سفر به ایالات متحده است که به احتمال زیاد در لیست از چیزهایی که برای انجام این تابستان برای بسیاری از کانادایی ها. در واقع اخیر نظرسنجی ایپسوس یافت 93 درصد از کانادایی ها معتقد بودند سفر به آمریکا در تابستان امسال خواهد بود بیش از حد مخاطره آمیز است.
در این راه برخی از مقامات ایالات متحده به کار گرفته اند رمان coronavirus همه گیر از جمله بازگشایی اقتصاد زمانی که تعدادی از موارد همچنان به افزایش است کارشناسان بهداشت و گاه به گاه ناظران نگران در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد اگر کانادا برای بازگشایی مرز خود را بیش از حد به زودی.
ادامه مطلب: مسافران در 31 پروازها در کانادا شده اند ممکن است در معرض COVID-19 در ماه جولای
اما برای کامیونداران که معاف از کانادا 14 روز انزوا قوانین و, که معیشت اغلب بستگی ساخت-و-چهارم سفرهای بین دو کشور — حمل و نقل همه چیز را از مواد خام به یک تکه بزرگ از کانادا تامین مواد غذایی — عبور از مرز چیزی است که آنها می توانند لزوما رد.
در عین حال برخی از رانندگان در حال انجام درست آن. نگران آنها می تواند گرفتن ویروس و سپس انتقال آن به اعضای خانواده و دیگران هنگامی که در کانادا آنها در حال تبدیل کردن کار در آمریکا در حمایت از ماندن نزدیک به خانه.
"من فقط به آنها اعتماد ندارد" گفت: Dan کارسون یک راننده کامیون از جنوب انتاریو که حاضر به کار در ایالات متحده
"(آمریکایی ها) فقط به نظر نمی رسد به آن را جدی, حتی با تمام اعداد و نقاط مهم است که در واقع نصف متحده در حال حاضر."
از اوایل ماه ژوئن تعداد روزانه تایید موارد COVID-19 در ایالات متحده به سرعت در حال شتاب به ویژه در کشورهایی مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا و کالیفرنیا که در ادامه به مجموعه ای از پرونده های, هر دو برای تعداد موارد و مرگ و میر.
ادامه مطلب: بین المللی سفر هوایی به کانادا همچنان به افزایش, با وجود coronavirus مرز محدودیت
برخی از سیاستمداران آمریکایی از جمله رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نیز رد کرد و یا به عنوان نگرانی مطرح شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان در مورد ویروس در حالی که اصرار دولت های محلی و ایالتی به سهولت محدودیت به معنای آهسته گسترش آن.
برای کارسون, که گفت که او با استفاده از به صلیب Windsor-دیترویت مرز چند بار در هفته که معمولا تعطیلات در فلوریدا در طول فصل زمستان و عدم اطمینان از آنچه که انتظار می رود در ایالات متحده است که به اندازه کافی به او را در خانه بمانند.
"من در مورد به خطر پایین رفتن به آمریکا و پیدا کردن شما رو به نشستن در داخل شلوغ رانندگان اتاق با کسی که حاضر به پوشیدن یک ماسک و یا فکر می کند تمام آن دسته از malarkey," او گفت:.
حمل و نقل ضروری ' به اقتصاد
با توجه به حمل و نقل کانادا حدود 30,000 کامیون عبور از کانادا و امریکا مرزی هر روز حمل و نقل برآورد 1 میلیارد دلار کالا.
در حالی که به طور کلی تعداد مسافران وارد کانادا در هر هفته کاهش یافته است به طور قابل توجهی نسبت به سال گذشته — به میزان 97 درصد با توجه به آمار ارائه شده توسط سازمان خدمات مرزی کانادا — cross-border, تجاری, ترافیک نسبتا پایدار باقی مانده است در طول همه گیر با هفته کاهش به طور متوسط بین 10 و 30 درصد در مقایسه با سال گذشته است.
ادامه مطلب: به عنوان سفر را افزایش می دهد و کانادا و تقویت حضور مقامات بهداشتی در فرودگاه ها, ایالات متحده, مرز
دولت و تجارت کارشناسان به نظر می رسد به توافق برسند که حفظ جریان تجاری کالاها از جمله محصولات کشاورزی رشد کرده و بزرگ شده در هر دو طرف مرز بسیار مهم است برای نگه داشتن مواد غذایی در قفسه های فروشگاه ، آن را نیز ضروری به تولید از جمله در خودرو و دارویی بخش.
"آسیب اقتصادی از ایجاد وقفه در جریان کامیون خواهد بود که هر دو مستقیم و غیر مستقیم" نوشته ویلیام اندرسون و مارتا Leardi-اندرسون از دانشگاه ویندزور مرزی موسسه در مقاله ای که به تازگی منتشر شده در این گفتگو است.
در کل حمل و نقل و لجستیک در مورد استخدام 650,000 کانادایی و یا حدود 3.5 درصد از این کشور نیروی کار با توجه به گزارش های اخیر از حمل و نقل منابع انسانی کانادا ،
حمل و نقل نیز به کانادا عرضه مواد غذایی به خصوص میوه و سبزیجات تازه و گفت: Simon Somogyi یک کسب و کار مواد غذایی استاد و زنجیره تامین کارشناس در دانشگاه گوئلف.
ادامه مطلب: Coronavirus: کانادا گسترش ممنوعیت اکثر مسافران خارجی
سالانه کانادا, واردات حدود 65 درصد از میوه ها و سبزیجات مصرف می شود. اکثریت قریب به اتفاق این می آید به طور مستقیم از ایالات متحده در درجه اول کالیفرنیا یا مکزیک در کامیون که با سفر از طریق متحده Somogyi گفت.
در طول ماه های سرد — نوامبر تا مارس — کانادایی ها رشد می کنند و تقریبا هیچ کدام از میوه های تازه و سبزیجات می خورند, او گفت:.
"این (مرز) یک قطعه مهم از زیرساخت ها برای امنیت غذایی کانادا" Somogyi گفت.
رانندگان در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی
استیون Enslow یک راننده کامیون از مونترال شد و در کالیفرنیا در ماه مارس زمانی که کانادا-ایالات متحده مرزی تعطیل به همه اما ضروری سفر. اطلاعات او دریافت که در آن زمان بود پراکنده در گفت و او و بسیاری دیگر از كانون تا به حال هیچ ایده که آیا آنها می خواهم اجازه بازگشت به کانادا.
از آن پس او را از ادامه رانندگی به عقب و جلو بین دو کشور. او در گرجستان آخر هفته اقتصاد آن بازگشایی شد که او گفته بود ترسناک از آنجا که تعداد کمی از مردم بودند احترام فیزیکی, فاصله, قوانین و یا با پوشیدن ماسک.
ادامه مطلب: مسافرت هوایی و COVID-19: خواهد شد و این صنعت دوباره بجای اول برگشتن از بزرگترین شکست ؟
که در آن نقطه او گفت: تفکر خود را تغییر از "من گرفتن ویروس" به "هنگامی که من در واقع گرفتن آن؟"
"این یک موضوع اگر آن را در مورد زمانی که" او گفت:.
Enslow گفت که او احساس خوش شانس است که او و بعد فورا رفت واز بیمار تا کنون با وجود هزینه های بسیار از چند ماه گذشته مشغول به کار در ایالات متحده
وی اعتبارات این به این واقعیت است که بسیاری از امکانات طراحی شده به طور خاص برای رانندگان کامیون در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی. هنگامی که رها کردن محموله و یا رفتن در داخل کسب و کار مردم در حال چک کردن دمای حفظ فاصله و نیاز به ماسک, او گفت:.
ادامه مطلب: Coronavirus: جهانی مرگ و میر بالا 600,000 به عنوان هنگ کنگ هشدار COVID-19 تجدید حیات
Enslow گفت: او همچنین می خورد ترین وعده های غذایی در داخل کابین کامیون خود سفارشات منظقه وانت در هر زمان ممکن است و sanitizes همه چیز او استفاده می کند که افراد دیگر ممکن است لمس کرده اند.
"تا آنجا که رفتن در سراسر مرز من OK با آن برخی از رانندگان نیست. این واقعا یک موضوع از نظر شخصی" او گفت:.
حمل و نقل انفرادی کسب و کار
کانادا حمل و نقل اتحاد یک گروه صنعتی است که نشان دهنده حدود 4500 شرکت های حمل و نقل ایجاد کرده است مجموعه ای از بهترین شیوه است که رانندگان و صاحبان سراسر کانادا با استفاده از نگه داشتن کارگران امن است.
این شامل نیاز است که همه کامیونداران دسترسی به تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش و عفونی در نظر گرفتن متوسط چک و مشاهده نشانه هایی از بیماری در حالی که حفظ فاصله فیزیکی در هر زمان ممکن است در تمام مراحل فرآیند تحویل.
ادامه مطلب: میله احزاب و مزارع — برخی از کانادا coronavirus نقاط
این سازمان همچنین می گوید كانون تمایل به خود منزوی به مراتب بیشتر از کارگران در دیگر مناطق از اقتصاد اضافه کرد که آن را غیر معمول نیست برای رانندگان برای تکمیل سفرهای طولانی در حالی که تنها آمدن به تماس فیزیکی با یک یا دو نفر است.
اخبار جهانی درخواست مصاحبه با کانادا حمل و نقل داد اما گفته شد هیچ کس در دسترس بود. در یک بیانیه کتبی سازمان سخنگو گفت که COVID-19 ایجاد چالش برای همه کارگران از جمله كانون و اقدامات اجرا شده اند آنها را به آدرس.
"صنعت ما رفته است به طول های بزرگ به منظور حفاظت از مردم و کارگران صنعت در حالی که در ادامه به ارائه محصولات ضروری کانادایی ها نیاز دارند در طول این بی سابقه تایمز" گفت: سخنگوی مارکو Beghetto.
اما با وجود اضافه احتیاطی برخی از رانندگان هنوز هم احساس می کنم آمریکا نا امن است و در حال انجام هر کاری که آنها می تواند به اجتناب از آن است.
Jason نجار بوده است رانندگی کامیون برای نزدیک به 30 سال است. ماه گذشته او را مشغول به کار به طور انحصاری در کانادا اما این هفته او رانندگی از جنوب انتاریو به آیووا برای ارائه تجهیزات.
فکر رفتن به آمریکا نگران کننده است گفت: به خصوص با توجه به های اخیر سنبله در COVID-19 موارد است.
"این ترسناک است," او گفت:.
ادامه مطلب: جهانی coronavirus موارد دیدن رکورد افزایش روزانه برای 2 روز در یک ردیف: که
او همچنین نگرانی در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد زمانی که او دوباره وارد کانادا با استناد به گزارش های اولیه در این بیماری همه گیر در هنگام كانون محروم بودند دسترسی به خدمات اساسی از جمله washrooms مواد غذایی و دوش.
در نهایت نجار گفت: او را در یک موقعیت به نوبه خود کار در ایالات متحده در غیر این صورت او خواهد بود.
او اعتماد شرکت او کار می کند برای اقدامات در محل است که او را امن نگه دارید — اضافه کردن که او را بهترین خود را به دور از همه — اما او می داند که هنوز هم وجود دارد یک خطر هنگام عبور از مرز به دلیل چگونه گسترده رمان coronavirus تبدیل شده است.
"شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد" او گفت:. "من انجام این کار به خاطر من باید."
مشاهده link "© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- خیلی جوان به بازنشستگی ، بیش از حد قدیمی به کار : چگونه همه گیر شده است ویران زنان آمار افزایش سن بازنشستگی دولت
- ترفند های خانه داری و زندگی - سیاره ترفند ها
- GCSE results - live: Exam chaos continues as hundreds of thousands of pupils won't receive grades despite Gavin Williamson being warned of algorithm problems 'weeks ago'
- نقشه مترو تهران و تأثیر آن در تامین امنیت شهری
- 3 قدم آسان برای یک استراتژی لوازم عکاسی برنده
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- قبل از اینکه خیلی دیر شوید، Scoop را در استخر پیش ساخته دریافت کنید