2021 کمری اولین وسیله نقلیه به Toyota Safety Sense 2.5 Plus - Roadshow

تویوتا پرفروش ترین سدان جدید و بهبود یافته برای 2021. تویوتا این تویوتا کمری شده در امریکا پرفروش ترین سدان ب

توسط SALAMNEWWS در 25 تیر 1399
2021 Toyota Camry

تویوتا پرفروش ترین سدان جدید و بهبود یافته برای 2021.

تویوتا

این تویوتا کمری شده در امریکا پرفروش ترین سدان برای 18 سال متوالی. نوزادان که رانده شدند خانه از بیمارستان هنگامی که این خودرو آغاز شده و در صدر نمودار هم اکنون می توانید رای دادن. برای حفظ این فروش تاج برای در عین حال به نوبه خود یکی دیگر از تقویم, تویوتا به روز شده محترم کمری برای 2021, افزایش سرعت این مدل محدوده بالا بردن خودرو طراحی و شايد مهمتر از همه اضافه کردن حتی بیشتر tech.

به روز رسانی به نظر می رسد در سراسر محدوده

اجمالی در عکس های آن را کمی سخت به بگویید که چه در اینجا و حقیقت گفته شود, وجود ندارد, هر عمده تغییرات بصری. راحتی متمرکز لو و XLE مدل های لباس هستند با بیشتر تعریف شده پایین تر هوا مصرف. سابق و جدید 17-اینچی آلیاژ چرخ دومی رول در طراحی دوباره 18s. داخل XLE مدل از ویژگی های جدید معماری الگوی صندلی اضافی برای لمس لوکس.

اگر شما می خواهید یک کمی ادویه در کمری SE اسپرت و XSE نمرات هنوز هم یک گزینه است. برای 2021 آنها ویژگی های جسورانه پایین تر فاسیا طراحی کامل با لانه زنبوری درج. همچنین نام تجاری spankin' جدید برای آینده مدل سال است XSE مدل ترکیبی است که ارائه می دهد باور نکردنی بهره وری سوخت و بیشتر به سبک.

جالب است که یک چیزی را حذف کرده اند برای 2021. پایه L درجه بیشتر است. این کمری LE در حال حاضر به عنوان ورود به سطح مدل. در مجموع 17 نوع متفاوت از این خودرو ارائه خواهد شد سه مدل با یک V6 پنج با چهار گلدان موتور و جلو (front-wheel drive یکی دیگر از پنج با همان نیروگاهی و تمام چرخ دیسک به علاوه چهار هیبرید نمرات.

ورزشی کمری TRD مدل شده است بیشتر تصفیه شده به عنوان به خوبی. معرفی شده برای سال 2020 طراحی آن بسیار زیبا می ایستد pat ذخیره به عنوان یک موجود منحصر به فرد در دو رنگ ترکیبی یخ لبه با یک نیمه شب سیاه فلزی سقف.

Toyota Safety Sense 2.5 Plus

وقتی که می آید به راننده کمک تکنولوژی های 2021 کمری است که در مدل اول برای به دست آوردن Toyota Safety Sense 2.5 به همراه آن ارائه می دهد چندین ویژگی جدید. قبل از برخورد با سیستم تشخیص عابر پیاده هم اکنون می توانید تشخیص دوچرخه سواران در طول روز و پیاده در شرایط کم نور در علاوه بر این به سایر وسایل نقلیه. این سیستم همچنین دارای چیزی به نام تقاطع پشتیبانی که می تواند در بهبود ایمنی در اطراف شهر رانندگی. در هنگام چرخش به سمت چپ آن را می تواند تشخیص ترافیک می دوزند, صدا, صوتی و یا تصویری زنگ و حتی ترمز به طور خودکار در شرایط خاص برای جلوگیری از یک تصادف. فراتر از همه که تویوتا مهندسین اضافه شده چیزی به نام اضطراری فرمان کمک, که می تواند کمک به ایجاد ثبات خودرو در آن خط از سفر در طول مانور گریزان مانند زمانی که اجتناب از یک دوچرخه سوار و یا وسیله نقلیه دیگر.

تویوتا به روز رسانی تطبیقی کروز کنترل سیستم بیشتر شده است با افزایش یک ویژگی است که باعث می شود آن را آسان تر برای عبور وسایل نقلیه دیگر. اگر شما گیر در پشت کندتر-ترافیک در حال حرکت شما می توانید فعال کردن سیگنال به نوبه خود و به عنوان شما شروع به هدایت به خط دیگر آن را به طور خودکار شروع به شتاب به از پیش تعیین شده با سرعت به سبقت بیشتر بدون درز.

2021 Toyota Camry

بزرگترین تغییر در داخل شناور سرگرمی صفحه نمایش ارائه شده است در دو اندازه.

تویوتا

به عنوان شما ممکن است انتظار Toyota Safety Sense 2.5 به علاوه همچنین ویژگی های لین خروج هشدار و خط نگه داشتن کمک کنند. اتوماتیک بالا تیرها و جاده نشانه به رسمیت شناختن همراه هستند ،

عقب-صندلی یادآوری ویژگی نیز به کمری برای 2021. به عنوان با سیستم های مشابه از سایر خودروسازان آن طراحی شده است به شما جلوگیری از فراموش کردن هر چیزی در این خودرو توان آن را به یک بسته کیف لپ تاپ و یا چیزی به مراتب مهم تر مانند یک حیوان خانگی یا خواب کودک.

گرد کردن این سدان را به راننده کمک تکنولوژی کور-نقطه نظارت بر عقب cross-traffic alert استاندارد کرایه در XSE و مدل XLE. در پایان پایین تر LE, SE و SE تاجریزی نمرات آن را در حال حاضر در دسترس به عنوان یک گزینه. همانطور که برای ورزشی TRD مدلکور-نقطه نظارت بر عقب cross-traffic alert و گرم جانبی-نمای آینه در حال حاضر تجهیزات استاندارد.

آن چه در داخل است که تعداد

جدید برای آخرین مدل های سال است که یک جفت از شناور سرگرمی صفحه نمایش. استاندارد صفحه نمایش لمسی اقدامات 7 اینچ, هر چند uplevel ارائه ساعتها در در بیشتر سخاوتمندانه 9 اینچ است. داشتن تست شده است که صفحه نمایش بزرگتر در سال 2021 RAV4 نخست پلاگین در SUV آن را کاملا خوب کافی صفحه نمایش املاک و مستغلات است که باعث می شود آیکون های بزرگ و بسیار انگشت دوستانه. برای انعطاف پذیری اضافه شده حتی پایه سیستم اطلاعات و سرگرمی پشتیبانی از CarPlay اپل, آمازون, الکسا سازگاری و حتی آندروید خودکار.

جزئی تغییرات داخلی به کمری شامل برخی از جدید trims. یک بار دیگر, هشت راه قدرت قابل تنظیم صندلی راننده است که استاندارد در این مدل محدوده در حالی که تهویه مقابل صندلی های ارائه شده در XLE و XSE مدل چیزی است که می تواند یک نعمت غیر مترقبه در تابستان سوزان آب و هوا.

2021 Toyota Camry

این مدل سال 2021 طراحی تغییرات ظریف هستند.

تویوتا

بیشتر از همان

وقتی که می آید به آجیل و پیچ و مهره پیشرفت بسیار وجود دارد به گزارش. کمری پایه موتور باقی مانده 2.5 لیتری چهار سیلندر با بسته به مدل تا 206 اسب بخار. برای رانندگان که می خواهند کمی بیشتر آب صاف در حال اجرا 3.5 لیتری V6 است که یک بار دیگر در منو brandishing 301 اسب بخار. هر دو از این موتور همسان به هشت-سرعت انتقال خودکار هر چند تمام چرخ دیسک ارائه شده با پایه I4. یک North America-تنها ترکیب AWD انتظار می رود به حساب حدود 15 درصد از کمری فروش.

البته کمری هیبرید است یک بار دیگر در دسترس است. آن انتقال قدرت محور است حدود 2.5 لیتری موتور است که تکمیل شده توسط یک جفت موتور-ژنراتور. در اینجا کل سیستم خروجی ساعت در 208 اسب بخار. هیبرید کمری باید ارائه عملکرد است که شبیه به آنچه که پایه موتور را فراهم می کند هر چند شما احتمالا نمی بنزین-خودرو الکتریکی برای حداکثر رانندگی نامزدی. بهره وری سوخت است که چه در اینجا و این کمری نا امید نمی کند. در ورود به سطح LE پوشش انتظار می رود حدود 51 مایل در هر گالن در شهر و 53 mpg در بزرگراه سفر و 52 mpg ترکیب شده است. SE XLE و XSE مدل هیبرید کمی کمتر کارآمد است. آنها امتیاز در 44/47/46 محورها بود.

فعلی تویوتا کمری خوب است midsize sedan. تجدید نظر می رسد و اضافی تکنولوژی برای 2021 باید کمک به این خانواده پسند چهار درب حفظ فروش خود رهبری است. تولید میله میله برای شروع در ماه اکتبر و نمونه هایی باید شروع به ورود در نمایندگی مجاز و فروش در مدت کوتاهی پس از آن. قیمت گذاری هنوز اعلام نشده اما به احتمال زیاد خواهد شد بسیار شبیه به مدل 2020 شروع می شود که حدود 25 گراند و تغییر از جمله مقصد هزینه.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: پنج چیز شما نیاز به دانستن در مورد 2020 تویوتا کمری...

1:55



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن