زمانی که 5G می آید به ماشین ما شروع به گرفتن نیروی نامرئی زمینه - CNET

کوالکام من مثل سابق رئیس گوگل اریک اشمیت نقل قول که "این یک اشکال است که اتومبیل اختراع شد قبل از کامپیوتر"

توسط SALAMNEWWS در 22 خرداد 1399
کوالکام

من مثل سابق رئیس گوگل اریک اشمیت نقل قول که "این یک اشکال است که اتومبیل اختراع شد قبل از کامپیوتر" و 5G به نظر می رسد حل برای آن است. C-V2X و یا تلفن همراه وسیله نقلیه به همه چیز به نظر می رسد به مقصد بسیاری از ما در بازار خودرو در چند مدل سال با تشکر از تلاش های خودروسازان, بی سیم, شرکت ها و دیگر شرکت های فن آوری در 5G خودرو انجمن. تلفن همراه ارتباطات بی سیم است اما 5G اولین نسل از این تکنولوژی است که به دنبال پس به شدت با صنعت خودرو.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: 5G خودرو انجمن می خواهد به ماشین خود را...

18:31

هنوز هم بسیاری از مردم به شک و تردید در بهترین زمانی که با ارائه این ایده از یک ماشین است که متکی بر شبکه های تلفن همراه برای به انجام رساندن هر چیزی مهم است. اما 5G متصل به اتومبیل نمی خواهد همیشه برقراری ارتباط از طریق شبکه های تلفن همراه; C-V2X همچنین اجازه می دهد تا اتومبیل به همچنین برقراری ارتباط مستقیم با محیط زیست خود را. "اگر وجود دارد یک هشدار ترافیک 15 مایل جلوتر من می خواهم به می دانم که, اما من نمی نیاز به دانستن آن با بالاترین درجه از ضرورت" یادداشت دین برنر معاون ارشد رئیس جمهور از طیف استراتژی و سیاست های فن آوری در کوالکام. "اما وجود دارد برنامه های کاربردی دیگر که در آن واقعا خواهد شد صرفه جویی در زندگی می کند اگر خودروها ارتباط می تواند به طور مستقیم و بلافاصله و این چیزی است که این تکنولوژی [نیز] می کند."

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: چگونه اتومبیل ممکن است اجازه 5G درخشش بیشتر

6:21

"وجود دارد و در این مدت آسیب پذیر به نام جاده کاربران مانند عبور و مرور دوچرخه و اسکوتر می گوید:" جان Kwant جهانی مدیر روابط دولت و تحرک و فن آوری های پیشرفته در فورد. "ما انجام داده ایم دموی که ما نشان داده ایم که توانایی برای عابر پیاده به سیگنال است که آنها می خواهند به صلیب [خیابان] و ماشین اذعان آنها و که آن را متوقف خواهد کرد." که نوعی از ارتباط است که عمده لایه جدید در بالای حسگر های موجود که در حال حاضر شناسایی "آسیب پذیر کاربران جاده" اما بدون تایید و اذعان بين همه احزاب است.

now-what-live-with-telemedicine-00-26-07-17-still001

همانطور که از نوشتن این ما رگولاتور بسیار محکم در حمایت از 5G برای اتومبیل در حالی که خود را در اتحادیه اروپا حمل و نقل همکاران به نظر می رسد بیشتر دوسوگرا و در حال خروج از درب باز به یک نوع از Wi-Fi به نام 802.11 p که می توانید با عملکرد بالا و ارتباطات مستقیم بلکه باید با اتصال به یکی دیگر از رابط کاربری مانند 4G را فراموش منطقه گسترده ارتباطات که 5G مبتنی بر سیستم می توانید بومی. در صنعت خودرو است که می خواهد برای ساخت یک اتومبیل راه در سراسر جهان آن را یک تصمیم مهم است به سازمان دیده بان.

برنر و Kwant مشترک بسیاری از بینش بیشتر در مورد 5G متصل اتومبیل با CNET برایان کولی. سازمان دیده بان تمام مکالمات در این ویدئو برای اولین بار در این صفحه.


در حال حاضر آنچه در یک مصاحبه تصویری و پنل سری با رهبران صنعت مشاهیر و اثرگذارندهها پوشش تغییرات عمده و روند تأثیر کسب و کار و چگونه مصرف کنندگان در اتصال جدید "عادی" 2020 جهان و فراتر از آن. همیشه وجود خواهد داشت تغییر در جهان ما وجود دارد که همیشه تکنولوژی به ما کمک می کند که حرکت را تغییر دهید و ما همیشه بحث در مورد تعجب آور و پیچ و خم و راه حل های بالقوه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن