Coronavirus مرگ و میر در انگلستان افزایش 315 بیش از 24 ساعت به 28,446

ملت coronavirus مرگ و میر افزایش یافته است 315 مایکل گوو تایید کرده است - آوردن تعداد کل ثبت مرگ و میر در کشور

توسط SALAMNEWWS در 14 اردیبهشت 1399

ملت coronavirus مرگ و میر افزایش یافته است 315 مایکل گوو تایید کرده است - آوردن تعداد کل ثبت مرگ و میر در کشور به 28,446.

این ارقام پس از یک درایو به افزایش تست در کشور به بیش از 100 ، 000 در هر روز - یک هدف دولت زمانی با وجود انتقاد که هنوز ناتمام پستی آزمون قرار گرفتند در مجموع تعداد.

با این حال تعدادی از تست های انجام شده کاهش یافت و در طول آخرین دوره 24 ساعت مشاهده شده توسط دولت در حال سقوط به 76,496. به طور کلی در مجموع 1,206,405 coronavirus آزمایشات انجام شده در انگلستان از آغاز ماه آوریل است.

همچنین پس از آن دولت اعلام کرد که این امر شامل مرگ و میر در خارج از بیمارستان ها - به ویژه کسانی که ثبت در مراقبت از خانه و در جامعه - در مجموع مرگ و ارقام ترک انگلستان با یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر از هر کشور در سراسر جهان.

صحبت که روزانه در خیابان داونینگ کنفرانس مطبوعاتی آقای گوو گفت: "با تشکر از کار سخت از بسیاری از سراسر بیمه خدمات درمانی, بهداشت عمومی انگلستان ما بخش دارویی و ما و دانشگاه های ما تست شده بیش از 200 ، 000 کلید کارگران و خانواده های آنها اجازه می دهد کسانی که نمی باید این ویروس به بازگشت به کار و حفاظت از کسانی که نمی.

"ما در حال حاضر از دوره تمدید معیار برای تست فراتر از کلید کارگران به هر کسی بیش از 65 نمایش علائم و هر کسی که به سفر برای رسیدن به محل کار.

"و این هفته ما خواهد بود خلبانی جدید آزمون پیگیری و ردیابی روش در جزیره موجود زنده با در نظر داشتن آنها را در محل بیشتر به طور گسترده ای در اواخر این ماه.

"همه این مراحل به ما کمک خواهد کرد برای به دست آوردن بیشتر مردم به کار و کمک به حمایت از تحویل از ما خدمات عمومی است.

آقای گوو - صدراعظم از دوک لنکستر - رفت و برای ادای احترام به مسلمانان جشن رمضان در طول مستند.

او گفت: "برای کسانی که تجربه اولین رمضان بدون عزیزان این خواهد بود به خصوص زمان دردناک."

وی افزود: "همانطور که با مسیحیان که نمی تواند در جشن عید پاک در کلیسا و جامعه یهودی که مراسم عید فصح قرار گرفتند اجتماعی فاصله افکار ما هستند با مسلمان همسایه که نمی تواند خود را شکستن سریع با هم و باید خود را وفق دهند و مذهبی و شیوه های فرهنگی به دلیل بحران است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن