شاهزاده هری خواستار اصلاح رسانه های اجتماعی، مقایسه اطلاعات غلط به مسمومیت منجر شود - CNET

شاهزاده هری، دوک سوسکساستخر WPA / گت تصاویر شاهزاده هری در قطعه جدیدی که برای شرکت فاست نوشته شده است، از رسان

توسط SALAMNEWWS در 18 مرداد 1399
gettyimages-1205521727

شاهزاده هری، دوک سوسکس

استخر WPA / گت تصاویر

شاهزاده هری در قطعه جدیدی که برای شرکت فاست نوشته شده است، از رسانه های اجتماعی می خواهند که در پس «بحران نفرت، بحران سلامتی و بحران حقیقت» دوباره طراحی کنند.

به عنوان تعدادی از boycotted Facebook during the month of Julyتبلیغ کنندگان برجسته فیس بوک در طول ماه ژوئیه تحریم , دوک Sussex می گوید که او و همسرش میگان, دوشس از Sussex, در تلفن با رهبران کسب و کار متعدد و سران شرکت های بزرگ در فضای رسانه های اجتماعی بودند.

"محققان من با آنها صحبت می کنند مطالعه چگونه رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار مردم -- به خصوص جوانان ، " شاهزاده هری نوشت ، "و من معتقدم که کتاب داده ها که ما به عقب نگاه در یک روز خواهد شد به طور باور نکردنی نگران کننده است."

به طور خاص، شاهزاده هری اطلاعات غلط در رسانه های اجتماعی را به مسمومیت منجر می کند، و اشاره می کند که شرکت های ارائه شده با خطرات سرب در د۰۰۰ در ابتدا در برابر ایده اصلاح چیزهایی مانند رنگ، لوله کشی و بنزین مقاوم بودند تا آنها را امن تر کنند. در نهایت، افزایش نگرانی های زیست محیطی و بهداشتی منجر به استانداردهای جدیدی شد.

او می نویسد: «ما می دانستیم که چیزی برای سلامتی فرزندانمان مضر است، بنابراین تغییرات لازم را برای حفظ امنیت، سالم و خوب بودن آنها انجام داده بودیم»

شاهزاده هری برای هیچ اصلاحات خاصی استدلال نمی کند، اما در عوض، رهبران رسانه های اجتماعی را به انجام یک کار بهتر از بخشی از راه حل فرا می خواهد.

در حال حاضر میلیاردها نفر هستند- در میان یک همه گیر جهانی که صدها هزار زندگی را گرفته است- که به اطلاعات الگوریتمی تکیه می کنند تا درباره واقعیت در مقابل داستان، درباره حقیقت در مقابل دروغ قضاوت کنند." «می توانست استدلال کند که دسترسی به اطلاعات دقیق اکنون از هر زمان دیگری در تاریخ مدرن مهم تر است. و با این حال، مکان هایی که اجازه می دهد اطلاعات به گسترش به نظر می رسد پرتاب اسلحه خود را به بالا زمانی که خواسته می شود به مسئولیت و پیدا کردن راه حل."

تبلیغ کنندگان هم نقش دارند، شاهزاده هری می نویسد.

"برای شرکت هایی که خرید تبلیغات آنلاین، آن را یک چیز به بی رای به بی رای نفرت و نژادپرستی، ملی گرایی سفید و ضد یهود، اطلاعات غلط خطرناک، و فرهنگ آنلاین به خوبی تاسیس شده است که ترویج خشونت و بزرگکاری است، او می گوید. "این چیز دیگری برای آنها به استفاده از اهرم خود را، از جمله از طریق دلار تبلیغاتی خود را، به درخواست تغییر از مکان های بسیار است که به یک پناهگاه امن و وسیله نقلیه از انتشار به نفرت و تقسیم است."

شاهزاده هری با تماس با رسانه های اجتماعی "یک سیستم عصبی گسترده" که منعکس کننده خوبی در مردم اما همچنین بزرگ کردن بد به پایان می رسید.

او می نویسد: «ما می توانیم -- و باید -- این سکوها را تشویق کنیم تا خود را به گونه ای مسئولیت پذیرتر و دلسوزتر طراحی کنند» "جهان آن را احساس خواهد کرد، و ما همه از آن بهره مند خواهد شد."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن