2021 هیوندای الانترا N خط تیز یک چاقو در حال حاضر لبه سدان - Roadshow

"N خط" در هیوندای-صحبت connotes ورزشی بیشتر به نظر می رسد و اندکی ارتقاء عملکرد است که جلوگیری از مقاصدشان N م

توسط SALAMNEWWS در 18 تیر 1399

"N خط" در هیوندای-صحبت connotes ورزشی بیشتر به نظر می رسد و اندکی ارتقاء عملکرد است که جلوگیری از مقاصدشان N مدل.

هیوندای

در حالی که ما نه به حال فرصت را به درایو 2021 هیوندای الانترا در عین حال ما به تازگی برخی از زمان در داخل و اطراف crisply آهنگ جدید سدان جمع و جور در خانه ما چمن و آوانگارد به نظر می رسد و جامع تکنولوژی دست ما را بسیار هیجان زده است. اما آنچه که ما حتی بیشتر شیفته این شرکت است اسپرت-به دنبال الانترا N مدل خط.

نمایش در اینجا در این سری از سایه تیزر تصاویر الانترا N خط نباید به اشتباه با چربی بالا-عملکرد الانترا N یک مدل ما نیز امید هنوز هم اتفاق می افتد. N خط مدل طراحی شده برای حمل مقدار زیادی از زیبایی لبه هیوندای ترین-ورزشی N اما بدون heftier برچسب قیمت.

برای این هفتم-نسل الانترا این بدان معناست که تصاویری منحصر به فرد از جمله تجدید نظر در پنجره مشبک مش با N خط مدالها و دوباره مصرف هوا جلو. به ویژه در N خط پایین تر فاسیا به نظر می رسد بسیار تهاجمی تر از استاندارد الانترا با مجموعه ای از سه گانه-chevron عناصر زیر چراغ جلو که به بینی از ماشین های حتی بیشتر در جهت محوری.

در پروفایل شما پیدا کردن یک مجموعه از طرف دامن با شیشه های سیاه و سفید N خط پس از اتمام در سمت آینه و طرمس پنجره. بزرگترین بصری تغییر قابل مشاهده در طول bodysides نیز حاکی از بهبود عملکرد: نمایشی ماشین رو و سیاه رنگ 18-اینچی آلیاژ چرخ عایقی بزرگتر ترمز.

از پشت وجود دارد تجدید نظر پایین تر فاسیا است که اجازه می دهد تا برای دو دور لوله اگزوز به فشار با نوک انگشت از سمت مسافر (استاندارد الانترا نگه می دارد آن اگزوز مخفی در زیر سپر عقب تر و تمیز).

این الانترا فن آوری به جلو کابین را آشکارا همچنان تا حد زیادی بدون تغییر هر چند وجود خواهد داشت موجی از "امضای لهجه ها به رنگ قرمز در داخل و خارج" خودروساز گفت: در رسمی مطبوعاتی.

مانند استاندارد 2021 الانترا از N خط را طراحی قطعا نمی تواند برای همه -- آن را بیش از حد درگیر و تهاجمی در ترکیب. برای هیوندای که به نظر می رسد دقیقا همان نقطه است. با مسافر-خرید و فروش ماشین در افول در سطح جهانی و در میان پیوسته افزایش جزر و مد از crossover Suv ها خودروسازان به دنبال راه هایی برای ایجاد خودروی سواری خود را به ایستادگی کردن و هیوندای طراحان به نظر می رسد به دست گرفته اند و این مفهوم به قلب است.

فراتر از فوق بزرگتر ترمز روشن نیست چه اگر هر گونه عملکرد های اضافی فکر تغییرات را نگه دارید و بر روی الانترا N خط اما یک موتور توربوشارژ با حدود 200 اسب بخار شایع است. آن را نیز دقیقا روشن زمانی که مشتریان می توانید انتظار برای دیدن این مدل های جدید در نمایندگی مجاز و فروش. با توجه به Roadshow, منبع, N خط را حمل 2021 مدل-سال تعیین بنابراین نباید آن را که به مراتب پشت سر استاندارد الانترا گاز و مدل هیبرید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن