کن مور از انتاریو گفت: اخبار جهانی او سفارش آنلاین با لباس آمریکایی خرده فروش برای حدود 60 دلار در ماه ژوئن 7.
حمل و نقل ایمیل او از نیروی دریایی پس از قرار دادن سفارش گفت: این امر می رسند ژوئن 19.
وقتی که بسته نمی رسند مور گفت که او خواستار محاکمه قدیمی نیروی دریایی خدمات مشتری خط دو بار قبل از ارسال ایمیل.
ادامه مطلب: از منظقه وانت به خانه تحویل: COVID-19 تغییر چگونه کانادایی دریافت مواد غذایی
"من با ارسال آنها را به یک e-mail اساسا پرسیدن که منظور من بود," او توضیح داد.
هنگامی که او را نمی شنوند مور گفت: او سعی تماس با یو پی اس برای دیدن اگر او می تواند پیگیری سفارش با استفاده از یک شماره قدیمی نیروی دریایی عرضه شده است.
"من صحبت کردن به دوستانه مرد در یو پی اس گفته است که در حال حاضر آنها نه چیدن قدیمی نیروی دریایی سفارشات به دلیل موضوع را به طوری که او نمی تواند به من کمک کند" او گفت:. "این چیزی است که از طریق قدیمی نیروی دریایی."
اخبار جهانی رسیده به یو پی اس به روشن شدن آنچه در این موضوع شد اما دریافت یک پاسخ توسط زمان انتشار است.
به طور کلی مور گفت: وضعیت "خسته کننده" است و در این مرحله او فقط می خواهم بازپرداخت را انجام دهید.
[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]
"این یک کسب و کار که در آن آنها قرار است به مراقبت از مشتریان" او گفت:. "من فکر می کنم در حال حاضر به نظر خود من این است که آنها به نظر می رسد بهره گیری از COVID-19 وضعیت و استفاده از آن برای خدمات ضعیف است."
ادامه مطلب: آلبرتا آنلاین خریداران سهام عجیب و غریب تحویل تجربه با هیچ بسته
و به نظر می رسد به عنوان هر چند مور تنها نیست.
این شرکت در Facebook صفحه بوده و آب گرفتگی توسط نظرات از مشتریان دیگر با شرح تجارب مشابه.
"وحشتناک خدمات به مشتریان!!!" یکی Facebook کاربر نوشت. "نه پاسخ دادن به تلفن و یا ایمیل! شما شارژ من برای خرید که نیست کشتی (sic.)... و یا آنها ؟ هیچ کس به نظر می رسد به دانستن!"
مشتری دیگری گفت: او به منظور قرار داده شده در مارس شد و متهم برای آیتم ها, اما هنوز هم نشده است حمل می شود.
"خدمات به مشتریان است نه پاسخ به ایمیل و نه آنها پاسخ تماس پس از روی نگه دارید برای ساعت ها" به Facebook comment می خواند.
"خدمات به مشتریان افتضاح است! دستور آیتم های آنلاین بیش از یک ماه پیش هنوز هم دریافت کرده اند هیچ چیز" مشتری دیگری نوشت. "آنها سریع به شارژ کارت اعتباری خود را با هیچ عمل بر روی اقلام خود را. من منتظر نگه دارید و برای 2-3 ساعت و سپس در آویزان! افتضاح خدمات به مشتریان هرگز منظور از آنها را دوباره!"
اخبار جهانی رسیده به نیروی دریایی برای, نظر, اما نمی شنوند و زمان انتشار.
اما متوجه خواهید در وب سایت این شرکت گفت: حمل و نقل آن شریک هستند "تجربه تاخیر به علت غیر منتظره ای با حجم بالا."
"سفارش خود را ممکن است وارد و پس از اصلی تحویل تخمینی تاریخ" این پیام را می خواند.
© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- نسخه برای دوچرخه سواری نورد به عنوان دولت می گوید برای از دست دادن وزن جلوتر از پتانسیل موج دوم
- راهنمایی هایی برای سفارش بک لینک از سایت های با اعتبار
- "ما می خواهیم پاسخ': خانواده مرد مرد به ضرب گلوله توسط پلیس برگزاری تظاهرات
- به اندازه کافی coronavirus دوز واکسن برای همه در انگلستان در نیمه اول سال آینده " اگر آزمایش موفقیت, پژوهش, رئیس می گوید:
- الکسیس Ohanian برگ ق مدیره خواستار شرکت برای پر کردن صندلی با نامزد - CNET
- Coronavirus: آلبرتا بهداشتکاران دهان دستیاران بالا بردن زنگ بیش از بازگشایی
- Coronavirus همه گیر کار اختلال در بالا بردن سوال در مورد ارزش انتاریو گزارش کارت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Facebook, Instagram فشار بیشتر به تجارت الکترونیکی با راه اندازی فروشگاه آنلاین - CNET
- UK politics news – live: بوریس جانسون می گوید بریتانیا 'نه یک نژادپرست کشور' به عنوان Priti پاتل به دادن بیانیه در نظم عمومی اعتراض