Food بانک ها در انگلستان گزارش شده است که تقاضا به حال سه برابر شده در ماه مارس این سال به عنوان coronavirus مستند انداخت میلیون ها نفر از کار. بسیاری از بانک های مواد غذایی مواجه فوری نیاز به پول برای خرید مواد غذایی اضافی و راه اندازی تجدید نظر از طریق وب سایت crowdfunding.
عمومی پاسخ قابل توجه بود و با نزدیک به یک میلیون نفر داوطلب برای کمک به بیمه خدمات درمانی و پشتیبانی محلی مراکز.
بعد, عمومی, حمایت فوتبالیست علامت Rashford درخواست تجدید نظر نیز دولت را مجبور به معکوس تصمیم خود را برای ادامه کمک های مالی وعده های غذایی رایگان برای ملت فقیرترین کودکان در طول تعطیلات تابستان.
این افزایش در سخاوت منجر شده است به این امید که همه گیر سیگنال انتقال به یک مهربانتر و بیشتر جامعه انسانی پس از همه گیر. برای پیدا کردن که آیا این ممکن است مورد ما توسعه یک قطعه از داده ها و خراش دادن نرم افزار به نمودار سخاوت عمومی در پاسخ به درخواست توسط بانک های مواد غذایی. ما در نگاه چقدر بود اهدا طول همه گیر برای دیدن اگر حسن نیت پایدار بود.
مواد غذایی بانک ها در خصوص بالا برگزار شد. نزدیک به 90 درصد از کسانی که مورد پرسش در اخیر Trussell اعتماد نظرسنجی از آنها را تایید و 35 درصد گزارش ساخت مواد غذایی و کمک های مالی. در زمان عادی آنها را جمع آوری بسیاری از مواد غذایی آنها را به خارج از اما نیاز به پرداخت برگزارکنندگان اجرا وسایل نقلیه و ارائه انبارها.
چقدر از این بودجه می آید از طریق کمک های مالی از حامیان و کمک های مالی از اعتماد و یا دولت های محلی. تجدید نظر به عموم مردم از طریق crowdfunding سایت ها معمولا تا بخش نسبتا کوچکی از درآمد خود را اما در حال حاضر آنها نیاز به پول برای خرید مواد غذایی اضافی و منابع سنتی از حمایت تحت فشار هستند از این رو crowdfunding تجدید نظر.
تحقیقات ما اثری موفقیت های مختلف همه گیر تجدید نظر در صفحه اصلی سایت crowdfunding (GoFundMe فقط و باکره).
ما در بر داشت که مقدار مطرح شده در زمان خاموش در مرحله با تعداد coronavirus موارد و همچنین به دنبال رشد در تعداد این ادعا را-از-کار مزایای.
این نمودار نشان می دهد بزرگ و غیر منتظره عمومی سخاوت. مردم می خواستند برای کمک به کسانی که نیاز به کمک های غذایی فقط به عنوان آنها احساس ضربه به داوطلب. رشد کمک های مالی را فراهم می کند شواهدی از تعهد به دیگران است.
به عنوان بحران بهداشت و درمان به اوج خود رسید و پس از انجام کمک های مالی. این اخبار ناراحت کننده این است که حمایت از دم کردن فقط به عنوان تعدادی از Covid-19 موارد کاهش یافته و از آوریل به بعد حتی اگر اعداد نیاز به حمایت در ادامه به افزایش است. این نشان می دهد که سخاوت در پاسخ به تاثیر این بیماری همه گیر و با این احساس که "ما همه در این با هم" و نه به نیازهای کسانی که شغل خود را از دست.
کاهش عفونت شده است همسان با کاهش نیاز دارید. در واقع به عنوان زمان می رود و به عنوان کمک های مالی کاهش یافته است – تعداد زیادی از مردم نیاز به کمک از بانک های مواد غذایی است در واقع افزایش یافته است.
و در حال حاضر که مردم در صورت از دست دادن شغل خود را عنوان کردند طرح به پایان رسیده و رکود اقتصادی گزش صفحه اصلی – با امکان تاثیر بیشتر از Brexit – مواد غذایی بانک ها همچنان به گزارش یک سطح بالایی از تقاضا است.
مشکل این است که تشدید شواهدی وجود دارد که مردم در غنی تر مناطق کشور بیشتر – لندن به طور خاص بلکه شرق انگلستان و ایالت یورکشایر درشمال انگلستان. این مناطق با بالاترین افزایش در زیان و سود این ادعا که در آن تقاضا برای مواد غذایی بانک ها بزرگترین است (از غرب به شرق و غرب میدلندز).
ما در حال حرکت از یک وضعیت که در آن furloughing شده اصلی سیستم پشتیبانی برای کسانی که قادر به کار با توجه به همه گیر به یکی که در آن بیکاری و بهره مندی سطح درآمد هنجار خواهد بود. این درایو بیشتر خانواده ها به بانک های مواد غذایی.
این بیماری همه گیر است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک تهدید مشترک – "ما همه در این با هم" را به عنوان نخست وزیر در آن قرار داده است. حمایت متقابل خوب neighbourliness و تمایل به کمک به دیگران مشخص می شود پاسخ های اولیه منجر به افزایش این سوال که آیا این اعمال محبت presage یک تغییر نسبت منسجم تر جامعه است.
شواهد از مواد غذایی بانک ها نشان می دهد که غذا فقر را ادامه خواهد داد به پریشان خانواده های آسیب پذیر اما که سخاوت در طول Covid-19 بحران استثنایی است و نمی خواهد تبدیل به جدید "عادی".
پیتر تیلور-Gooby استاد سیاست اجتماعی در دانشگاه کنت. توماس Petricek یک مدرس دانشگاه در دانشگاه کنت. این مقاله برای اولین بار به نظر می رسد در گفتگو
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- کمک به گرسنه: رستوران کمک به تغذیه کلید کارگران
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- UK politics news – live: Dominic کامینگز می رسد در خیابان داونینگ به عنوان حزب محافظه نمایندگان مجلس تماس برای PM مشاور به استعفا و بوریس جانسون به جلسه توجیهی روزانه
- بهترین خرید بهترین روز یادبود 2020 معاملات اتفاق می افتد در حال حاضر - CNET
- Coronavirus ردیابی: چگونه امن است که کار خود را از Covid-19 قرار گرفتن در معرض?
- 8 نمونه های خیره کننده از استخر پیش ساخته زیبا
- کلگری صفحه اصلی رکود فروش اخیر به پایین ترین سطح خود در ماه آوریل میان COVID-19 همه گیر
- ناسا و ESA تصاویر فاش 'نزدیک ترین تا کنون' در نگاه خورشید - CNET
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- Coronavirus: نگاهی به بازگشت به برنامه های مدرسه در Toronto District School Board