در صفحه اصلی محصولات و خدمات اطمینان از صنعت خرده فروشی خواهد بود به ارزش £168m در سال آینده
صنعت خرده فروشی شده است تقویت ظهور 'در صفحه اصلی محصولات و خدمات مانند آنلاین تمرینات و تبادل نظر غذا کیت – با این بخش مجموعه ای به ارزش £168m در سال آینده.
با قفل بسته شدن خیابان بالا کسب و کار در سراسر انگلستان مجبور شده اند برای تنوع بخشیدن به خود را ارائه.
به چالش کشیدن وضعیت ایجاد رونق در محبوبیت 'insperiences' – محصولات یا خدمات ارائه شده توسط خرده فروشان به برد در خانه خود را با بازار تنظیم به افزایش در ارزش 32 درصد بیش از سال آینده.
تحقیقات از Barclaycard پرداخت متوجه شد که یک سوم از خرده فروشان راه اندازی خدمات و محصولات نوآورانه طراحی شده به طور خاص برای استفاده در خانه در ماه های مستند.
و 88 درصد از کسب و کار است که درگیر شدم گفت: تصمیم خود را افزایش یافته بود فروش.
تصمیم به تنوع در ارائه پرداخت کردن با مردم با 63 درصد از انگلستان بزرگسالان پس از تلاش یک insperience' و یا در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است.
مجازی بدنسازی کلاس شده اند بزرگترین موفقیت با 30 درصد از بزرگسالان شرکت به دنبال مجازی میخانه آزمونها (28 درصد) و تبادل نظر غذا کیت (20 درصد).
Barclaycard پرداخت که فرآیندهای تقریبا نیمی از ملت کارت اعتباری و بانکی معاملات برآورد بخش خواهد بود به ارزش £168m در سال آینده.
مالی برای افزایش کسب و کار که سریع به انطباق همچنین مزایای نیروی کار با 43 درصد احیا furloughed کارکنان برای پر کردن insperience مبتنی بر نقش.
خرده فروشان ارائه 'insperiences' ایجاد کرده اند به طور متوسط از 15 کار جدید نقش هر یک از آغاز مستند.
خیابان بالا گورو مریم Portas ستایش "نبوغ سازگاری و خلاقیت" از بریتانیا خرده فروشان.
بدون اعتیاد به مواد مخدره, فقط مشاوره و تجزیه و تحلیل نیاز شما
او گفت: "این بیماری همه گیر کوروناویروس شتاب عصر جدید از خرید و زندگی.
"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری از مردم می خواهید برای لذت بردن از تجارب آنها همیشه داده شده است اما از راحتی از خانه خود را.
"خرده فروشان را قادر می سازد که 'insperiences' ادامه خواهد داد به رشد حتی به عنوان ما از ظهور مستند و وارد ،
"وجود دارد هیچ فرار از این واقعیت است که ما با آن روبرو هستیم این بزرگترین چالش اقتصادی در حافظه زندگی و تجربه یک رکود جدی تر از ما قبل از دیده می شود.
"اگر کسب و کار می تواند جشن هر چیزی از سه ماه گذشته آن را به ابتکار خود و سازگاری و خلاقیت که ایجاد کرده اند که بسیار مورد نیاز تاسیسات آنها به عنوان حرکت به این چالش است."
دلایل بالا استرالیایی لذت بردن از 'insperiences' شامل است که سرگرم کننده هستند (27 درصد) رمان (26 درصد) و که آنها می توانند وقت خود را مدیریت موثر تر (31 درصد).
به این ترتیب 39 درصد در حال حاضر قصد کار کردن در خانه بیشتر حتی پس از ورزشگاه دوباره باز شده اند و 28 درصد می گویند که آنها خواهد شد و ادامه داشتن دیجیتال نوشیدنی پس از بارها و بارها بازگشت.
Kirsty موریس مدیر عامل حساب توسعه در Barclaycard پرداخت و گفت: "مستند شده است بدون شک به چالش کشیدن برای خرده فروشان است, اما آن را امیدوار کننده برای دیدن چگونه بسیاری شده اند سریع برای تهیه خطوط محصول خود را به مصرف کنندگان به دنبال سرگرمی و شخصی محصولات در حالی که در خانه است.
"در طول چند ماه گذشته ما کمک کرد تا بسیاری از ما تاجر مشتریان انتقال به استفاده از insperience اقتصاد با تنظیم آنها را به شروع به گرفتن پرداخت آنلاین است که در عهد به چابکی خود را به عنوان آنها اقتباس شده ،
"با بیشتر کسب و کار در حال حاضر آنلاین ما انتظار داریم تقاضا برای insperiences به ادامه حتی به عنوان مستند محدودیت سهولت."
SWNS
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de