Suv ها به احتمال زیاد منجر به بالاتر عابر پیاده مرگ و میر مطالعه نشان می دهد - Roadshow

آمار اولیه نشان می دهد Suv ها به مراتب کشنده تر در این رویداد از یک تصادف مربوط به پیاده روی. IIHS آمریکایی ه

توسط SALAMNEWWS در 27 خرداد 1399
Pedestrian walking

آمار اولیه نشان می دهد Suv ها به مراتب کشنده تر در این رویداد از یک تصادف مربوط به پیاده روی.

IIHS

آمریکایی ها استفاده می شود را انتخاب کنید سدان خانوادگی بیش اساسا هر وسیله نقلیه دیگر در بازار است اما در دهه گذشته Suv ها تا حد زیادی آواره خودروی سواری به عنوان یک سبک بدن. در حالی که مصرف کننده انتخاب ایجاد مقدار زیادی از راهپیمایی در سراسر صنعت خودرو, یک مطالعه جدید نشان می دهد تعداد فزاینده ای از Suv ها در جاده ها در واقع می تواند کمک به افزایش نرخ مرگ و میر در تصادفات عابر پیاده.

موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه منتشر شده تحقیقات جدید در روز شنبه است که نشان می دهد Suv ها کشنده تر از یک ماشین سواری در این رویداد از یک عابر پیاده تصادف. در حالی که IIHS اذعان دارد که نمونه آن اندازه کوچک بود -- آن را مورد بررسی قرار 79 تصادفات که در محل در میشیگان -- اطلاعات تساوی گسترده کنتراست. صنعت بیمه-تامین ایمنی بدن همچنین گفت که قصد دارد به ادامه تحصیل تصادفات و تحقیقات Suv ها و مرگ عابر پیاده.

به طور کلی Suv ها باعث آسیب جدی به عبور و مرور از یک ماشین سواری در سرعت های بیش از 19 مایل در ساعت. در تصادفات با Suv ها سفر 20 مایل در ساعت به 39 مایل در ساعت 30 درصد از تصادفات منجر به یک پیاده روی مرگ و میر. که در مقایسه با 23 درصد از تصادفات منجر به یک عابر پیاده را از مرگ که درگیر یک ماشین.

در سرعت های بیش از 40 مایل در ساعت یک تصادف مربوط به پیاده روی در نمونه ها اندازه منجر به عابر پیاده را از مرگ 100% از زمان, اگر موضوع خودرو یک SUV. مرگ و میر رخ داده است تنها 54 درصد از زمانی که مانند یک تصادف درگیر یک خودرو و یک عابر پیاده. هر چند این یک نمونه کوچک است.

از سال 2008 تاکنون به مرگ عابر پیاده شده است به آرامی در حال افزایش از طریق 2018 که در سال گذشته که اطلاعات کامل در دسترس است. پیاده روی مرگ و میر افزایش 53 درصد بیش از دوره 10 ساله. در ضمن ثبت نام خودرو Suv ها نشان می دهد افزایش سهم خود را از ما ناوگان خودرو 8 درصد.

اگر چه خودروسازان باید کاملا گرفته شده برای بیشتر carlike طرح برای بسیاری از Suv ها و تقاطع این تغییرات تا حد زیادی به نفع دیگر رانندگان در صورت تصادف که IIHS یادداشت ها. در علاوه بر این به تحقیق در مورد عابر پیاده و SUV تصادفات بیشتر از نزدیک IIHS همچنین قصد دارد به شناسایی آنچه SUV مشخصات شمار حداقل خطر را برای یک پیاده روی.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: جیپ مخاصم رول در تست تصادف IIHS

2:40



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن