Pop-up چرخه خطوط در سراسر لندن می تواند دائمی پس از همه گیر می گوید: حمل و نقل رئیس

بیشتر "اگر نه همه" جدید اورژانس چرخه خطوط ساخته شده در لندن پس از coronavirus مستند می تواند تبدیل به دائمی شه

توسط SALAMNEWWS در 23 تیر 1399

بیشتر "اگر نه همه" جدید اورژانس چرخه خطوط ساخته شده در لندن پس از coronavirus مستند می تواند تبدیل به دائمی شهر جدید حمل و نقل رئیس گفته است.

اندی Byford که در زمان بیش به عنوان کمیسر حمل و نقل برای لندن در پایان ماه ژوئن گفت: Evening Standard روزنامه که pop-up چرخه خطوط شد و "فوق العاده" است و آنها به نمایندگی از "شروع خوب".

TfL و شهر قصبه شوراهای گذاشته اند مایل جدید محافظت چرخه مسیر در جاده های پایتخت پس از مستند بیشتر در مراحل برنامه ریزی – به عنوان آنها در تلاش برای ارائه به مسافران آواره از حمل و نقل عمومی با این بیماری همه گیر.

که نگرانی جاده ها می تواند تاخت و تاز کردن با مردم رانندگی به کار می کنند برای جلوگیری از این انجمن قصد دارد برای نزدیک کردن کوچکتر خیابان ها را از طریق ترافیک نیز شده است شتاب در سراسر پایتخت – با شب زنده داری مناطق مانند سوهو ساخته شده و عبور و مرور تنها.

"من فکر می کنم این فوق العاده است. من فکر می کنم واقعا خدا به یک شروع بسیار خوب و من واقعا تشویق در حال حاضر تنها تعدادی از پاپ آپ مسیرهای دوچرخه سواری وجود دارد که در سراسر این شهر که از آن شده است به درستی انجام," او به این روزنامه گفت.

"وجود زیرساخت های خوب با جابجایی موانع و علامت. اگر شما می خواهید آن را به یک موفقیت پس از آن دوچرخه سواران باید قادر به استفاده از این خطوط با اعتماد به نفس.

"من فکر می کنم ما باید به یک شروع بسیار خوب. من فکر می کنم در لندن و پاریس پیشرو جهان در این زمینه است. قطعا من امیدوارم که اغلب اگر نه همه, حداقل در نظر گرفته شده برای دوام."

عمده دوچرخه های جدید دالان شامل محافظت cycleway در پارک لین و دیگری در Euston جاده با A23 از طریق Brixton انتظار می رود به دنبال دارد. شوراهای محلی مسئول کوچکتر جاده ها در لندن با بزرگتر استراتژیک "قرمز مسیرهای" تحت اقتدار TfL.

دولت بریتانیا نیز پشتیبانی به شوراهای سراسر کشور خود را برای بهبود زیرساخت های دوچرخه سواری با £250 میلیون نفر سفر در صندوق به عنوان اولین مرحله از برنامه ریزی £2 میلیارد دلار سرمایه گذاری در پیاده روی و دوچرخه سواری.

آقای Byford شد به طور گسترده ای مورد ستایش در طول زمان خود را به عنوان مدیر اجرایی کمیسیون حمل و نقل تورنتو و همچنین در خدمت به عنوان رئیس جمهور از نیویورک حمل و نقل. او استعفا داد و از دومی موقعیت پس از "اسلش" با دولت فرماندار اندرو کومو.

جدید حمل و نقل کمیسر گفت: "نمی چرخه به طور منظم خود را و که تمایل به پیاده روی زیادی است. در حالی که در حال اجرا حمل و نقل در تورنتو و نیویورک او به خوبی شناخته شده برای در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی به کار می کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب