت Netflix -- رهبر بازار -- بیش از 182 میلیون مشترک در سراسر جهان است.
بالونی را تعدادی از خدمات را افزایش می دهد شبح اشتراک خستگی. HBO حداکثر راه اندازی به شرح زیر است که از تلویزیون اپل به علاوه دیزنی به علاوه یک نسخه محدود از ان بی سی طاووس و Quibi. اکثریت قریب به اتفاق مردم به اشتراک فقط یک تا سه پرداخت می شود, جریان, خدمات, با توجه به نیلسن مطالعه در اوایل این سال است. هر سرویس جدید دیگر ایجاد رقیب برای یکی از کسانی که آرزو نقاط. هنوز هم به عنوان جریان, خدمات گزینه های گسترش, مردم, نمی, نشان دادن نشانه هایی از عقب کشیدن: 93 درصد می گویند آنها را افزایش یا حفظ موجود خود را جریان اشتراک.
که مطالعه نیست حساب مردم چگونه احساس می کنید پس از نیروی کار ایالات متحده ریختن نزدیک به 40 میلیون شغل در ماه گذشته است.
Puppeteering یک ضربه
نه دیزنی و نه HBO حداکثر می تواند مشتری جلب کردن Netflix-مانند سطح برنامه نویسی اصلی در راه اندازی. HBO حداکثر باید شش عناوین اصلی در یک روز از جمله یک سریال کمدی به نام دوست دارم زندگی با بازی آنا کندریک و یک بازی در اواخر شب نشان می دهد بحث با فرمت Sesame Street 3-year-old red monster علم. اولین قسمت از این دیر نشده است با نشان دادن علم است در حال حاضر رایگان به سازمان دیده بان در یوتیوب به درام علاقه.
دیزنی به همراه ندارد بسیاری از اصل در راه اندازی از HBO Max را -- آن را تا به حال حدود هشت. اما رئیس در میان آنها بود Mandalorian بسیار پیش بینی جنگ ستارگان spinoff سریال. این Mandalorian علامت بسیاری از جعبه -- آن را به یک مگا-بودجه تولید با هزینه های هر قسمت در همان عرصه به عنوان بازی تاج و تخت. را نیز برای اولین بار در جهان جنگ ستارگان آورده بود به یک زندگی سری.
اما سلاح های مخفی خود را واقعا یک راز است. کودک پاینت اندازه عروسکی شناخته شده در جهان به عنوان کودک Yoda نگه داشته بود تا محکم تحت کاری ادامه داده اند دیزنی تصمیم به چشم پوشی goldmine و مجلل فروش و محافظ شخصیت از همه بازاریابی مواد و کالا تولید خط لوله است. همه برای حفظ نوزاد Yoda را نشان می دهد.
آن کار می کرد. کودک Yoda شد pop-فرهنگ phenom و این Mandalorian تبدیل به یکی از مهمترین buzzed-در مورد نشان می دهد.
این همیشه ممکن است برای HBO حداکثر به از بند باز کردن یک اصلی-برنامه نویسی تعجب که ذره توجه در راه اندازی. اما بر اساس بررسی های اولیه آن در اصل منتشر شد در پیشبرد به منتقدان HBO حداکثر پرتاب تخته سنگ به عنوان ما امروز می شناسیم به نظر نمی رسد به یک فرهنگی بمب منتظر رفتن است.
رایگان قسمت اول از علم را نه بیش از حد در اواخر نمایش تا به حال 153,000 views پس از آن نوشته شده بود در یوتیوب پنج روز پیش. این Mandalorian تریلر به تنهایی به حال 7.5 میلیون بازدید در یوتیوب در پنج روز پس از آن ارسال شده است. تریلر برای HBO Max عشق زندگی در یوتیوب رسیده است حدود نیمی از این تعداد -- اما آن را در زمان بیش از یک ماه است.
Coronavirus عوارض
البته دیزنی Plus نیز بهره مند از یک چشم گردانندگان سایت بازاریابی ماشین آلات. تقریبا هر بازوی دیزنی گسترده دستگاه بود متصل دیزنی به علاوه در هفته منتهی به راه اندازی رفتن تا آنجا که قرار دادن مواد تبلیغی در دیزنی توچال اتاق های هتل ها.
HBO و WarnerMedia نیست slouches وقتی که می آید به بازاریابی ، و HBO حداکثر قطعا سود فرانچایز محبوب با ساخته شده است در fandoms: DC, بازی تاج و تخت و دوستان, به نام چند.
اما HBO حداکثر در حال آمدن است که بسیاری از نمونه های تبلیغاتی اهرم -- فانتزی فرش قرمز برای اولین بار بزرگ بیلبوردهای buzzy فن فعالانه شده اند مختل coronavirus همه گیر و جهانی مستندات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تنفسی بیماری این ویروس باعث می شود.
با مردم در سراسر کشور گیر سرگرم کننده خود را در خانه بدون زنده ورزشی جدید, فیلم های پرفروش, فیلم و یا هر نوع از تئاتر یا کنسرت جرم جمع آوری برای سرگرم کردن آنها coronavirus مستند است و قرار است در جریان خدمات و حتی بیشتر تقاضا.
اما این مستندات نه تنها پیچیده چگونه HBO حداکثر تظاهرات علاقه در خدمات منجر به راه اندازی آنها نیز مختل خط لوله از برنامه نویسی. روزی که مردم جستجو گوگل برای HBO Max ترین فوریه بود. 22. چرا ؟ این زمانی است که HBO Max اعلام کرد یک مراسم خاص است.
که ویژه نامحدود نگه دارید در حال حاضر. نمی توان آن را شات اجتماعی فاصله است که هنوز هم حکومت.
دیزنی به علاوه, از سوی دیگر, شد, گوگل بالا روند جستجوی عبارت سال گذشته است. و اگر منافع جستجو در دیزنی به علاوه به اوج خود رسید (بسیاری) در آن روز راه اندازی Nov. 12 روز قبل از دیزنی به علاوه' راه اندازی هنوز هم بازگشت بسیار بالاتر جستجو بهره از HBO حداکثر تولید شده است که منجر به اجرای.
نمودار بالا نشان می دهد که ما منافع جستجو برای HBO حداکثر در رنگ های آبی و دیزنی به علاوه در دوستیابی چهار هفته قبل از دیزنی به علاوه' راه اندازی از طریق پنج شنبه که آخرین تاریخ که گوگل روند ارائه این نوع از تاریخی جستجو داده ها به عنوان از زمان انتشار.
بزرگ قرمز سنبله? که دیزنی به علاوه' روز راه اندازی و از آن مجموعه بالا علامت آب است که بقیه از منافع جستجو اندازه گيري است در اینجا. که تقریبا مسطح خط آبی گیر کرده در پایین ؟ که علاقه HBO Max مقایسه. آن را زیباترین تصویر. برای مقایسه در سه روز قبل از راه اندازی HBO حداکثر منافع جستجو در مورد نیم که از دیزنی به همراه' در همان مرحله قبل از خود را راه اندازی نسبت به سنبله عظیم.
هنوز هم مهم ترین اطلاعات در مورد HBO حداکثر جستجوی محبوبیت ممکن است امروز روز راه اندازی. اما قبل از آن جزئیات شما می توانید یک مفهوم نسبی علاقه HBO حداکثر مقابل که از دیزنی به علاوه با مقایسه آنها به Netflix بکشد. به عنوان جهان غالب جریان خدمات برای سال Netflix جستجو علاقه محبوبیت معیار برای رقبا.
یک روز قبل از راه اندازی منافع جستجو در دیزنی به علاوه در فاصله تف مطابق Netflix محبوبیت در 77 درصد از Netflix کل جست و تقاضا است. روز قبل از HBO حداکثر راه اندازی آن منافع جستجو در اوج خود بود و فقط 16 درصد از Netflix بکشد.
و این که ریاضی حتی a 3-year-old red هیولا می تواند درک.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- پلیس تورنتو انتشار عکس های SUV گفته های درگیر در ضربه کشنده و اجرا از 17 سال نوجوانان
- ترفند های زندگی و خانه داری - مجله ترفند های خانه داری
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- خرید 1,000 بازی های ویدئویی برای $5 و پشتیبانی Black Lives Matter - CNET
- ویروس کورونا ویروس ردیابی شده: در کجای بریتانیا نرخ عفونت تپیدن?
- OnePlus Nord مستند فوق العاده عجیب و غریب اما من آن همه به هر حال - CNET
- 'از زانو به موضع': چرا ضد سیاه, نژادپرستی در کانادا نمی توان نادیده گرفت
- مشاوره سئو - خدمات سئو
- درخواست آنلاین از دولت ساسکاچوان برای طرح بهتر بازگشت به مدرسه