Posts and pages spreading Holocaust denial and fascism are being “actively recommended” to Facebook users, research has found.
The social media giant defended its policy on what it called “lies or content that is inaccurate”, but the Institute for Strategic Dialogue (ISD) think tank said such content must be recognised as a form of antisemitic hate speech.
Researchers used a popular keyword used by Holocaust deniers to uncover 28 Facebook groups and eight pages that had almost 370,000 followers in total.
“From clicking through to these pages, Facebook’s recommendation algorithm led ISD researchers to further Holocaust denial pages,” the report said.
“Facebook also appears to promote content on the extreme right to those demonstrating an interest in Holocaust denial content.
“The platform recommended to researchers to visit Australian pages supportive of Oswald Mosley, the leader of the British Union of Fascists, and the works of a fascist Italian philosopher.”
Recommendations also included pages dedicated to the notorious British Holocaust denier David Irving and publishers selling revisionist literature.
One of the most popular pages claimed it was expressing “intellectual freedom”, while others claimed they were conducting a “scientific investigation of historical events”.
The ISD said 13 of the pages or groups were dedicated to conspiracy theories, nine were ideologically far-right, seven anti-Zionist, five pro-Palestine, one Christian right and one Islamist.
Facebook said it only removed Holocaust denial content in countries, such as Germany, which have made it illegal and did not take down content for being “inaccurate”.
...tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- AirPods مقابل AirPods Pro: شما باید صرف 100 $اضافی? - CNET
- Manitoba health officials report 1 new coronavirus death, 25 new cases
- نیاز به یک تلفن ارزان? این گوشی ال G7 مناسب است فقط 149 دلار در حال حاضر - CNET
- آتش بیرمنگام: هشدارهای دود مضر پس از شعله های بزرگ می شکند در کارخانه پلاستیک
- 2020 آمریکا: دموکرات احتیاط در مقابل اطمینان بیش از حد در مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن
- فیس بوک تهدید به حذف اخبار از پلت فرم خود را در استرالیا - CNET 88801100011088 فیس بوک در برابر مقررات پیشنهادی کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا عقب رانده می شود.اندرو هویل/سی نت پس از اینکه کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) پیش نویس کد نظارتی را ارائه کرد که برای اجازه دادن به نشریات خبری استرالیا «برای پرداخت عادلانه برای کار روزنامه نگاران شان مذاکره می کنند» طراحی شده است، استرالیای فیس بوک در حال عقب راندن است.مدیر عامل فیس بوک استرالیا، ویل ایستون، امروز با انتشار بیانیه ای ادعا کرد که این مقررات "پویایی اینترنت را اشتباه می فهمد و به سازمان های خبری بسیار که دولت در تلاش برای محافظت از آن است آسیب خواهد دید". برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. ایستون ادامه داد: «با فرض تبدیل شدن این پیش نویس کد به قانون، با اکراه اجازه دادن به ناشران و مردم در استرالیا از به اشتراک گذاشتن اخبار محلی و بین المللی در فیس بوک و اینستاگرام را متوقف خواهیم کرد.»ایستون معتقد است کد نظارتی «نتیجه ای است که از منطق سرپیچی می کند و صدمه خواهد دید، نه کمک، جنب و جوش درازمدت بخش اخبار و رسانه های استرالیا.»ایستون با بیان این که فیس بوک میلیون ها دلار در شرکت های خبری محلی استرالیا سرمایه گذاری کرده است، همچنین ادعا کرد ACCC پویایی بین فیس بوک و سازمان های خبری را اشتباه می فهمد.او نوشت: «ACCC فرض می کند که فیس بوک بیشتر در رابطه اش با ناشران سود می برد، زمانی که در واقع معکوس درست است.» وی تصریح کرد: اخبار نشان دهنده کسری از آنچه مردم در فید خبری خود می بینند است و منبع درآمد قابل توجهی برای ما نیست. با این حال، ما تشخیص می دهیم که اخبار نقش حیاتی مهمی را در جامعه و دموکراسی فراهم می کند و به همین دلیل است که ما ابزارها و آموزش های رایگانی را ارائه می دهیم تا به شرکت های رسانه ای کمک کنیم تا بارها بزرگتر از آنچه قبلاً داشته اند به مخاطب برسند.»ACCC بلافاصله درخواست اظهار نظر را پس نداد.گوگل همچنین در برابر مقررات پیشنهادیعقب رانده است ، ادعا می کنند که آنها "قرار دادن خدمات رایگان شما در معرض خطر قرار داده است".در پاسخ، ACCC ادعا کرد که گوگل مجبور به شارژ کاربران نخواهد شد، "مگر اینکه این کار را انتخاب کند". ACCC معتقد است مقررات پیشنهادی آن «به عدم تعادل قدرت چانه زنی قابل توجهی بین کسب و کارهای رسانه های خبری استرالیا و گوگل و فیس بوک خواهد پرداخت.»بر اساس پیشنهاد ACCC، شرکت هایی مانند فیس بوک و گوگل سه ماه وقت خواهند داشت تا با سازمان های رسانه ای استرالیا مذاکره کنند.ACCC در بیانیه ای اعلام کرد: یک بخش رسانه های خبری سالم برای یک دموکراسی خوش عملکرد ضروری است.88801100011088 کاربران را می توان از به اشتراک گذاری اخبار مسدود شده ، فیس بوک ادعا می کند ، اگر پیش نویس مقررات جدید در محل قرار داده شده است.
- UK's oldest polar bear dies aged 22
- توجه داشته باشید کهکشان 20 آخرین شایعات: پرتاب اوت تاریخ عکس, نشت, دوربین, مشخصات و بیشتر - CNET
- Nora Quoirin inquest: No evidence vulnerable teenager was abducted from resort before death, Malaysian police say
- یک مشاور بهینه سازی وب سایت