این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد اپل طرح هایی را به تاخیر می اندازد تا توسعه دهندگان iOS را ملزم به درخواست مجوز از کاربران برنامه قبل از جمع آوری شناسه دستگاه منحصر به فرد خود به منظور ردیابی آگهی کند.
اپل به CNET گفت: «هنگامی که فعال شود، یک اعلان سیستم به کاربران این توانایی را خواهد داد که اجازه دهند یا آن ردیابی را به صورت برنامه به برنامه رد کنند.» "ما می خواهیم به توسعه دهندگان زمان آنها نیاز به ایجاد تغییرات لازم، و در نتیجه، نیاز به استفاده از این اجازه ردیابی در اوایل سال آینده به اجرا در خواهد آمد."
برای اولین بار در WWDCدر ماه ژوئن اعلام شد ، مورد نیاز جدید قرار بود به جای مدل انتخاب کردن فعلی ، که در آن توسعه دهندگان آزاد هستند برای ردیابی دستگاه کاربر IDs مگر اینکه یک کاربر را انتخاب می کند به انتخاب کردن. تغییر به یک مدل انتخاب کردن به عنوان یک گام در مسیر درست برای حریم خصوصی کاربر pitched شد.
کریگ فدریقی، معاون ارشد مهندسی نرم افزار اپل، هنگامی که این اقدام اعلام شد، گفت: «تمام کار محصول ما در مجموعه ای از اصول حریم خصوصی زمین دار است.»
این تغییر با برخی از بزرگترین ناشران پلت فرم که بیشتر آن ها به شدت به ردیابی آگهی برای تولید درآمد تکیه می کنند، به خوبی پیش نرفت. قابل توجه ترین در میان منتقدان فیس بوک بود -که اشاره کرد که به روز رسانی حریم خصوصی، ردیابی آگهی را به وسیله ای کمتر موثر برای کسب درآمد خواهد کرد.
ادامه مطلب: بهترین برنامه های آیفون سال 2020
این شرکت در یک وبلاگ اوت نوشت: «برای توسعه دهندگان و ناشرانی که از شبکه مخاطبان استفاده می کنند، توانایی ما در ارائه تبلیغات هدفمند در iOS 14 محدود خواهد بود.» در نتیجه برخی از کاربران iOS 14 ممکن است هیچ آگهی ای از شبکه مخاطبان را نبينند، در حالی که دیگران ممکن است هنوز تبلیغات ما را ببینند، اما کمتر مرتبط خواهند بود.»
در حال حاضر تغییر اپل تا سال 2021 نخواهد آمد، به توسعه دهندگان زمان بیشتری برای تنظیم مدل های کسب و کار خود را.
موقعیت خود را به عنوان یک شرکت است که ارزش حریم خصوصی کاربر شده است در اولویت برای اپل در سال های اخیر، آینه نگرانی های رو به افزایش در میان مصرف کنندگان در مورد امنیت داده ها و شیوه های حریم خصوصی در میان غول های فن آوری است. در سال ۲۰۱۹ اپل بیلبورد برجسته ای را با تمرکز بر حریم خصوصی در ویترین فناوری CES در لاس وگاس به نمایش گذاشت. در سال ۲۰۲۰ رئیس حریم خصوصی این شرکت در یک پانل CES در مورد چگونگی محافظت اپل از داده های مشتری صحبت کرد.
اپل می گوید: «ما معتقدیم تکنولوژی باید از حق اساسی کاربران برای حریم خصوصی محافظت کند و این به معنای دادن ابزارهایی به کاربران است تا بفهمند کدام برنامه ها و وب سایت ها ممکن است داده های خود را با شرکت های دیگر برای اهداف اندازه گیری تبلیغاتی یا تبلیغاتی و همچنین ابزارهای لغو مجوز برای این ردیابی به اشتراک می گذارند.»
...tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- ویروس کورونا: پرستون پس از سنبله در میزان عفونت
- مراقبت تسکینی اقامت در هادسون مجبور به انتقال بیماران به دلیل COVID-19 شیوع
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ساسکاچوان NDP تماس در وزارت معارف به افشای مکاتبات قبل از سفر با ما موسسه خیریه بنیانگذار
- Snowbirds سقوط: ساعت کاهش می یابد به نظر در ناوگان آینده به عهده تحقیقات
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- جنگ ستارگان لگو ویژه تعطیلات دیزنی به علاوه در نوامبر 17 ضربه -- CNET
- 'پر از شکوفه': کاخ سفید رمپ تا تلاش برای تطهیر آمریکا coronavirus تجدید حیات
- Coronavirus: Pubs could require drinkers to leave contact details under reopening plans
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی