2021 Acura TLX و نوع S باید موتورهای توربو و به طور جدی تیز سبک - Roadshow

این 2021 TLX زنده Acura نوع S مدل خط. Acura این Acura TLX نوع می شود رپ بد در برابر سنتی لوکس/خودروی سواری ور

توسط SALAMNEWWS در 9 خرداد 1399

این 2021 TLX زنده Acura نوع S مدل خط.

Acura

این Acura TLX نوع می شود رپ بد در برابر سنتی لوکس/خودروی سواری ورزشی شبیه آئودی A4, ب ام و سری 3 و مرسدس بنز C-Class. خود را نشان نمی ممکن است حمل همان نفوذ در برخی از محافل هنوز TLX ارائه می دهد معادل سطح عملکردلوکس و پردازنده با تکنولوژی به این رقبا-و کمتر پول بیش از حد.

با 2021 TLX آزاد است که واقعا کار به این سدان را wow عامل در حالی که هنوز ماندن درست به رسالت خود در ارائه بسیاری از ویژگی های برای پول است. و راستش اگر این جدید TLX درایو به عنوان خوب به عنوان آن را به نظر می رسد این ممکن است در لحظه ای که فاصله بین Acura و آلمانی ها در نهایت شروع به نزدیک است.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: 2021 Acura TLX: نوع S بازده با قدرت توربو

2:54

نوع S بازگشته است

این 2021 TLX نشانه بازگشت از Acura طبقه نوع S خط و این نه فقط یک اصلاح-و-نوار updo یا. زمانی که آن می رسد بعدی بهار TLX خواهد شد توسط یک نام تجاری جدید توربوشارژ 3.0 لیتری V6 موتور زوج با یک 10-سرعت انتقال خودکار و شرکت سوپر-دست زدن به درایو تمام چرخ ها با تکنولوژی. متاسفانه Acura نیست انتشار هر نوع رسمی S مشخصات به عنوان بخشی از روز شنبه در اولین اما من شنیده ام این سدان اسپرت را کاملا بسته پانچ -- به خوبی بیش از 300 اسب بخار در هر نرخ. منحصر به فرد تعلیق کالیبراسیون و بزرگتر ترمز Brembo کمک خواهد کرد که نوع S' on-road performance, اگر, دوباره, Acura نمایندگان هنوز نمی تواند تایید چقدر متفاوت دو TLX مدل خواهد بود. در ارتباط باشید; من بسیار دامن زده.

خوشبختانه حتی به طور منظم 2021 TLX دارای مقدار زیادی برای ارائه. طراحی آن کمی باب روز پایین در مقایسه با نوع S اما اشتباه نکنید این سدان یک تماشاچی. این TLX سواری بر روی یک پلت فرم جدید است و در حدود 3 اینچ دیگر 2 اینچ گسترده تر و نیم اینچ پایین تر از سلف خود با یک فاصله دو محور است که کشیده شده است نزدیک به 4 اینچ. از همه مهمتر Acura افزایش TLX را داش-به-محور به طول حدود 7 اینچ می دهد که این سدان کمی بیشتر rear-wheel-drive ظاهر. آن را کاملا به عنوان تلفظ آن را به عنوان است که در سال 2019 نوع S مفهوم -- خودرو است که پیش نمایش این TLX طراحی -- اما تغییر در اینجا است که هنوز هم بسیار قابل توجه و خوش آمدید.

این ساده ترین راه برای نقطه یک نوع S از عقب. نه تنها نوع S باید یک honkin' مجموعه ای از چهار لوله اگزوز آن را به پایان سیاه و سفید بر روی پلاک مسکن و همچنین به عنوان یک سیاه لب اسپویلر (اگر A-Spec است و این یکی بیش از حد). نوع S نیز در 20-اینچی چرخ در حالی که استاندارد TLX مدل های 18s یا 19s بسته تر و تمیز. و در حالی که هر TLX می آید استاندارد با چراغهای LED از نوع S از دست می دهد و آن چراغ مه به نفع بزرگتر مش هوا مصرف. Acura به من نشان داد هر دو استاندارد TLX (در آن لود پیشرفته تر و تمیز) و یک TLX نوع S در اوایل این ماه و صادقانه هر دو نگاه در فرد است. پایه ماشین قربانی سبک.

دیگر جزئیات سرد? اتمام راه پیانو-سیاه و سفید تر و تمیز در قسمت بالایی آینه کلاه نوع از آنها را در ترکیب با ویندوز. همچنین متوجه "chicane" چراغ عقب امضا می آید که در تمام مدل های. آه و مسلما بهترین از همه نوع S در حال رفتن به ارائه یک سایه از رنگ زرد به نام چشم ببر مروارید که به نظر می رسد کاملا راد (در عکس به هر حال).

Acura TLX: 2020 در مقابل 2021


2020 Acura TLX 2.4 L 2021 Acura TLX 2.0 L
موتور 2.4 لیتری I4 2.0 لیتری توربو I4
قدرت 206 hp 272 hp
گشتاور 182 lb-ft 280 lb-ft
انتقال 8-سرعت DCT 10-سرعت خودرو
فاصله دو محور 109.3 در 113.0 در
ظهر 191.7 در 194.6 در
عرض 73.0 در 75.2 در
ارتفاع 57.0 در 56.4 در
حجم مسافر 93.3 cu-ft 93.4 cu-ft
محموله حجم 13.2 cu-ft 13.5 cu-ft

چشم ببر مروارید و 20-اینچی چرخ ها هر دو منحصر به فرد به نوع S.

Acura

Turbos برای همه

من دوباره آن را می گویند: فراتر از این واقعیت است که این نوع S دارای یک 3.0 لیتری V6 10-سرعت اتوماتیک و تمام چرخ دیسک وجود ندارد هر بیشتر عملکرد مشخصات به بحث در مورد حق در حال حاضر. بقیه 2021 TLX محدوده خواهد بود طراحی شده توسط 2.0 لیتری توربو I4 موتور -- یکی از همان شما می توانید در RDX متقاطع-و با استفاده از سرعت 10-گیربکس. در جلو (front-wheel drive, است, استاندارد, SH-AWD اختیاری است.

2.0 T در تاریخ است 272 اسب بخار و 280 پوند فوت گشتاور است که پشته تا به سادگی در برابر چهار سیلندر توربوشارژ موتور در TLX را از رقبا. این افزایش 66 اسب بخار و 98 lb-ft بیش از قدیمی به طور طبیعی وارد دستگاه تنفسی 2.4 لیتری I4 از خروجی TLX. و در حالی که 2.0 T ممکن است پایین 18 hp در مقایسه با سال 2020 TLX 3.5 لیتری V6آن را کردم 13 بیشتر lb-ft گشتاور و تحویل در کمتر برگرد محدوده. Acura ندارد اقتصاد سوخت اعداد موجود فقط رتبهدهی نشده است اما انتظار می رود 2.0 لیتری موتور برای انجام یک کل خیلی بهتر از V6 بود که دارای رتبه در ملال انگیز 20 مایل در هر گالن در شهر و 29 mpg در بزرگراه و 23 mpg همراه با درایو تمام چرخ ها.

Acura به تازگی تبلیغ جدید TLX را دو جناق تعلیق جلوکه جایگزین ماشین های قدیمی را MacPherson strut راه اندازی. این ارائه باید بهبود پیچ گرفتن و ترکیبی با multilink هندسه تعلیق عقب. از دیگر تغییرات مکانیکی متغیر هستند-نسبت برنامه نویسی برای الکتریکی به کمک قدرت فرمان و تغییر از هیدرولیک به الکترو سرو کمک برای ترمز. TLX پیشبرد و نوع S مدل های تطبیقی دامپر ،

هر TLX را معمول و آسایش عادی و درایو حالت و نوع S را دریافت اضافی Sport Plus برنامه. نیز وجود دارد یک فرد جدید تنظیمات قابل دسترسی توسط فشار زیادی حالت پویا دکمه در وسط مرکز پشته که در آن رانندگان می توانند تنظیم پارامترهای گاز, انتقال, فرمان تطبیقی دامپر (در صورت مجهز) و....

کابین دارای مقدار زیادی در رفتن بصری اما این مواد هستند و همه عالی.

Acura

لوکس و با تکنولوژی بالا عرضه

داخل TLX آزاد ساخته شده تلاش زیادی برای zhuzh تا کابین با فلز روی بلندگو باز کردن منافذ چوب و چرم نرم و سطوح. به طور کلی طراحی یک کمی خیلی-تاپیک های زیادی در اینجا اتفاق می افتد-اما فرمان است که به سادگی به اندازه و احساس بزرگ در دست من و نسبتا نازک-ستون اجازه می دهد برای به دید کلی از صندلی راننده. صندلی عقب به اندازه کافی بزرگ را به جای بسیاری از بزرگسالان و وجود 13.5 فوت مکعب فضا در تنه است که در مورد به طور متوسط هر چند کمی بزرگتر از پیر TLX.

مرکز پشته آشنا خواهد بود به هر کسی که شده است در یک RDX که در آن تا حدودی گیج کننده الکترونیکی عیار قرار دارد در زیر بیش از حد بزرگ درایو انتخاب حالت شماره گیری نمایید. ساده کنترل آب و هوا یافت می شوند که در بالا و Acura آخرین سیستم های چند رسانه ای قرار دارد در یک 10.2 اینچ صفحه نمایش بالای داش کنترل شده توسط این شرکت درست رابط لمسی صفحه لمسی در کنسول وسط. نگران نباشید اپل CarPlay و Android Auto استاندارد هستند.

یک کلمه در مورد TTI: Acura نسخه با استفاده از "موقعیت مطلق" منطق معنی آن کار نمی کند مانند پد لمسی در لپ تاپ یا وحشتناک یک لکسوس استفاده در اتومبیل های خود را. این مسلما نه مورد علاقه من, رابط, اما بد نیست هنگامی که شما به آن استفاده می شود و خوشبختانه با وجود حجم فیزیکی و به دنبال کنترل به سمت راست از روی صفحه لمسی. Acura می گوید: آخرین نسخه از آن TTI فناوری "دقیق تر کش رفتن مناطق" و "دیگر کارآیی" و به عنوان شرکت همچنان به بهبود این سیستم بیش از حد هوا به روز رسانی خواهد شد تحت فشار قرار دادند به تمام مشتریان به لطف TLX استاندارد 4G LTE WI-Fi.

7 اینچ رنگی صفحه نمایش نشان می دهد تمام انواع اطلاعات در سنجش خوشه هر چند Acura را ثابت ابزار نمی تواند در رقابت با رقبای خود را' به طور کامل دیجیتال IPs (سلام Audi Virtual Cockpit). حداقل وجود دارد اختیاری سر تا صفحه نمایش اندازه گیری 10.5 اینچ است. صاحبان می توانید انتخاب کنید از 24 متفاوت, محیط, گزینه های روشنایی بیش از حد از جمله دو تن طرح نام های مختلف رانندگی محور مقصد مانند آهنگ مسابقه (Suzuka) و یا بزرگ جاده ها (بزرگراه ساحل اقیانوس آرام).

A-Spec مدل های نوع S' اسپویلر عقب اما نه عالی آن چهار اگزوز راهنمایی.

Acura

به عنوان برای راننده کمک تکنولوژی هر TLX همراه با AcuraWatch بسته نرم افزاری که شامل ترافیک نشانه به رسمیت شناختن یک راننده آگاهی مانیتور تطبیقی کروز کنترل خط-نگه داشتن کمک به نابینایان-نقطه نظارت و ویژگی های دیگر. این TLX می شود ترافیک کمک, بیش از حد, که ترکیبی تطبیقی کروز و خط نگه داشتن فن آوری به ناخالص رفت و آمد آسان تر است. بله TLX را رقبای موجود با این نوع فن آوری, اما بسیاری از آنها نیاز شما را به صرف بیشتر به صورت اختیاری بسته بندی به منظور دریافت چیزهای خوب است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن

این 2021 Acura TLX خواهد رسید نمایندگی این سقوط آزاد می گوید قیمت گذاری شروع خواهد شد در "اواسط$30,000 محدوده است." 2020 TLX شروع می شود در $33,000 قبل از مقصد و من انتظار جدید یکی برای آمدن در سراسر $35,000. این مطلب را در چه مقدار از نوع S هزینه خواهد شد هنگامی که آن را می رسد بهار آینده هر چند آن را به احتمال زیاد تضعیف رقبا مانند آئودی S4, BMW M340i و مرسدس AMG C43.

در ظاهر به تنهایی TLX است که فراز و نشیب پیش از آن پرچمدار و قطعا آن را مانند تلفن های موبایل گفتگوی ساخته شده مقدار زیادی از مهندسی بهبود را به این سدان بهتر عملکرد. این TLX همیشه سزاوار بهتر از آن نیز-فرار وضعیت در لوکس/ورزش کلاس. در اینجا به امید این یکی از جدید خواهد اعتصاب قوی تر وتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن