Coronavirus: Manitoba کامیونداران در مواجهه با چالش ها در طول COVID-19 همه گیر

آن شده است یک جاده پر از دست انداز برای کامیونداران از COVID-19 همه گیر آغاز شد.مانیتوبا راننده کامیون دیوید ه

توسط SALAMNEWWS در 16 اردیبهشت 1399

آن شده است یک جاده پر از دست انداز برای کامیونداران از COVID-19 همه گیر آغاز شد.

مانیتوبا راننده کامیون دیوید هنری گفت: 680 CJOB او آن را تجربه دست اول به او گیر در ایالات متحده در حال انتظار برای یک بار را در سراسر مرز.

"امروز من در مرکزی میسوری و ما شده ایم به دنبال برای یک بار در این منطقه در چند روز گذشته و هنوز در انتظار" او گفت:.

"ما که همین موضوع به عنوان رانندگان در مکان های دیگر — انتظار برای بارهای به بازگشت به خانه دوباره."

هنری گفت: این سفر جنوب بود در ابتدا با توجه به برخی از تریلر بود که دستور داد چند ماه پیش و آماده برداشت می شود.

در حال حاضر آن را یک بازی انتظار.

"ما نمی خواهیم به پایین آمدن در اینجا مگر اینکه ما یک فرصت خوب برای گرفتن چیزی و بنابراین ما صبر کنید قبل از ترک خانه.

پرینت این

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"در حال حاضر ما به دنبال در حدود نیمی از حمل و نقل است که ما به طور معمول انجام می شود و من پرداخت توسط مایل به اکثر رانندگان انجام دهید — ما در هر حقوق و دستمزد — پس از آن باعث می شود تفاوت," او گفت:.

تری شاو با Manitoba حمل و نقل انجمن گفت وجود داشته است با چالش های سراسر صنعت است.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

بسیاری از تولید کنندگان گفت: در حال اجرا در ظرفیت کامل و در نتیجه به دنبال صرفه جویی در پول است که گاهی اوقات شامل حمل و نقل نرخ آنها حاضر به پرداخت.

"ما باید تولید کنندگان و دیگر امکانات وجود دارد که قادر به استفاده از آنها نوعی اقتصاد مقیاس... شاید به جای تولید 24 ساعت آنها تنها کار یک یا دو شیفت و بنابراین هزینه های خود را در حال افزایش است و آنها به دنبال پس انداز," او گفت:.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"متاسفانه برخی از کسانی که پس انداز آنها به دنبال می آیند از شرکت های حمل و نقل و نرخ آنها به دنبال پرداخت."

شاو گفت: عرضه زنجیره ای به هم پیوسته است — بنابراین اگر یک راننده کامیون است که مصرف سیب زمینی از Portage la Prairie مرد., به یک تولید کننده در جنوب ایالات متحده آنها نیاز به بازگشت به مانیتوبا اما ممکن است مستقیم ،

در عوض آنها ممکن است میدان, مسیر رفتن از گفتن گرجستان به فلوریدا, فلوریدا به تورنتو و تورنتو به وینیپگ.

"با همه تعطیلی و با تمام تغییرات به تازگی به کسب و کارهای زنجیره تامین دارای فرسایش بنابراین فاصله بین کسانی که بارگذاری و کسانی که اتصال بارهای افزایش یافته است," او گفت:.

"زمان آن طول می کشد به صبر برای کسانی که مجدد در حال افزایش است. زمان پول است و کسانی که با تاخیر بسیار پر هزینه است."

مشاهده link "
مانیتوبا اعلام اجباری ورود به آموزش در سطح تجاری برای رانندگان کامیون
مانیتوبا اعلام اجباری ورود به آموزش در سطح تجاری برای رانندگان کامیون
مشاهده link "

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن