برترین شبکه را لغو کرده است, پلیس های در حال اجرا سری تلویزیون پیش از 33rd فصل برنامه ریزی شده به برتر ژوئن 15. (افشای: برترین شبکه متعلق به ViacomCBS شرکت مادر از CNET.)
"'پلیس' در برترین شبکه ما ندارد و هر زمان و یا برنامه های آینده آن را به بازگشت" سخنگوی این شبکه گفت.
نشان می دهد که برای اولین بار 31 سال پیش در فاکس در سال 1989 به تازگی کشیده شده است و از برترین برنامه ریزی در واکنش به کشته شدن جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که دو هفته پیش در حالی که در بازداشت پلیس.
فاکس لغو پلیس در سال 2013 پس از یک کمپین از حقوق مدنی گروه رنگ تغییر خواست شبکه به افت نشان می دهد.
رنگ تغییر و گفت: این شبکه نشان می دهد تولید کنندگان و تبلیغ "ساخته شده است یک مدل سود در سراسر تحریف و dehumanizing تصاویر سیاه و سفید آمریکایی ها و سیستم عدالت کیفری" (از طریق نیویورک تایمز).
همچنین گفت که نمایش "ارائه می دهد یک فیلتر بسیار نسخه از جرم و عدالت کیفری سیستم -- یک "واقعیت" که در آن پلیس همیشه صالح و جنایت حل قهرمانان و که در آن پسران بد همیشه گرفتار شده است."
چند ماه پس از لغو در مارس 2013, برترین شبکه سپس به عنوان شناخته شده Spike TV, آن را برداشت که ممکن است. نشان می دهد مشخص شده آن 1000 هفتم قسمت در سال 2017.
"این است که به سمت راست حرکت می کند و من می خواهم به برترین اعتباری برای یکی از اولین" رشاد رابینسون, مدیر اجرایی, رنگ, تغییر, گفت: در پاسخ به اخیر لغو. "ما می خواهم برای دیدن بیشتر."
"این پلیس واقعیت را نشان می دهد که جلال پلیس اما هرگز نشان می دهد که سطح عمیق از خشونت پلیس هستند نه واقعیت آنها PR اسلحه برای اجرای قانون است. اجرای قانون نیاز ندارد روابط عمومی" رابینسون گفت. "آنها نیاز به پاسخگویی در این کشور است."
رنگ تغییر توییتی سهشنبه: "جرم تلویزیون نقش مهمی در پیشبرد تحریف نمایندگی از جرم و عدالت و نژاد و جنس در فرهنگ و پلیس چراغ راه هل دادن نگران پیامدهای برای نسل از بینندگان است."
این سازمان ادامه داد: "جرم و جنایت نشان می دهد مانند پلیس یک تاثیر بزرگ در طول راه فکر می کند که در مورد عدالت کیفری و بد نمایش دادن این سیستم این نشان می دهد که به نوبه خود مردم را در برابر گذشته تلاش اصلاحات."
سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. بازدید blacklivesmatters.carrd.شرکت به یاد بگیرند که چگونه برای اهدای ثبت دادخواست و اعتراض با خیال راحت.
tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- بخش هایی از نیویورک شروع ومیگوید بازگشت به زندگی به عنوان coronavirus نگرانی معطل
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- که آمریکا نیاز به ماسک صورت? شکستن قوانین برای همه جا در آمریکا - CNET
- تونل و یا در کلاس ؟ حمل و نقل مقامات به دنبال بازخورد در پیشنهاد اتاوا-گاتینو راه آهن لینک
- Say hello to my little راه اندازی مجدد: یک Scarface' بازسازی آینده است
- چرا شما هرگز دنبال کننده های اینستاگرام را نمی بینید که واقعا کار می کنند؟
- راسل, Ont. را حفظ خواهد کرد, نام, تغییر, اسم, با توجه به بردگی روابط
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 2021 Genesis GV80 SUV looks to deliver asterisk-free modern luxury - Roadshow