این دنده دوچرخه سواری است که شما پشت به زین - CNET
در قبل از همه گیر روز من با استفاده از ترکیبی از ورزش و بدنسازی به تناسب اندام. یک برنامه منظم وانت بسکتبال و فوتبال و pickleball به اندازه کافی تکمیل یک تعداد انگشت شماری از هفتگی بدنسازی تمرینات. از coronavirus پوشانده آمریکا, اما, من, ورزشگاه بسته شده و اجتماعی فاصله پروتکل قرار داده اند kibosh در تمام گروه های ورزشی است.
ادامه مطلب: بهترین Peloton جایگزین: 4 بزرگ سرپوشیده دوچرخه ورزش است که هزینه کمتر
بازگشت در ماه مارس, من کشیده من 2005 Lemond کسب کند از گاراژ قرار داده و در چهار لایه از لباس های گرم و رفت برای سوار شدن. از آن زمان به بعد من سوار شده است هر روز دیگر -- و من قرار داده ایم بیشتر مایل در طی 60 روز از من بیش از پنج سال گذشته است.
ادامه مطلب: بدنسازی بسته ؟ در اینجا برخی از بهترین تمرین صفحه اصلی گزینه های
برخی از دوچرخه سواری دنده بود سر رسیده برای ارتقاء و من تلاش کردن انواع جدید -- به من-محصولات و فن آوری های را ساخته اند که من سواری بسیار لذت بخش تر و امن تر است. توجه داشته باشید که من نمی جامع آزمایش هر یک از دسته بندی های این محصول این است که فقط یک نمونه از من شخصی خود تراکم بالا.
وجود دارد مقدار زیادی از مردمی که سوار به منظور ترک, ایمیل, متون و تماس های پشت, اما من ترجیح می دهم به نگه داشتن گوشی من دستی زمانی که من در زین. (بدیهی است که من جلو به توقف کامل در کنار جاده اگر من می خواهم برای تعامل با صفحه نمایش.) تا زمانی که من در tucking گوشی من به جیب من نیوجرسی بود که اغلب در زیر یک ژاکت که آن را دشوار است -- و نا امن -- برای دسترسی به, در حالی که نورد. سپس من این Quadlock مورد و کوه. آن بوده است در مجموع تعویض بازی.
این Quadlock کوه نشسته است در بالای دوچرخه بنیادی و من کاملا احساس اعتماد به نفس در توانایی خود را به نگه داشتن گوشی من امن و حتی زمانی که تراورس زمین پر از دست انداز. هنگامی که سوار است یا من کشیده کردن جاده برای گرفتن عکس در آن مرده ساده برای آزادی; فقط کشش کوه را قفل ساز به سمت بالا و پیچ و تاب. این Quadlock مورد گوشی سنگین -- وجود دارد مطرح انداز در پشت متناسب بر روی کوه -- و من می خواهم آن را به اعتماد به توانایی محافظت از گوشی در یک تصادف. اما زمانی که من پایان من سوار من سوئیچ را به من ترجیح داده کاتالیست مورد.
من نمی خواهد نشان می دهد که آن را امن ترین انتخاب برای گوش دادن به موسیقی هنگام دوچرخه سواری. بسیاری از دوچرخه سواران اخم در عمل استفاده از هدفون در حالی که دوچرخه سواری با این استدلال که تمام حواس خود را باید در هشدار برای خطر است. من فکر می کنم که باعث می شود بسیاری از حس و من قصد ندارم به شما را متقاعد کند در غیر این صورت.
اگر شما گوش دادن به موسیقی در هنگام سوار شدن (و یا اجرا) اما شما می توانید کاهش خطرات با مجموعه ای از هدفون نیست که به طور کامل بسته شما از جهان خارج است. یک جفت است که برخی از نسخه شفافیت حالت -- مانند اپل AirPods Pro -- شرط بندی خوبی است.
در غیر این صورت من به شدت توصیه آدیداس FWD-01. آنها راحت برای پوشیدن آسان برای کنترل با یک دست و با صدای بلند به اندازه کافی برای شنیدن -- حتی در شرایط باد می وزد. آنها باید یک میکروفون ساخته شده است بنابراین شما می توانید پرش بر روی یک تماس زمانی که مورد نیاز است. این پارچه تریکو کابل است که در برابر آب مقاوم است که بسیار سبک وزن و درهم و برهم نیست. و عمر باتری فوق العاده.
من تا به حال شده است با پوشیدن همان کلاه ایمنی دوچرخه برای یک زمان طولانی. کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده توصیه می کند جایگزین کردن کلاه خود را حداقل هر 10 سال و معدن بود حداقل این است که ، پس از انجام برخی تحقیقات من تصمیم گرفتند برای یک دوچرخه سواری در کوهستان, کلاه -- حتی اگر من سوار در درجه اول در جاده ها -- برای حفاظت اضافی و به نظر من کولر نگاه کنید. پس از تلاش چند من تصمیم گرفتم در Smith مقدم 2 و تا کنون من آن را دوست دارم.
مهمتر از همه این ویژگی های معماری MIPS که می تواند به کاهش نیروی تاثیر بر مغز خود را. آن را نسبتا سبک وزن و تنفس و آن را به Koroyd در داخل کشور -- یک لایه است که ارائه می دهد اضافی حفاظت از سقوط به عنوان یک راه را به روی صفحه نمایش از اشکالات.
من این راحت بپوشند و امن بر روی صورت من کاملا سبک و شیک به اندازه کافی. اگر شما فشار با نوک انگشت اطراف شما ممکن است قادر به پیدا کردن یک معامله: که من پیدا کردم یک جفت برای $35 در Backcountry.com هر چند آنها ذکر شده است در $100 به بالا بسته به رنگ.
جایی که من زندگی می کنند, آن را سرد و باد می وزد در تمام طول سال به جز شکوه کشش از 10 هفته و یا تا در تابستان. ما وجود دارد و در عین حال -- و من نمی خواهد که ساخته شده آن را در هر سوار بدون حفاظت از این ژاکت. آن را نگه داشته من گرم و خشک بدون همیشه من احساس خفه, پرشیب و یا گرفتار کردن. و اگر آن را بدون هیچ جیب وجود دارد زنان اسلات اجازه می دهد که از طریق دسترسی به نیوجرسی جیب.
من شده است با استفاده از Strava برای پیگیری و به اشتراک گذاری سواری (و اجرا می شود و افزایش) برای سال. اما در ماه مارس, من به روز رسانی به Strava اشتراک حق بیمه, خدمات, نام, قله, که هزینه $8 در هر ماه و یا $60 اگر به شما پرداخت در صف مقابل برای یک سال کامل. من این کار را بیشتر برای اهداف ایمنی: اجلاس فانوس ویژگی اجازه می دهد تا شما انتخاب می کنید یک تماس است که می تواند نظارت بر محل خود را در هر سوار. اما وجود دارد برخی دیگر از ویژگی های جذاب بیش از حد از جمله آموزش های پیشرفته تجزیه و مدیران.
اطلاعات موجود در این مقاله برای مقاصد آموزشی و اطلاعاتی و تنها در نظر گرفته شده است به عنوان درمانی یا مشاوره پزشکی. همیشه مشورت با یک پزشک و یا دیگر واجد شرایط بهداشتی و با توجه به هر گونه سوال شما ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی یا بهداشت اهداف است.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de