Facebook, Instagram فشار بیشتر به تجارت الکترونیکی با راه اندازی فروشگاه آنلاین - CNET

Facebook و Instagram در حال انتشار ابزارهای جدید تا کسب و کار می تواند فروش محصولات خود را آنلاین. آنجلا Lang/

توسط SALAMNEWWS در 31 اردیبهشت 1399
facebook-instagram-logos-phones-1

Facebook و Instagram در حال انتشار ابزارهای جدید تا کسب و کار می تواند فروش محصولات خود را آنلاین.

آنجلا Lang/CNET

Facebook گفت: کاربران قادر خواهند بود به فروشگاه بدون خروج از شبکه های اجتماعی با مراجعه به یک کسب و کار' Facebook صفحه و یا Instagram, مشخصات یک حرکت است که می آید بیشتر مردم تبدیل به تجارت الکترونیکی به دلیل coronavirus بیماری همه گیر.

در آینده کاربران همچنین قادر خواهد بود به فروشگاه از طریق شرکت خدمات پیام از جمله مسنجر WhatsApp و Instagram مستقیم این شرکت اعلام کرد.

مصرف در تکنولوژی غول های مانند آمازون, Facebook در حال ساخت یک قوی تر e-commerce فشار با انتشار یک ابزار به نام مغازه ها. این فروشگاه آنلاین نیز می توانند کاربران را به صرف زمان بیشتری را بر روی بزرگترین شبکه های اجتماعی است. کمک به کسب و کارهای کوچک مزایای Facebook به دلیل شرکت باعث می شود پول از طریق آگهی دلار است. این حرکت نشان می دهد که چگونه Facebook است یکپارچه سازی تجارت الکترونیکی در تمام برنامه های آن را صاحب است.

facebook-shops-white

شما می توانید یک کسب و کار فروشگاه با مراجعه به آن در Facebook صفحه.

Facebook

Facebook در حال حاضر ارائه می دهد راه های مختلف برای کسب و کار برای فروش محصولات خود از طریق تبلیغات و یا در صفحات خود. شبکه های اجتماعی دارای یک ویژگی به نام بازار است که اجازه می دهد تا کاربران را به خرید و فروش های جدید و کالا استفاده می شود. Instagram متعلق به Facebook, یک ابزار به نام پرداخت که به شما امکان خرید آیتم های ویژه در یک پست. با Facebook مغازه ها هر چند کسب و کار قادر خواهد بود برای ایجاد یک فروشگاه است که به نظر می رسد در سراسر برنامه های کاربردی است که Facebook صاحب آن را آسان تر برای مدیریت فروش بالقوه. کسب و کار همچنین می توانید سفارشی چگونه خود را از فروشگاه آنلاین به نظر می رسد با تغییر یک تصویر پوشش ها و رنگ های مختلف. کاربران می توانند پیام های یک کسب و کار از طریق WhatsApp, Instagram مستقیم یا مسنجر به سوال بپرسید و یا پیگیری سفارش خود را. کاربران همچنین قادر خواهد بود برای پیدا کردن یک فروشگاه از طریق آگهی و یا داستان از ویژگی های است که اجازه می دهد تا کاربران پست عکس ها و تصاویر که محو در 24 ساعت.

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل گفت: در یک ویدئو زندگی می کنند که همه گیر نیست فقط یک اورژانس بهداشت اما "بزرگترین شوک اقتصادی" که مردم احساس کرده اند در طول عمر خود.

"به مردم گفته بودن به اقامت در خانه کسب و کارهای کوچک با داشتن یک زمان سخت به ماندن و میلیون ها نفر از مردم از دست دادن شغل خود و این باعث ایجاد یک بحران عمیق تر برای جوامع ما," او گفت:. "ویرانی اقتصادی از این ممکن است حتی بیشتر از سلامت تاثیر این ویروس و من فکر می کنم ما در حال رفتن به احساس این برای سال آمده است," او اضافه شده است.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است که به همه از ضرر در فروش, اما آن می تواند کمک زوکربرگ گفت. او به نام Facebook مغازه "بزرگترین گام" شبکه اجتماعی گرفته شده برای فعال کردن تجارت در سراسر آن خانواده از برنامه های.

شبکه های اجتماعی هر چند می تواند چالش های آن را به عنوان تلاش برای به دست آوردن مردم به فروشگاه در شبکه های اجتماعی است. کاربران می تواند مردد در مورد ارائه اطلاعات بیشتر به شبکه های اجتماعی است که گرفتار متعدد حریم خصوصی رسوایی. Facebook گفت: در یک پست وبلاگ که این شرکت خواهد شد به اشتراک گذاری داده های جمع آوری با کسب و کار مورد عملکرد فروشگاه و ترافیک, اما آن را نمی خواهد به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند نام کاربری یا آدرس ایمیل مگر اینکه اجازه داده می شود به انجام این کار. این شبکه اجتماعی خواهد شد همچنین جمع آوری یک کاربر Facebook مغازه های فعالیت "خود را به فرد تجربه در برنامه های ما نشان می دهد شما بیشتر محتوای مربوطه از جمله تبلیغات است."

در مصاحبه با CBS Evening News, زوکربرگ گفت: این شرکت قصد ندارم به هر کسی در مورد یک کاربر از خرید و یا خرید تاریخچه را بدون اجازه کاربر. "که واقعا از این تجربه," او گفت:. "این است که واقعا بیشتر در مورد افرادی که قادر به ارتباط با کسب و کارهای کوچک است که آنها در مورد مراقبت."

برخی از کسب و کار نیز با احتیاط در مورد تکیه بیش از حد بر روی شبکه های اجتماعی برای فروش آنلاین. خرده فروشان مانند Nordstrom و میسی برای مثال یک فروشگاه در حال حاضر" گزینه در Facebook pages اما در آن طول می کشد به کاربران کسب و کار وب سایت و شبکه های اجتماعی است. حدود 160 میلیون کسب و کار در سراسر جهان استفاده از Facebook, Instagram, WhatsApp و یا مسنجر. ایجاد یک Facebook فروشگاه رایگان و فروشگاه آنلاین بارهای به سرعت در شبکه های اجتماعی ،

کاربرانی که بازدید از یک Facebook فروشگاه هم می توانید با خرید از یک کسب و کار در وب سایت خود و یا به طور مستقیم بر روی Facebook و یا Instagram اگر کسب و کار را فعال کرده Facebook پرداخت و یا پرداخت ابزار.

Facebook استراتژی است که برای ساخت یک "قوی اکوسیستم باز" از ابزار کسب و کار زوکربرگ گفت. "در نهایت این خواهد بود تا به کسب و کار برای تصمیم گیری آنچه که آنها می خواهند به استفاده و چه سطح از ادغام آنها می خواهند" او گفت:.

Facebook گفت که آن را نورد از آن مغازه ها از ویژگی های امروز, و از آن خواهد شد بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است در ماه های آینده. این شرکت شروع با یک آزمون جهانی از تقریبا 1 میلیون کسب و کار قبل از انتشار گسترده تر. در تابستان شروع در ما Instagram مغازه ها خواهد شد و به کاربران اجازه خرید محصولات در Instagram, کشف, یک صفحه که نمایش پست ها از کاربران که شما را دنبال نمی کند و در عین حال بر اساس گذشته خود را دوست دارد و منافع. عکس برنامه با اضافه کردن یک فروشگاه تب در نوار ناوبری بعد از این سال. فروشندگان همچنین قادر خواهد بود برای تگ محصولات خود را از Facebook مغازه ها قبل از آنها جریان ویدئو زندگی می کنند و این موارد را نشان می دهد تا در پایین خود را پخش.

Facebook گفت: این هم تست یک راه برای کاربران برای دیدن و پیگیری پاداش آنها کسب درآمد از کسب و کار برای خود خرید.

خارج از انتشار ابزار جدید برای کسب و کار, Facebook نیز ارائه 100 میلیون دلار به صورت نقدی کمک های مالی و اعتبار آگهی تا 30,000 واجد شرایط کسب و کارهای کوچک در بیش از 30 کشور.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: Instagram را وارسی ویژگی اجازه می دهد تا شما خرید در-برنامه

1:45



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن