2021 هوندا Pilot جدید تر و تمیز و استاندارد 9-سرعت خودرو کوچک افزایش قیمت - Roadshow

هوندا خوش تیپ سه ردیف خلبان متوسط دریافت به روز رسانی. هوندا هوندا اصلی سه ردیف خلبان هدف را به نگه داشتن چی

توسط SALAMNEWWS در 31 خرداد 1399
2021 Honda Pilot

هوندا خوش تیپ سه ردیف خلبان متوسط دریافت به روز رسانی.

هوندا

هوندا اصلی سه ردیف خلبان هدف را به نگه داشتن چیزهای جالب برای 2021 مدل سال جدید Special Edition (SE) تر و تمیز نه سرعت اتوماتیک در سراسر هیئت مدیره و اضافی استاندارد و در دسترس محتوای این خودروساز تایید چهارشنبه. همه از این کمک می کند تا برای توجیه متوسط 600 دلار افزایش قیمت است.

سلتنج بین EX-L و تور سبك جدید SE مجموعه جدا با ویژه ارتقاء بصری مانند 20 اینچ سیاه و سفید چرخ و ریل سقف دوباره طراحی جلوپنجره و جلو و عقب ترمز garnishes. بر اساس midlevel EX-L اصلاح SE همچنین شامل ویژگی های مانند چرم صندلی پا-فعال hands-free قدرت درب عقب اتومبیل و تلفن بی سیم شارژر.

همه 2021 خلبانان طراحی شده توسط هوندا قابل اعتماد 3.5 لیتری V6 همسان به یک ZF-منابع nine-سرعت انتقال خودکار با دست و پا زدن شیفت -- به جای شش-واحد سرعت در یافت قبلی بالاتر-حجم سبك مانند LX و EX. دیگر ویژگی های راحتی مانند dual-zone اتوماتیک کنترل آب و هوا و توقف/شروع در حال حاضر تجهیزات استاندارد. بالا-سگ سیاه کردن خلبان, سیاه, نسخه, همچنین, اضافه, جدید, نیست بنابراین, سیاه, پلاتین سفید مروارید گزینه رنگ.

این 2021 هوندا Pilot در فروش در حال حاضر و همراه با استاندارد هوندا سنجش مجموعه از راننده کمک و ایمنی فن آوری از جمله خودکار ترمز اضطراری و یک خط-کمک به نگه داشتن سیستم. ورود به سطح دو چرخ LX شما را به مجموعه ای $33,370 در حالی که خلبان جدید SE شروع می شود در $40,080 -- هر دو چهره از جمله $1,120 مقصد هزینه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب