بحث: 2021 مرسدس - AMG GT محو به سیاه و سفید
ورود به نظرمحترم باشید، آن را مدنی نگه دارید و در موضوع بمانید. ما نظراتی را حذف می کنیم که سیاست ما را نقض می کند که شما را به خواندن تشویق می کنیم. موضوعات بحث و گفتگو را می توان در هر زمان به صلاحدید ما بسته است.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- تابستان است! سعی کنید از این خانه های هوشمند ابزارهای خود را برای حیاط - CNET
- Coronavirus لغو و تاخیر و تغییرات: سوپر نینتندو جهان خارج از زمین و بیشتر - CNET
- تسلا Cybertruck به نمایش عمومی در موزه پترسن - Roadshow
- به مقابله با تروریسم در کانادا: ساده لوح و ناموفق موثر
- ویندزور-اسکس یکی از کانادا بدترین coronavirus نقاط. اینجا چرا
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- ما خیریه برای جلوگیری از دست زدن به کروناویروس, دانش آموز, داوطلب, برنامه, پس از واکنش
- قربانیان تجاوز به عنف 'را تکذیب کرد عدالت به عنوان اعتقادات سقوط به رکورد پایین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- UK politics news – live: بوریس جانسون چهره PMQs کباب بیش از coronavirus تست شکست به عنوان شماره 10 تحت فشار برای تجدید نظر در مدارس بازگشایی