2021 فورد رنجر می شود خارج از جاده بسته لرز - Roadshow

این یک رنجر رپتور نیست، اما در حال حاضر به اندازه کافی نزدیک است.فورد گوش دادن به سر خاک : فورد در نهایت به م

توسط SALAMNEWWS در 24 شهریور 1399
Ford Ranger Tremor

این یک رنجر رپتور نیست، اما در حال حاضر به اندازه کافی نزدیک است.

فورد

گوش دادن به سر خاک : فورد در نهایت به ما رنجر ما همیشه می خواستیم -- خوب ، نوع.  ساخت اولین دوشنبه خود را، بسته لرز رنجر 2021 ارائه می دهد کمی بیشتر خارج از جاده قابلیت، حتی اگر آن را درمان رپتور تمام دمیده نیست.

بسته لرزش در دسترس خواهد بود XLT رنجر و Lariat تریم برای اضافی $4,290. فورد اف سری سوپر وظیفه در حال حاضر بسته ترمور خود را دارد، اما آن را بیشتر به سمت حمل و نقل چیزهای سنگین به مکان های از راه دور بشود. در واقع ، فورد مجهز تمام کامیون های پشتیبانی سوپر وظیفه خود را با بسته ترمور به تعقیب برونکو R در سال گذشته Baja 1000. رنجر، با این حال، به نظر می رسد بیشتر در مورد shenanigans خارج از جاده نسبت به عملی کلی است. باز هم ، نه Shenanigans به اندازه رپتور ، اما سرگرم کننده تر از آنچه شما در حال حاضر می توانید با رنجر FX4 داشته باشد.

لرزش رنجر می شود فاکس 2.0 شوک تک یوتیوب با مخازن piggyback عقب برای خنک کننده بهتر. این شوک ها یک ریباند مترقی و توقف هیدرولیک، بنابراین کامیون نباید گزاف گویی در اطراف بیش از حد زمانی که whoops عمیق. کویل های جلو و چشمه های برگ عقب لحن متفاوتی دریافت می کنند و نوار ضد رول فقط یک تاد آرام است، بنابراین در تئوری، رانندگان و مسافران نباید دندان های خود را تکان دهند. این امر همچنین سفر تعلیق رنجر را به ۶٫۵ اینچ تا جلو و ۸٫۱ اینچ در عقب افزایش می دهد.

لاستیک های ژنرال چنگر ۳۲ اینچی در اطراف چرخ های ۱۷ اینچی خاکستری رنگ می پیچند. این ها با هم یک اینچ عرض را در مقایسه با یک رنجر استاندارد اضافه می کنند. هیچ بالابر تعلیق اختصاص داده شده وجود دارد, در هر ثانیه, اما چرخ و بسته تایر می افزاید: نزدیک به یک اینچ از ترخیص زمین زمانی که در مقایسه با رنجر سهام, topping در 9.7 اینچ. رویکرد کامیون، خروج و زوایای برک آوت نیز بهبود یافته است که به ترتیب تا ۳۰٫۹ درجه، ۲۵٫۵ درجه و ۲۴٫۲ درجه است.

کمد دیفال عقب در بسته برای کمک به گرفتن کامیون بالا و بیش از سنگ گنجانده شده است، و فورد می گوید کنترل کشش برای گرفتن بهتر بر روی سطوح لغزنده مانند شن اصلاح شده است. در داخل، شما شش سوئیچ کمکی با هر نقطه از 5 تا 25 آمپر پیدا کنید. اتمام بسته صفحات ترمز، قلاب بازیابی عقب و مراحل جانبی هستند.

از نظر بصری، ترمور خود را با لاستیک های فوق، یک گریل منحصر به فرد و البته تمام آن نشان ها متمایز می کند. هود و گرافیک بدن حتی در دسترس خواهد بود، بیش از حد. معمولا ً ما يه جورايي توي اين جور چيزا هستيم ولي لعنتي، ترمور رنجر خيلي خوب به نظر مياد.

گرافیک خیلی زیاده ولی ازشون متنفر نیستیم

فورد

هیچ چیز زیر هود تغییر نمی کند. رنجر هنوز از همان موتور چهار سیلندر اکوبوست ۲٫۳ لیتری مانند قبل استفاده می کند که ۲۷۰ اسب بخار و ۳۱۰ پوند فوت تورک دارد که به یک انتقال خودکار عالی ۱۰ سرعته جفت گیری شده است. سیستم مدیریت زمین فورد در دست با حالت های عادی، چمن/شن/برف، ماد/روف یا شن و ماسه، و همچنین کنترل تریل است که مانند یک کنترل کروز فوق العاده آهسته سرعت خارج از جاده است. مانند رنجرز دیگر، ترمور می تواند 7500 پوند دو، اما محموله پایین است فقط کمی، به 1430 پوند است. این فقط 130 پوند است، اما هی، این یک تایر یدکی اضافی و 10 گالن گاز است.

در حالی که ما برانگیخته شده است که فورد ارائه این بسته Ranger Raptor ترمور، ما هنوز هم دعا برای یک رنجر رپتور به سواحل ما به زودی ضربه. تا آن زمان بسته ترمور در سال ۲۰۲۱ رنجرز با شروع اوایل سال آینده در دسترس خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن