
نعناع موبایل در حال حاضر ارائه می دهد یک طرح نامحدود برای به عنوان کم به عنوان $30 در ماه.
نعنا موبایلخرید برای یک خط از خدمات تلفن است که شامل 5G، کانون تلفن همراه، تماس Wi-Fi و داده های نامحدود با سرعت بالا؟ بهترین معامله در حال حاضر یکی از جدید از owned by Ryan Reynoldsنعناع موبایل (معروف متعلق به رایان رینولدز): 30 دلار در ماه زمانی که شما پیش پرداخت به مدت 12 ماه است. با این حال ، اگر شما مطمئن نیستید که شما می خواهید به حامل برای آن طولانی متعهد ، این پیشنهاد مقدماتی وجود دارد : 30دلار در ماه زمانی که شما پیش پرداخت به مدت سه ماه.
به عبارت دیگر، 90 دلار در مقابل و شما تا دسامبر خوب است. و گزینه های پول نقد پشت خود را نادیده نگير: Rakuten در حال حاضر ارائه $10بازگشت برای مشتریان جدید نعناع موبایل, و TopCashback در حال انجام $20. در همین حال ، امریکن اکسپرس ارائه برخی از دارندگان کارت 45 دلار اعتبار بیانیه پس از صرف 90 دلار در نعناع موبایل. اگر شما قادر به اهرم است که، به علاوه گزینه TopCashback، طرح سه ماهه خود را به شما فقط 25 دلار (پس از اعتبارات) هزینه.
پیش پرداخت به مدت سه، شش یا 12 ماه در یک زمان همیشه چیز نعناع بوده است. با کمال تعجب، حامل تا به حال هرگز طرح کاملاً نامحدودی نداشت. برای استفاده از آن، شما نیاز به یک گوشی قفل شده، سازگار با GSM. (نعنا در شبکه T-Mobile اجرا می شود.)
با فرض اینکه یک تلفن 5G باشد، سرویس 5G را در جایی که در دسترس است دریافت خواهید کرد. این طرح همچنین شامل ۵ گیگابایت کانون تلفن همراه در ماه (نه یک تن، اعطا شده)، تماس رایگان با کانادا و مکزیک و حمایت از تماس های وای فای و پیام های متنی است.
من خودم از نعنا استفاده نکرده ام، اما از بسیاری از خوانندگان شنیده ام که از حامل بسیار خوشحال هستند. (البته مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.)
به هر حال ، اگر شما داده های نامحدود نیاز ندارد ، نعناع تا به برنامه های دیگر با شروع تنها 15 دلار در ماه ، با تقریبا تمام ویژگی های مشابه است.
افکارت؟
ادامه مطلب: بهترین گوشی های 5G برای سال 2020
CNET 's Cheapskate scours وب برای معاملات بزرگ در محصولات فن آوری و خیلی بیشتر. برای آخرین معاملات و به روز رسانی ها، Cheapskate را در فیس بوک و توییتر دنبال کنید. پیدا کردن خرید بزرگ تر در صفحه معاملات CNET و اتمام صفحه کوپن CNET ما برای آخرین کدهای تبلیغی از بهترین خرید، والمارت، آمازون و بیشتر. سوالات در مورد وبلاگ Cheapskate؟ یافتن پاسخ ها در صفحه پرسش و پاسخ ما.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Coronavirus: جاسپر شهردار به یاد مردم برای بازدید در طول آخر هفته طولانی
- مادر تقریبا تغذیه کودکان از تکه های فلزی پس از گوسفند کشاورز مواد غذایی آلوده به باج گیری Tesco، دادگاه می شنود
- Crobertson جدید SuperPost قبل از big data, مطمئن شوید که شما انجام داده های کمی - CNET
- 'I'll choke you out:' West Yorkshire Police officer removed from frontline duties over arrest video
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- Last chance to get Epic's 3 free games worth $38 this week - CNET
- 'قانون': بوریس جانسون هشدار داد کارگران ساخته شود بیکاری توسط coronavirus نمی توانید بازآموزی
- 19 ساله متهم به قتل درجه 2 در ارتباط با مرگ مرد کلارینگتون در سال 2018
- تاون هال در پلیس اصلاحات آغاز می شود روز پنج شنبه در پلیس تورنتو جلسه هیئت مدیره
- 700% افزایش در اتحادیه اروپا حل و فصل طرح فسخ آمار و ارقام نشان می دهد