آیا شما شده است چیزی از دست رفته در میان رمان coronavirus مستندات و اقامت در خانه دستور ؟ نه انسانی تماس بگیرید. حتی کاغذ توالت.
Robocalls.
کارشناسان صنعت می گویند robocalls هستند راه را به پایین – کلاهبرداری تلفنی و همچنین آزار دهنده از کارت اعتباری خود را از شرکت به پرداخت صورتحساب خود را. Coronavirus همه گیر است و تحمیل میلیونها نفر از از دست دادن شغل و کلاهبرداران شده اند ایمنی بدن.
YouMail ارائه می دهد که یک robocall-مسدود کردن سرویس می گوید: 2.9 میلیارد robocalls قرار داده شد در ماه آوریل در ایالات متحده را از 4.1 میلیارد دلار در ماه مارس و 4.8 میلیارد دلار در ماه فوریه است. که روزانه به طور متوسط 97 میلیون تماس در ماه آوریل از 132 میلیون دلار در ماه مارس و 166 میلیون در ماه آوریل است.
دلیل اصلی: جهانی بسیاری از مراکز تماس را بسته اند و یا در حال فعالیت با کمتر از کارگران گفت: YouMail مدیر عامل الکس Quilici. در حالی که این ممکن است عجیب و غریب به فکر می کنم از کلاهبرداری در حال اجرا از مراکز تماس به جای تاریک زیرزمین وحشت زده و یا یک گاراژ که اغلب مورد به خصوص در کشورهایی مانند هند و فیلیپین ،
پس از یک مستند سفارش به اثر رفت در هند در اواخر ماه مارس "ما شاهد حجم تماس اساسا نصف روز بعد" Quilici گفت.
[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]
این بدان معناست که scammers احتمالا در نیروی پس از تماس با مراکز دوباره آنلاین. پا-upenforcement از گروه های صنعت و دولت ایالات متحده می تواند اندک اندک خوردن در اطراف لبه های آن حجم تماس هنگامی که کلاهبرداران هستند اما. در ماه های اخیر سازمان های فدرال باید متمرکز بر رفتن پس از کوچک مخابراتی ارائه دهندگان خدمات که اجازه می دهد تماس های از COVID-19 scammers با استناد به ضرورت این بیماری همه گیر.
و مسدود کردن ابزار است که در حال حاضر در محل در بسیاری از مردم تلفن های کمک به مصرف کنندگان طفره رفتن از تماس های ناخواسته پس از آن هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری متوجه کاهش تعداد کلاهبرداری و تماس های تلفنی در گذشته چند ماه.
"آنچه ما انجام می شنوید از مصرف کنندگان است تماس, مسدود کردن ابزار موثر در کاهش تعداد قابل توجهی از robocalls اما برخی از تماس های ناخواسته در حال رفتن به لغزش از طریق" گفت: مورین Mahoney, یک تحلیلگر سیاست با گزارش های مصرف کنندگان.
شکایت در مورد تماس های ناخواسته به کمیسیون تجارت فدرال شده است به طور پیوسته روند را از اواخر سال 2018 و کاهش بیش از نیم در ماه مارس از سال قبل به 240,000. کمیسیون ارتباطات فدرال می شود بسیاری از کمتر شکایت کلی اما می گوید آن نیز کاهش یافت و 50 درصد در ماه مارس به 10000 و 60 درصد در ماه آوریل به 7,500.
هیچ یک از که است که می گویند که مزاحمت تلفنی و کلاهبرداری تلفن و متون ناپدید شده اند.
"در حالی که گزارش ها از robocalls هستند راه را به طور کلی ما در حال حاضر به شنیدن در مورد تماس گیرنده با استناد به COVID-19 pandemic به تظاهر به از دولت و یا ساخت غیر قانونی, پزشکی و سلامت, مراقبت از زمین" یک FTC پست وبلاگ اعلام کرد در اواسط ماه آوریل است. این
و Mahoney پیش بینی کرد که تماس ها را انتخاب کنید تا دوباره آن را نمی خواهد فقط کلاهبرداران در عمل است. با بسیاری از مردم از کار و پشت در صورتحساب خود را جمع بدهی خواهد بود خستگی ناپذیر badgering آنها را به پرداخت به زودی به اندازه کافی او گفت:.
مشاهده link "© 2020 کانادا مطبوعات
tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
مقالات مشابه
- صفحه اصلی Chronicles
- آموزش و تدریس تخصصی درس فیزیک
- WatchOS 7: cool جدید اپل دیده بان ویژگی های پرده در WWDC - CNET
- کودک آزاری ممکن است رفتن گزارش نشده در مستند "از آنجا که مردم نمی دانند که در آن برای رفتن به برای کمک به'
- قیمت کربن فعال
- 'پر از شکوفه': کاخ سفید رمپ تا تلاش برای تطهیر آمریکا coronavirus تجدید حیات
- افزایش تقاضا برای حیاط خلوت واحه به عنوان Manitobans ماندن در تابستان
- آبشار منطقه عبور اجباری, ماسک, آیین نامه اجرایی
- خود تکرار چرنوبیل قالب می تواند محافظت از ISS از فضا تابش - CNET
- کفش آسیکس - آفلند