Unilever توقف تبلیغات در Facebook, Instagram and Twitter برای بقیه 2020 - CNET

Popular Mobile Device Applications

مصرف کننده بسته بندی محصولات غول Unilever خواهد مکث تبلیغات در Facebook, Instagram و توییتر.

Jaap graham bowes/NurPhoto via Getty Images

مصرف کننده بسته بندی محصولات غول Unilever در روز جمعه گفت: آن را به توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا از طریق حداقل تا پایان سال.

"پیچیدگی های کنونی چشم انداز فرهنگی قرار داده اند تمدید مسئولیت در مارک های به یاد پاسخگویی و عمل به درایو قابل اعتماد و امن دیجیتال اکوسیستم" Unilever گفت: در یک نسخه. "ما نمی خواهد اجرای تبلیغات تجاری در رسانه های اجتماعی, اخبار سایت, سیستم عامل, Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا."

Unilever که لوایح خود را به عنوان جهان دومین تبلیغ از نظر رسانه ای صرف حدود 8 میلیارد دلار بودجه بازاریابی با توجه به آن 2019 گزارش سالانه. پس از Unilever ساخته شده اعلام Facebook سهام کاهش یافت و بیش از 6 درصد و توییتر سهام کاهش یافت و به اندازه 7 درصد.

روز جمعه در توییتر گفت: آن را در یک محل که در آن مردم می توانند احساسات خود را آزادانه و با خیال راحت.

"ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو" گفت: سارا Personette توییتر معاون رئیس جمهور از مشتری جهانی راه حل در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "ما با احترام از همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان."

Facebook در روز جمعه گفت: این سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ آن جامعه امن و ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از خود سایت. این شرکت گفت: همچنین سرمایه گذاری در هوش مصنوعی برای پیدا کردن نفرت سخنرانی قبل از آن گزارش شده توسط Instagram و Facebook کاربران است.

"ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد" گفت: یک Facebook سخنگوی شرکت, در بیانیه ای.

Unilever گفت: "در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه است."

یونیلور تصمیم می آید را در میان ACLU تحریم آغاز شد که در اوایل این ماه زمانی که شش های حقوق مدنی به نام کسب و کار برای جلوگیری از تبلیغات در Facebook در ماه جولای به فشار رسانه های اجتماعی به انجام بیشتر برای مبارزه با تبعیض و اطلاعات غلط. نزدیک به 100 مارک گزارش پیوست و تلاش از جمله ورایزون, بستنی, ساز, Ben & jerry's (که متعلق به Unilever) و لباس در فضای باز نام تجاری شمال صورت.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: تکنولوژی غول تعهد صندوق به مبارزه نژادی و بی عدالتی Facebook...

1:40