مشروط خدمات renationalised پس از 'فاجعه' بخش-خصوصی سازی توسط کریس Grayling

مستقل استخدام بیش از 100 روزنامه نگاران در سراسر جهان را به شما اخبار شما می توانید اعتماد. لطفا در نظر گرفتن

توسط SALAMNEWWS در 23 خرداد 1399

مستقل استخدام بیش از 100 روزنامه نگاران در سراسر جهان را به شما اخبار شما می توانید اعتماد. لطفا در نظر گرفتن یک سهم و یا اشتراک.

بدون مزد کار و رفتار برنامه برای محکومین شده اند renationalised توسط دولت در آخرین U-نوبه خود در سال 2014 تبدیل برنامه توانبخشی.

بحث اصلاحات اجرا شده توسط کریس Grayling تقسیم مشروط و کار بین ملی مشروط و خدمات (NPS) و شرکت های خصوصی.

یک سری از محکم گزارش توسط کمیته های مجلس و ناظران در بر داشت بازسازی قرار داده و امنیت عمومی در خطر بود و "irredeemably ناقص".

در climbdown در سال 2018 دولت پیشنهاد کاهش تعداد جامعه توانبخشی شرکت (CRCs) و اصلاح قرارداد خود را, اما پس از آن در ماه مه سال گذشته اعلام کرد که نظارت زندانیان خواهد بود renationalised.

شرکت های خصوصی دعوت شده بودند به تلاش برای تبدیل شدن به "آزادی مشروط تحویل همکاران" برای مزد کار و رفتاری برنامه های مانند کسانی که برای مجرم جنسی داخلی و معتادان.

اما روز پنجشنبه وزیر دادگستری اعلام کرد که طرح شده بود اوراق پس از coronavirus همه گیر باعث شد تا دولت به "ارزیابی مجدد" برنامه های خود را.

"تحویل بدون مزد کار و رفتاری-تغییر برنامه ها خواهد بود به جای تحت کنترل در آورد NPS در کنار مجرم نظارت هنگامی که زمان CRC قرارداد در پایان ماه ژوئن سال آینده" رابرت Buckland گفت: نمایندگان مجلس است.

"این به ما بحرانی اندازه گیری کنترل پذیری و انعطاف پذیری با این خدمات است که ما نمی خواهد که تا به حال آنها تحویل زیر 12 قرارداد با تعدادی از سازمان ها.

"ما می توانیم اطمینان قوه قضائیه و عمومی که هر آنچه در پیش روست, مجرم, خدمت, جامعه, جملات مجازات خواهد شد و خود را در جبران خسارت به جامعه است و برنامه ها به آدرس رفتار خود را تحویل داده خواهد شد."

موسسات خیریه و شرکت های خصوصی هنوز در حال دعوت به پیشنهاد برای £100 متر در بودجه سالانه برای اجرا و سایر خدمات از جمله آموزش و پرورش, استخدام مسکن و درمان اعتیاد.

"بخش خصوصی ادامه خواهد داد به بازی در یک نقش کلیدی در بازسازی مجرم از خدمات پشتیبانی متخصص و عامل زندانها از طریق برچسب زدن و کار ارائه می دهد آنها را برای کسانی که خروج از زندان" آقای Buckland گفت.

حدود 2000 نفر از کارکنان انتظار می رود که انتقال از لغو CRCs به HM زندان و مشروط سرویس زمانی که switchover اتفاق می افتد در ماه ژوئن سال آینده است.

مشروط خدمات نظارت بر بیش از یک چهارم از یک میلیون مجرم در انگلستان و ولز از جمله زندانیان آماده به ترک زندان زندانیان سابق زندگی در جامعه و خدمت به مردم جامعه و یا به حالت تعلیق در جملات.

آقای Grayling دست و پایش پایین و متوسط خطر مجرم به شرکت های خصوصی در سال 2014 با وجود هشدارهای از مقامات و کارشناسان و سازمان های خیریه.

این تبدیل برنامه توانبخشی با هدف کاهش reoffending و صرفه جویی در پول اما دولت مجبور شد به قید وثیقه از عدم شرکت و لغو قرارداد اولیه در حرکت بودند که انتظار می رود به هزینه مالیات دهندگان بیش از £467m.

آن را دیدم 35 مشروط تراست جایگزین NPS و 21 متعلق به بخش خصوصی CRCs که داشت به شکست می شود به درستی نظارت محکومین در "دو ردیف" سیستم.

بازرسان یافت این شرکتها نظارت بر مجرمین و عدم به درستی ارزیابی خطر ناشی از جنایتکاران و یا محافظت از قربانیان خود را.

یک "شاید" تعدادی از جنایتکاران شده اند به یاد می آورد به زندان و بیش از 200 مجرم ظاهرا نظارت توسط CRCs شده است به اتهام قتل, در حالی که دیگران مرتکب جرائم جدی و یا ناپدید شد.

در یکی محکم گزارش حساب کمیته گفت: اصلاحات بودند تحت فشار قرار دادند از طریق در "سرعت فوق العاده خطرناک" موفق به کاهش reoffending چپ و خدمات "کمبود بودجه روبرو شکننده و فاقد اعتماد به نفس از دادگاه".

دیوید Lammy کار سایه عدالت, منشی, نام برای دولت به عذر خواهی برای "فاجعه" تغییرات. صحبت کردن در مجلس عوام او افزود: "دولت می خواهد به قاب این اصلاحات به عنوان صرفا به کروناویروس اما همه ما می دانیم حقیقت است."

"مشکلات بسیار عمیق تر از آن است", او گفت:, و اضافه کرد که محافظه کاران هشدار داده شده بود در مورد "ویرانی" بخش-خصوصی سازی می شود.

HM بازرسی از مشروط شدن پیدا کرده است 'دو لایه سیستم بين جامعه توانبخشی شرکت های ملی و مشروط و خدمات

HM بازرسی مشروط هشدار داد که این تغییرات می تواند یک "گلوله سحر و جادو" برای بهبود عملکرد است.

رئیس بازرس جاستین راسل گفت كه "ضعف های اساسی" در اصل قرارداد که گرسنگی CRCs بودجه و تحت تاثیر کیفیت کار خود را.

"به مشروط شدن خدمات باید به درستی تامین می شود," او اضافه شده است. "کیفیت مشروط نظارت را بهبود نمی بخشد صرفا با بلند کردن و انتقال حجم زیادی از موارد از CRCs به NPS سال آینده است."

در میان understaffing او هشدار داد که جای خالی برای مشروط شدن افسران باید با کارکنان آموزش دیده مناسب.

اصلاحات انتخاباتی گروه گفت: این امر می تواند یک "چالش بزرگ" برای NPS به کار اضافی. آن محقق Aidan Shilson-توماس افزود: "قبلی اصلاحات عجله شده اند و در مراحل بعدی باید به دقت در نظر گرفته.

"دولت نباید همان اشتباه را از زیر-سرمایه گذاری که فلج مدل فعلی و جلوگیری از مزاحمت برای مشروط شدن خدمات غیر ضروری تمرکز."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن