به عنوان Facebook ad, تحریم, تشدید, احزاب سیاسی همچنان به صرف بزرگ

تعداد فزاینده ای از مارک های بین المللی از جمله کوکا کولا و Lululemon, آمار تامل در Facebook تبلیغات بیش از ما

توسط SALAMNEWWS در 11 تیر 1399

تعداد فزاینده ای از مارک های بین المللی از جمله کوکا کولا و Lululemon, آمار تامل در Facebook تبلیغات بیش از ماه آینده به دلیل ادعا می کند که غول تکنولوژی انجام نمی دهد به اندازه کافی برای جلوگیری از نفرت و اطلاعات غلط از گسترش بر روی پلت فرم آن است.

این #StopHateForProfit تحریم — رهبری حقوق مدنی و گروه های مدافع از جمله به عنوان ضد افترا لیگ و انجمن ملی برای پیشرفت رنگین پوست (NAACP) — با هدف محروم کردن Facebook با ارزش دلار تبلیغات تا زمانی که آدرس آن نگرانی که نژادپرستان سفید supremacists و دیگر گروه های افراطی با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی برای ترویج نفرت پیام.

ادامه مطلب: شرکت کانادایی Lululemon, MEC, arc'teryx عضویت در Facebook ad تحریم

اما کسب و کارهای بزرگ نیست و تنها منبع درآمد تبلیغات برای Facebook. دولت ها و احزاب سیاسی نیز با استفاده از این سایت به صورت هدفمند تبلیغات سیاسی و برای اتصال با اهدا کنندگان بالقوه.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

در کانادا دولت فدرال صرف $5.4 میلیون در Facebook تبلیغات در 2018-19 سال مالی. دولت نمی گویند چه مقدار از آن صرف شده در سال های اخیر.

فدرال احزاب سیاسی نیز spenders بزرگ, خرید حداقل $4.4 میلیون در تبلیغات بیش از 12 ماه گذشته در Facebook.

کک Unilever عضویت در Facebook ad تحریم بیش از نفرت گفتار نگرانی
کک Unilever عضویت در Facebook ad تحریم بیش از نفرت گفتار نگرانی

بنابراین با نامهایی مانند کوکا کولا, ورایزون, لوی استروس و Lululemon پیوستن به تحریم, باید به دولت فدرال و احزاب عمده سیاسی به دنبال کت و شلوار ؟

"وجود دارد یک نیاز برای دولت فدرال به فوریت اقدام مربوط به تنظیم سیستم عامل رسانه های اجتماعی از جمله Facebook" گفت: مدیر عامل شورای ملی مسلمانان کانادا مصطفی فاروق.

ادامه مطلب: استارباکس توقف Facebook تبلیغات در میان جنبش برای جلوگیری از تبعیض در رسانه های اجتماعی

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

در حالی که فاروق می گوید سازمان خود را به یک موقعیت در مورد اینکه آیا نهادهای سیاسی باید متوقف تبلیغات در رسانه های اجتماعی او معتقد است این مهم سیاستمداران با دقت فکر می کنم در مورد چگونه پول خرج هر دو کمک های مالی خصوصی و مالیات دهندگان دلار است.

"این مهم از نظر ما که دولتها و احزاب سیاسی که با توجه به تفکر در مورد تنظیم رسانه های اجتماعی شرکت ها (فکر می کنم) چه نوع از پیام آن را می فرستد به همچنین صرف دلار تبلیغات بر روی آن سیستم عامل," او گفت:.

چقدر است ،

یک تجزیه و تحلیل در دسترس عموم داده ها از Facebook نشان می دهد همه از کانادا عمده احزاب سیاسی ملی خرید تبلیغات در رسانه های اجتماعی پلت فرم بیش از سال گذشته است.

بسیاری از این هزینه به احتمال زیاد رخ داده است در طول مبارزات انتخاباتی فدرال در پاییز گذشته هر چند احزاب ادامه داد: برای تبلیغ پس از.

ادامه مطلب: بیش از 6,600 افراطی جناح راست کانال های رسانه های اجتماعی حساب مرتبط به کانادا, مطالعه می یابد

حزب لیبرال کانادا شد پرکار ترین spender, خرید حدود 2.3 میلیون نفر در تبلیغات پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از جمله تماس برای کمک, نظرسنجی, در, سیاسی, ایده های ترویج دولت حمله-سبک سلاح بان کی مون و ابتکارات با هدف طبقه متوسط است.

حزب محافظه کار کانادا صرف دومین مقدار: حدود 1.6 میلیون دلار بیش از سال گذشته است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

اخیر خود تبلیغات هدف بسیاری از دولت تصمیم گیری از جمله نخست وزیر جاستین ترودو شکست خورده انتخاباتی برای پیروزی در شورای امنیت سازمان ملل متحد صندلی پیشنهاد ممنوعیت سلاح گرم و بسته شدن مجلس در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.

حزب دموکراتیک ملی که نه آگهی در Facebook از دسامبر و بدون تبلیغات در حال حاضر در حال اجرا را صرف سوم بالاترین میزان فدرال تمام احزاب سیاسی در حدود 450.000 دلار است.

اخیر آن تبلیغات متمرکز شده است تقریبا به طور انحصاری در جمع آوری کمک های مردمی هر چند آن را برجسته برخی از اولویت های کلیدی از جمله جهانی pharmacare آب اقدام و مالیات "فوق العاده غنی است."


دولت فدرال که خریدم حدود 5.6 میلیون ارزش Facebook ads طول 2018-19 سال مالی گسترش پول خود را در سراسر چندین ادارات و سازمان ها.

این آژانس درآمد کانادا حدود $100,000 در سال گذشته در حالی که نیروهای مسلح کانادا صرف نزدیک به $180,000.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

وزارت اقتصاد و دارایی که صرف حدود 250.000 دلار در تبلیغات در سال گذشته است که در میان بزرگترین دولت spenders, اگر چه برخی از تبلیغات ممکن است شامل در Facebook داده به دلیل آن است که چگونه طبقه بندی شده است.

ادامه مطلب: Facebook اعلام کرد طرح به برچسب قابل انتشار پست که شکستن قوانین

بین ماه های ژوئن 22-28, بخش امور مالی صرف بیش از $85,000 که هدف کانادایی ها و کسب و کار آنها گفتن چگونه برای دسترسی به COVID-19 برنامه های کمک.

اخبار جهانی خواسته هر دو لیبرال ها و محافظه کاران اگر آنها دوباره تبلیغات در Facebook در نور از تحریم. محافظه کاران را پاسخ نمی دهند در زمان برای انتشار و لیبرال ها نمی پاسخ به این سوال به طور مستقیم.

"حزب لیبرال معتقد است که ما باید همیشه هدف متحد کانادایی ها به جای ایجاد بخش سیاسی به دست آوردن و نفرت و محتوای مضر است و هیچ جایی در سیستم عامل رسانه های اجتماعی" یک سخنگوی حزب گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

مهم برای رسیدن به کانادایی ها

دولت فدرال نیست بگویم اگر آن را در نظر دارد برای پیوستن به کمپین تحریم Facebook تبلیغات.

آن را می گویند تبلیغات یک ابزار ارزشمند برای مشاوره و اطلاع رسانی کانادایی از مهم تصمیم گیری در سیاست.

دولت همچنین گفت: رسانه های اجتماعی از هزینه های از جمله Facebook, تبلیغات فقط یک جنبه از آن تلاش های امداد رسانی که شامل تبلیغات فیزیکی در روزنامه ها و رسانه های چاپی و اینترنت و سایت های دیگر از رسانه های اجتماعی و رادیو و تلویزیون است.

دولت نیز به تازگی به اختصاص 30 میلیون دلار در COVID-19 پاسخ به تبلیغات از جمله تبلیغات در 15 زبان مختلف و نزدیک به 1000 روزنامه ها.

ادامه مطلب: بیش از 80 مارک پیوستن به جنبش مکث Facebook تبلیغات — اینجا چرا

"تبلیغات ضروری است برای دولت کانادا برای برقراری ارتباط و تعامل با کانادایی که آیا در توسعه سیاست ها و برنامه ها و یا خدمات ما ارائه می کنند و ما متعهد به جلسه کانادایی ها در سیستم عامل های که در آن آنها در حال در گفت:" جرمی لینک سخنگوی خدمات عمومی و تدارکات کانادا.

و در حالی که فاروق طول می کشد هیچ موضع رسمی در مورد اینکه آیا دولت باید توقف تبلیغات در Facebook او گفت: بسیار بیشتری باید انجام شود برای جلوگیری از نفرت و اطلاعات غلط در رسانه های اجتماعی.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

Facebook برای اضافه کردن برچسب به انتشار محتوا است که نقض سیاست
Facebook برای اضافه کردن برچسب به انتشار محتوا است که نقض سیاست

او گفت: تحقیقات در کانادا و دیگر کشورهای توسعه یافته نشان داده است افراط گرایان با استفاده از سیستم عامل آنلاین به انتشار خود نفرت, پیام recrui اعضای جدید و تحریک افراد به عمل خشونت نسبت به racialized جوامع است.

او به نقل از یک مثال از Alexandre Bissonnette — یک مرد تثبیت شده با راست ایدئولوژی که به کشته شدن شش نمازگزاران در اسلامی مرکز فرهنگی در شهر کبک در ژانویه 2017 — به عنوان یک مثال از اینکه چگونه آنلاین مرجع تخصصی می تواند کمک افراط گرایی و خشونت است.

فاروق معتقد است دولت مسئولیت برای توسعه "مدرن قانون برای مقابله با مشکلات مدرن" است که آن را به اندازه کافی خوب نیست به سادگی با تکیه بر حسن نیت از رسانه های اجتماعی شرکت ها برای تنظیم خود را.

"این maelstroms که آنها در حال ایجاد یک امنیت عمومی نگرانی برای بسیاری از کانادایی ها," او گفت:.

دفتر نخست وزیر نمی گویند اگر دولت در حال بررسی آن Facebook تبلیغات در نور های اخیر تحریم. آن را می گویند وزیر میراث فرهنگی موظف است با ایجاد مقررات جدید از جمله سفت مجازات برای رسانه های اجتماعی شرکت که آدرس حذف محتوای غیر قانونی مانند سخنرانی نفرت از سیستم عامل خود را.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"ما اعتقاد داریم که سیستم عامل رسانه های اجتماعی باید این مسئولیت مهم برای اطمینان از پذیرش و فراگیر محیط زیست آنلاین. اما ما شاهد تعدادی از نمونه هایی که در آن سیستم عامل شکست خورده اند به رعایت این مهم مسئولیت گفت:" ترودو سخنگوی الکس Wellstead.

Wellstead همچنین با اشاره به چندین کمپین های تبلیغاتی دولت در حال حاضر در حال اجرا از جمله برای COVID-19 سلامت روان و برنامه های کمک مالی به علاوه تلاش برای مبارزه با بیماری لایم.

ادامه مطلب: ایمان Goldy ممنوع, از Facebook سایت پس از اجرا افراط گرایی و نفرت سیاست — در حال حاضر چه ؟

Facebook در ضمن آن گفت: سرمایه گذاری میلیاردها دلار در فن آوری های طراحی شده برای شناسایی و حذف نفرت محتوا از پلت فرم آن است. همچنین گفت: این باز خود را به خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های خود را در حالی که کار به تلاش های خود را شفاف تر.

"سرمایه گذاری ما ساخته شده است در (هوش مصنوعی) این معنی است که ما پیدا کردن نزدیک به 90 درصد از نفرت گفتار ما عمل قبل از کاربران گزارش آن را به ما در حالی که آخرین گزارش اتحادیه اروپا در بر داشت Facebook ارزیابی بیشتر سخنرانی نفرت گزارش در 24 ساعت از توییتر و یوتیوب.," یک Facebook سخنگو گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه (و) سایر کارشناسان به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد."

— با فایل های از کانادا را فشار دهید.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

© 2020 جهانی, اخبار یک بخش از کوروس Entertainment Inc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب