به عنوان تمام 50 ایالت استراحت coronavirus محدودیت های آمریکایی کشته و نزدیک 100,000

آمریکایی ها sunbathed در سواحل صید از قایق و قدم در boardwalks در این تعطیلات آخر هفته اما گاه به گاه فرد با پ

توسط SALAMNEWWS در 5 خرداد 1399

آمریکایی ها sunbathed در سواحل صید از قایق و قدم در boardwalks در این تعطیلات آخر هفته اما گاه به گاه فرد با پوشیدن یک ماسک و یک یادآوری ثابت است که جهان هنوز هم مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

از آخر هفته روز یادبود که سیگنال شروع ایالات متحده در تابستان به طور معمول زمانی که گورستان در سراسر کشور را پر کنید و با پرچم آمریکا و مراسم به یاد داشته باشید که در درگیری آمریکا در جنگ. در این سال تعطیلات هفته است که آمریکا مرگ و میر از COVID-19 است که انتظار می رود به بیش از 100,000.

ادامه مطلب: Coronavirus: آمریکایی ها آمار جاده ها و سواحل در ایالات متحده آخر هفته روز یادبود

نیویورک تایمز پر خود را تمام صفحه با نام و انتخاب جزئیات 1000 قربانیان روز یکشنبه به سعی کنید برای گرفتن انسانیت از زندگی از دست داده است.

"ما در تلاش بودند به تصرف شخصی که تلفات" مارک Lacey روزنامه ملی ویرایشگر و گفتگو کرد.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

"ما در تلاش بودند به انسانیت این اعداد که در حال رشد نگه دارید و رسیده اند چنین ژرف ارتفاعات که آنها واقعا سخت به درک هر بیشتر. ...این است که در مورد روزمره مردم است. آن را در مورد مرگ و میر به تعدادی که واقعا فقط فک انداختن."

Coronavirus: این نشان می دهد باید به در ؟ چگونه صنعت سرگرمی است که در برخورد با این بیماری همه گیر
Coronavirus: این نشان می دهد باید به در ؟ چگونه صنعت سرگرمی است که در برخورد با این بیماری همه گیر

در میان نام های کشیده شده از اعلامیه و اطلاعیه مرگ صدها نفر در آمریکا روزنامه ها: لیلا فنویک, 87, اولین زن فارغ التحصیل از دانشگاه هاروارد ، Romi کوهن و 91 ذخیره شده 56 خانواده های یهودی از گشتاپو; هایلی Herrera, 25 غنچه درمانگر با یک هدیه برای همدلی.

تمام 50 ایالت را آرام coronavirus محدودیت به برخی از درجه است. در برخی از ایالتها مانند ایالت ایلینوی و نیویورک رستوران هنوز هم بسته به فرد ناهارخوری و سالن مو باقی می ماند توقیف. در بسیاری از ایالت های جنوبی بسیاری از کسب و کار باز هستند با محدودیت در ظرفیت.

ادامه مطلب: آمریکا به ممنوعیت مسافران از جهان شماره 2 coronavirus کانون برزیل

هفته گذشته 11 متحده گزارش داد تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد از جمله آلاباما, آرکانزاس, مینه سوتا, داکوتای شمالی, New Hampshire, مریلند, مین, نوادا, یوتا, ویرجینیا و ویسکانسین با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. روشن است که اگر این موارد در حال افزایش است از تست بیشتر یا موج دوم از عفونت. کل ایالات متحده موارد بیش از 1.6 میلیون دلار بالاترین در جهان است.

[ ثبت نام برای سلامت ما IQ برای عضویت در خبرنامه آخرین coronavirus به روز رسانی ]

یک درخواست توسط مقامات بهداشت و بسیاری از فرمانداران دولت به پوشیدن ماسک در فروشگاه و در حال ملاقات با اعتراض و مقاومت از برخی از آمریکایی ها. رسانه های اجتماعی پر شده است از کسب و کار تبدیل به دور چند مشتریان عصبانی که حاضر به پوشش خود را به دهان و بینی است.

داستان زیر را ادامه می دهد تبلیغات

شیوع کروناویروس: ورزشی لیگ مجاز به شروع به اردوگاه های آموزشی در نیویورک
شیوع کروناویروس: ورزشی لیگ مجاز به شروع به اردوگاه های آموزشی در نیویورک

"ما نیاز به پوشیدن ماسک در زمانی که ما می توانیم فاصله اجتماعی. این واقعا بسیار مهم ما از شواهد علمی چقدر مهم ماسک-با پوشیدن این است که برای جلوگیری از آن قطرات را از رسیدن به دیگران" دکتر دبورا Birx واکنش هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

برخی از سواحل شلوغ شد در طول تعطیلات آخر هفته به ویژه در جنوب خلیج فارس و ویدئوها پست شده در رسانه های اجتماعی نشان داد احزاب با مردم بسته بندی شده آرنج به آرنج.

ادامه مطلب: تهمت می رود گلف برای زمان 1st پس از coronavirus اضطراری ملی اعلام شد

اما به نظر می رسد که آمریکایی ها تا حد زیادی پیوستن به سلامت هشدارهای متخصصان در حفظ اجتماعی فاصله.

توماس گیل سخنگوی ایالات متحده نجات بخش انجمن ساحل نجات غریق کرد و گفت که خانه خود را شن و ماسه از ساحل ویرجینیا بودند شلوغ نیست.

"نسبت به گذشته روز یادبود آن متوسط بود نه به شدت شلوغ," او گفت:. "ما خوش شانس هستند که ما باید بسیار گسترده ای در ساحل. این گروه تمام شد به سادگی از هم جدا شوند."

شیوع کروناویروس: نیویورک, سواحل, به, باز, برای آخر هفته روز یادبود, اما برای مردم محلی تنها
شیوع کروناویروس: نیویورک, سواحل, به, باز, برای آخر هفته روز یادبود, اما برای مردم محلی تنها
مشاهده link "

© 2020 ایسنا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن