Unilever توقف تبلیغات در Facebook, Instagram and Twitter برای بقیه 2020 - CNET
مصرف کننده بسته بندی محصولات غول Unilever در روز جمعه گفت: آن را به توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا از طریق حداقل تا پایان سال.
"پیچیدگی های کنونی چشم انداز فرهنگی قرار داده اند تمدید مسئولیت در مارک های به یاد پاسخگویی و عمل به درایو قابل اعتماد و امن دیجیتال اکوسیستم" Unilever گفت: در یک نسخه. "ما نمی خواهد اجرای تبلیغات تجاری در رسانه های اجتماعی, اخبار سایت, سیستم عامل, Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا."
بیشتر شبیه این
اشتراک در CNET در حال حاضر عضویت در خبرنامه برای ما ویراستاران' میدارد برای مهم ترین داستان های روز.
Unilever که لوایح خود را به عنوان جهان دومین تبلیغ از نظر رسانه ای صرف حدود 8 میلیارد دلار بودجه بازاریابی با توجه به آن 2019 گزارش سالانه. پس از Unilever ساخته شده اعلام Facebook سهام کاهش یافت و بیش از 6 درصد و توییتر سهام کاهش یافت و به اندازه 7 درصد.
روز جمعه در توییتر گفت: آن را در یک محل که در آن مردم می توانند احساسات خود را آزادانه و با خیال راحت.
"ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو" گفت: سارا Personette توییتر معاون رئیس جمهور از مشتری جهانی راه حل در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "ما با احترام از همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان."
Facebook در روز جمعه گفت: این سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ آن جامعه امن و ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از خود سایت. این شرکت گفت: همچنین سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای پیدا کردن نفرت سخنرانی قبل از آن گزارش شده توسط Instagram و Facebook کاربران است.
"ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد" گفت: یک Facebook سخنگوی شرکت, در بیانیه ای.
Unilever گفت: "در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه است."
یونیلور تصمیم می آید را در میان ACLU تحریم آغاز شد که در اوایل این ماه زمانی که شش های حقوق مدنی به نام کسب و کار برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook در ماه جولای به فشار رسانه های اجتماعی به انجام بیشتر برای مبارزه با تبعیض و اطلاعات غلط. نزدیک به 100 مارک گزارش پیوست و تلاش از جمله ورایزون, بستنی, ساز, Ben & jerry's (که متعلق به Unilever) و لباس در فضای باز نام تجاری شمال صورت.
در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکنولوژی غول تعهد صندوق به مبارزه نژادی و بی عدالتی Facebook...
1:40