فروش اقساطی پژو پارس Tu5 با تحویل فوری-سپند خودرو

زخم به توربو و سیستم روغنکاری منجر به نشت روغن از توربو به سیستم اگزوز و کاتالیزور شده که سبب پیدایش نقص در آن می گردد.مورد بعدی که به آن اشاره خوا‌هیم کرد از بهم تناول کردن نسبت سوخت و هوا در هدرز هایی که به طور بنیادین طراحی نشده اند نشات می گیرد، این که سبب می شوند سنسور اکسیژن پیام اشتباه به ای سی یو خودروارسال کند. درصورتیکه در واقیعت بخواهیم دسته پارس را برسی نماییم از حیث استهلاک اول پارس تیوفایو و بعد الیکس و آنگاه نیز xu7 است درصورتیکه برای شتاب و جوون پسندی بخوایید الیکس کلام نخستین رو میزنه و حیاتی هیچکدوم از دسته های پارس قابل مقایسه نمی باشد و هنوز نیز که ۸ سال از توقف تولیدش گذشته هیچکدوم از اتومبیل های ایران ماشین قابل رویارویی اهمیت همین خودرو را ندارند حتی سورن توربو ولی برای ماشین خانواده تیوفایو انتخاب بهتری هست ناچیز استهلاک تر و قلیل مصرف خیس نسبت به نوع هایی دیگ کیفیت و استقامت موتوری خوب تر در صورتی که باهاش مدارا کنی و به دور موتور چهار فراتر نبری تا ۲۰۰ کیلومتر غیر از تعویض لوازم مصرفی هیچ چیز دیگ ای نداره. همینطور این موتور ها استهلاک پاره ای دارند و در حین روشن بودن اتومبیل صدای مقداری دارا هستند و آرام هستند به همین برهان در میان مردمان طرفداران متعددی دارااست و از استقبال مهربانی از آن ها شده است. به طور معمول در خودرو های ۲۰۶ تعمیر نمودن موتور دردسر زیادی داراست و مقداری خلل است به این ادله که حجم ۱.۶ لیتری در کنار فضای داخل محیط موتور ۲۰۶ وجود دارد. این اختلال یکی از دارای ترین مشکلات همین موتور میباشد مثلا زمانی که به دور موتور به ۴ هزار بدور در دقیقه می رسد، موتور از کار می افتد و این منجر ایجاد مشکلات متعددی به جهت مصرف کنندگان می شود. همان طور که در توضیحات قبل نیز ذکر شد در جمهوری اسلامی ایران ، کمپانی ایران اتومبیل در خودروهایی که تولید می کند از این سری موتور ها استفاده می نماید اما موتور تیو فایو (tu5) امروزه در گیر یک سری از مشکلاتی می باشد که ممکن میباشد انتقاد های زیادی از این موتور شود که ناشی از کیفیت ذیل خیس ساخت آن می باشد. همین دو نیز از حیث جنسی و هم از لحاظ ساختاری تفاوت زیادی را دارد. پارس tu5 در ورژن گیربکس اتوماتیک هم تولید و عرضه می شود و مهمترین تفاوت در بخش موتوری به کار گیری از گیربکس چهار سرعته ای ال فور یا EL4 است. در بررسی طراحی داخلی و فضای داخل اتاق پژوپارس، اولین نکته ای که بایستی به آن توجه داشت داشبورد و تریم جلویی ماشین است. پژوپارس اهمیت سرمشق برداری از پژو 406 و حساس کارگزاشتن برروی پلتفرم پژو 405 در خط ساخت ایران خودرو فرایند بلوغ خود را طی کرد و در واقعیت فیس لیفت پیشرفته ای از پژو 405 به حساب می آید. موتور ۲۰۶ تیوفایو tu5 یا این که ۴۰۵ و پارس، در هر خودروی به کار گیری شده نسبت به حجم خویش بازده مهربانی داشته و توان اصلی مصرف سوخت پایین در خودرو ها دارااست و از دیگر ویژگیهای همین موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن است که سبب ساز می‌گردد تا کارایی همین موتور در هر شرایطی بالا باشد. همین موتور یک خصوصیت کاربردی و خوب دیگر نیز دارد این که سیستم جرقه زنی و کامپیوتر آن پیشرفته هست و همین سبب می شود که کارایی همین موتور در موقعیت مختلف بالا باشد. یکی دیگر از عیب های همین موتور سوختن کویل ایگنیشن هست که باعث می شود عملکرد موتور تیوفایوtu5 قلیل شود. از پاراگراف همین معایب می توان به همین موارد اشاره کرد که در نصیب درب قالپاق و شلنگ های بخار روغن ریزی می کند که این دستور باعث می شود که بر روی کویل یا این که شمع های موتور نشتی کند. شرکت کشور ایران اتومبیل یک‌سری سالی می باشد که از همین موتور ها استعمال نموده و در اکثر اوقات خودروهایی که ساخت می نماید از سری موتور های تیو فایو (tu5) استفاده می کند. افزودن چنین آپشن هایی در آخری فیس لیفت پژو پارس باعث شد تا علاوه بر جذابیت بیشتر، عارضه ها خرید کردن بیشتری برای تیوفایو اتوماتیک متقاضیان پارس تیوفایو ۹۹ مهیا کند. وجود چنین ایراداتی دارای درنظرگرفتن برچسب قیمتی پژو پارس تی یو 5 یا این که همان پارس LX، رخ وخیمتری به خویش گرفته است و افراد بسیاری را از خرید کردن این اتومبیل پشیمان میکند. هدرزها سطح صاف و صیقلی دارند و به شکل به طور کامل اصولی ساخته شده اند. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که غالبا از کالا فلزاتی، زیرا فولاد، استیل و آلیاژهای فراوان گران ارزش ساخته میشوند به خروج سرعت بالا و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق کمک میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه ماشین های معمولی میافزاید. مراحل های موجود در لوله های هدرز را می قدرت به یاری قوانین مربوط به گازها (گازهای ایده آل ومختلط) توجیه کرد. از منیفولد ، گازهای خروجی به یک لوله به سمت مبدل کاتالیزوری و صدا خفه کن می ریزند.