2021 هیوندای الانترا N خط تیز به نظر می رسد و عملکرد برای مطابقت دارد - Roadshow

اين چيز خيلي باحال به نظر ميرسههیوندای 2021 هیوندای الانترا یکی از سدن به شدت سبک است. حالا عملکرد آن کمی تیزت

توسط SALAMNEWWS در 23 مرداد 1399

اين چيز خيلي باحال به نظر ميرسه

هیوندای

2021 هیوندای الانترا یکی از سدن به شدت سبک است. حالا عملکرد آن کمی تیزتر هم می شود، با اولین خط الانترا ان، که هیوندای روز چهارشنبه اعلام کرد.

خط N Elantra خوب به نظر می رسد، و زبان طراحی هندسی هیوندای را به خوبی می پوشد. دامن های جانبی مدل خاص و چرخ های 18 اینچی به Elantra موضع خوبی می دهد, در حالی که بزرگتر جلو هوا می گیرد, یک خراب کننده لب یکپارچه, لوله اگزوز دوگانه و عقب درایو پخش کننده به خانه ماهیت تهاجمی تر از این سد نزن ورزش کمی.

با این حال همه چیز در مورد نمایش نیست. خط N Elantra توسط یک موتور ۱.۶ لیتری توربو I4 با ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۵ پوند-فوت گشتاور نیرو می دهد. هر دو یک کتابچه راهنمای شش سرعته و هفت سرعته انتقال دو کلاچ ارائه خواهد شد، و هیوندای می گوید که N خط دارای سیستم تعلیق عقب چند لینک، روتور ترمز جلو بزرگتر و تنظیم تعلیق سفت تر است.

در داخل، خط الانترا N می شود فرمان جدید، صندلی های ورزشی و پدال های فلزی، و مدل های مجهز به DCT شیفتر دست و پا روی ید. در غیر این صورت، N خط به نظر می رسد که تمام تجهیزات داخلی مشابه استاندارد Elantra، از جمله سیستم اطلاعات صفحه لمسی با اپل CarPlay و آندروید سازگاری خودکار.

صحبت از تکنولوژی شد، خط N با هشدار برخورد به جلو، کمک به خط نگه داشتن، خودکار بالا- بیم، نظارت بر نقطه کور و هشدار متقابل عقب ترافیک آمده است. کلید دیجیتال ی هوشمند هیوندای نیز برای کاربران اندروید ی در بر خواهد داشت. Digital Key

دقیقا معلوم نیست که خط الانترا N چقدر هزینه خواهد داشت، اما نسخه فعلی -- 2020 Elantra Sport -- حدود 25000 دلار از جمله مقصد می آید. ما نمی توانیم تصور کنید 2021 N خط خواهد شد قیمت بسیار بالاتر از آن, به این معنی هیوندای کم حجم ورزش کوچک باید همچنان به ارزش عملکرد بسیار جامد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن