دوچرخه سوار را در قرن? چگونه coronavirus می تواند تغییر شکل UK شهرستانها و شهرهای اطراف دو چرخ سفر 'برای نسل های آینده'

مستقل استخدام بیش از 100 روزنامه نگاران در سراسر جهان را به شما اخبار شما می توانید اعتماد. لطفا در نظر گرفتن

توسط SALAMNEWWS در 17 خرداد 1399

مستقل استخدام بیش از 100 روزنامه نگاران در سراسر جهان را به شما اخبار شما می توانید اعتماد. لطفا در نظر گرفتن یک سهم و یا اشتراک.

آن را یک بیماری همه گیر است که گسترش بدبختی در سراسر جهان به ارمغان آورد اقتصاد را به زانو خود را و پاش تحریک کردن از طریق میلیون ها نفر از مردم در خانه های خود.

اما coronavirus به نظر می رسد ممکن است در حال حاضر نیز توان به اساسا تغییر شکل ما شهرها و شهرستانها برای نسل های آینده.

به طور خاص, آن ممکن است منجر به آنها شکل در اطراف دوچرخه و پیاده.

آمار و ارقام جدید منتشر شده توسط ورزش انگلستان در این هفته نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم دوچرخه سواری در طول این مستند تقریبا دو برابر شده از هشت تا 15 درصد در حالی که دوچرخه مغازه ها گزارش تعداد رکورد فروش.

در حال حاضر با شوراهای محلی در سراسر انگلستان در حال حاضر نصب بیش از 100 جاده موقت به جای اجتماعی بیشتر فاصله دو چرخ سفر هر دو از فعالان و تحلیلگران بر این باورند که تغییر می تواند تبدیل به دائم.

امید است که نه تنها این قایق از pop-up دوچرخه خطوط موقت ترافیک, ممنوعیت پیاده رو گسترده تر و کوتاه مدت محدود کردن سرعت کاهش خواهد به نوبه خود به تاسیس وسایل اما مهمتر آن نیز وجود خواهد داشت تغییر در داخل سالن های شهر نسبت به اولویت بندی طرح هایی در آینده است.

"ما گفته شده است برای چندین دهه است که ما هرگز بارهای از مردم دوچرخه سواری در انگلستان است که این های مختلف به مکان های خارج از کشور به دلیل آن را نه به عنوان تخت یا آن را وتر و یا وجود دارد بیش از حد بسیاری از تپه" دانکن Dollimore رئیس وکالت با دوچرخه سواری بریتانیا می گوید مستقل امروز. "اما آنچه Covid بحران به ما نشان داده است که مردم در اینجا چرخه را – اگر آنها فکر می کنم آن را بی خطر است.

"در طی 12 هفته گذشته را به طور موثر بوده است یک آزمایش اجتماعی که در آن ما دیده می شود چه اتفاقی می افتد زمانی که جاده ها ساکت تر هستند و میلیون ها نفر از مردم در پاسخ پریدن از روی دوچرخه برای اولین بار در سال و یا در واقع برای اولین بار."

نتیجه گیری خود را? "اگر ما فعال به چرخه را – نه فقط تشویق می شوند اما در واقع فعال – میلیون ها نفر از ما آن را انجام دهد...در حال حاضر ما در محیط زیست ساخته شده باید منعکس کننده که پیدا کردن."

چنین قادر می سازد تغییرات – اجرا اجازه می دهد تا بیشتر اجتماعی فاصله سفر در حالی که همچنین بهتر ارتقاء سلامت تنفسی – نصب شده اند در همه جا از آبردین به اکستر و از بلفاست به کاردیف.

آنها شامل هفت مایل pop-up چرخه لین در A56 بین Trafford و Manchester city centre ("در 40 سال ایم" یک کاربر "احتمالا اولین بار من احساس امن"); این pedestrianisation از یک نوار از برایتون مقابل دریا و barriered کردن چرخه جدید لین در لستر را شریانی Aylestone جاده ایجاد شده به طور خاص برای بیمه خدمات درمانی کارگران مایل یک راه امن تر برای این شهر بیمارستان.

بیشتر ؟ لندن پارک لین یکی از ده ها تن از جاده ها در سراسر پایتخت که در آن تفکیک مسیرهای دوچرخه سواری ایجاد شده با بلردس در حالی که بخشی از نیویورک حلقه درونی-جاده شده است با توجه به دوچرخه سواران.

لیورپول ممکن است حتی بیشتر است: با توجه به £2 میلیون بسته به شما معرفی 100 کیلومتر موقت خطوط در داخل و خارج از مرکز با توجه به سپس نگه داشتن آنها را در محل پس از همه گیر شده است. "یک بار در طول عمر فرصت برای reimagine چگونه استفاده می کنیم و سفر در شهرهای ما" این است که چگونه شهردار Joe Anderson توصیف پیشنهادات.

موقت دوچرخه لین در Aylestone جاده Leicester (سوار لستر)

"شادی موقت طرح مانند این است که جوامع را وادار به سعی کنید قبل از خرید آنها می گوید:" آقای Dollimore دوباره. "وجود دارد یک فرصت برای سعی کنید آن را نیشگون گرفتن و کشیدن آن اگر آن را کاملا درست نیست و اجازه دهید مردم ببینید که چقدر خوب می توان آنها را برای خود شهرها و شهرستانها.

"و من فکر می کنم بسیاری از این اقدامات را تبدیل به دائم زیرا در طول تاریخ زمانی که زیرساخت های دوچرخه سواری و pedestrianisation اجرا شده در انگلستان وجود دارد اغلب شده است اعتراض از مردم که در برخی از ماه بعد باید گفت در واقع "این فوق العاده است'. من انتظار دارم که با این اتفاق می افتد."

در یک حالت خاص (قبل از coronavirus) در گزارش ماه ژانویه مستقل بازجویی رشد ایده که انگلستان شهرستان در حال حرکت به سمت یک عابر پیاده عصر. با دوچرخه سوار اعداد در حال حاضر به آرامی در حال رشد افزایش نگرانی عمومی در مورد گرم شدن کره زمین و شهرها مانند نیویورک و بیرمنگام mooting ماشین-رایگان آتی ما محسوب میشود که آن را احتمالا بود – اما آن را برخی از زمان.

در حال حاضر وجود دارد این است که برخی از احساس است که Covid-19 ممکن است فقط شیر تغلیظ شده از یک دهه ارزش تغییر نگرش به 12 هفته است.

"احساس من این است که در پشت این بحران وجود دارد این است که یک حرکت برای ایجاد یک شهر که بهتر است برای واکر و دوچرخه سواران می گوید:" جانی Crawshaw یورک عضو شورای شهر که برای اولین بار پیشنهاد در حال حاضر تایید حرکت به North Yorkshire شهر ماشین رایگان 2023. "طی سه ماه گذشته مردم را تجربه کرده اند کمتر متراکم کمتر آلوده جاده ها – آنها می توانند بشنوند پرندگان امضای آنها به عنوان راه رفتن به نیویورک – و در حال حاضر آنها می خواهند خود را به شوراهای محلی برای پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن به عنوان بسیاری از این تغییرات به عنوان امکان پذیر است."

آن ساخته شده خود را در شورای جاه طلبی برای تبدیل شدن به pedestrianised در عرض سه سال به احتمال زیاد به رخ می دهد ؟ "این یک چالش بزرگ...اما من امیدوارم پس" او پاسخ. "افرادی که بیشتر تردید قبل از برخی از کسب و کار صاحبان و رانندگان; نه همه اما برخی از -- در حال حاضر به دنبال در چگونه این طور موقت چرخه خطوط مشغول به کار هستند و آنها با اذعان به این ممکن است آینده ای که می تواند کار کند."

طرح آن باید گفت: بدون جنجال. روزنامه های محلی در سراسر کشور پر شده اند با کسب و کار و کارفرمایان گفت: آنها از ترس از دست داد تجارت اگر جاده جدید اقدامات هنوز هم در مکان و زمانی که شهرهای بازگشایی شده است.

اما مهمتر امید ک Crawshaw از جمله اقدامات موقت را اجازه داده می شود که ثابت می کند اتومبیل کمتر برابر است به کاهش فعالیت های اقتصادی.

"ترس از کسب و کار است که همیشه اگر شما کاهش اتومبیل شما کاهش بلند و کسب و کار, اما در واقعیت, که تقریبا هرگز مورد," او می گوید. "امیدوارم موقت اقدامات را نشان می دهد که."

قطعا بیشتر چرخه پسند آینده خواهد کار برای برنادت بدفورد.

این جلسه از Hastings شده است به کار سراسر همه گیر پس از دریافت یک دوچرخه از طریق یک دوچرخه سواری بریتانیا طرح بزرگ دوچرخه احیای – به کمک کلید کارگران بر روی دو چرخ.

"آن بوده است و دوست داشتنی می گوید:" از دو که قبلا در یک آسانسور با جاناتان. "شانس دختر من فقط یاد گرفتیم به دوچرخه بدون تثبیت کننده های – ترجمه – به طوری که آن را واقعا دلگرم کننده برای او به دیدن من رفتن به محل کار مانند این است."

هیچ موقت مسیرهای دوچرخه سواری ساخته شده و همراه خود دو مایل سفر اما چون جاده ها شده اند تا حد زیادی ترافیک-رایگان او احساس امن است.

"اما این که شروع به خزش بالا و دوباره در حال حاضر" 37 ساله می پذیرد. "که من را یک کمی مضطرب است. من حمل بر اگر همه چیز به حالت عادی بازگشت? من می خواهم به, اما من مطمئن نیستم. من شاید اعتماد به نفس کافی برای دوچرخه در ترافیک بیش از حد."

آن است که یک نقطه نظر است که به نظر می رسد برای حمایت مشترک خودداری کنند که اگر امکانات بیشتر وجود داشته و بیشتر مردم از آنها استفاده کنید.

آن است که دولت در حال حاضر وعده داده شده برای بازگشت با پول نقد.

£2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در پیاده روی و دوچرخه سواری زیرساخت اعلام کرد در ماه فوریه شده است استقبال گسترده از کمپین گروه – البته به عنوان برخی از نقطه ای از آن می تواند تصور نسبتا کوچک آبجو در مقایسه با هزینه های در جاده ها.

با اینحال با آقای Dollimore او متقاعد شده است که اگر مقامات مرکزی و محلی عاقلانه این در واقع می خواهد این لحظه انگلستان نسبت به محور دو چرخ سفر.

"ما یک فرصت طلایی برای تغییر راه مردم حرکت می کند در اطراف ما مناطق شهری, اما آنها به عمل در حال حاضر," او می گوید. "این فرصتی است که در اینجا برای قراردادن رفتاری تغییر برای نسل های آینده تغییر خواهد بود که خوب برای بهداشت عمومی و محیط زیست – اما آن است که در حال حاضر به شوراها و دولت برای اطمینان از این امکانات به طور موقت باقی می ماند و در حال گسترش است.

"آنچه را که آنها در بعد از 10 هفته تعیین خواهد کرد که چگونه شهرهای ما و شهرهای نگاه برای سال آمده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب