
Airbnb on Thursday introduced a global party ban that prohibits parties and event of all types at its listings worldwide and caps house occupancy at 16 people. The move, which Airbnb said aims to address continued public health concerns around the coronavirus pandemic, comes just one day after the home rental company revealed that it had filed paperwork to go public.
The ban impacts all future bookings and will be in effect until further notice, Airbnb said Thursday. The company said as public health mandates have placed restrictions on venues like bars and clubs, it's seen some people take those types of gatherings to homes rented on its platform.
"We think such conduct is incredibly irresponsible – we do not want that type of business, and anyone engaged in or allowing that behavior does not belong on our platform," the company wrote in a blog post. "Based on these developments, instituting a global ban on parties and events is in the best interest of public health."
Airbnb banned large "house parties" in 2019, but the company left it up to hosts to decide if smaller gatherings like birthdays and baby showers were appropriate for their home and neighborhood. When public health mandates were put in place to combat the spread of COVID-19, Airbnb said it removed the "event-friendly" search filter from its platform and required all users to adhere to local laws.
Having a "simpler, global policy" will better support the majority of hosts who already ban parties in their homes, Airbnb said. The company added that hosts and guests who break its rules will face steep consequences, including a ban from the community and possible legal action.
tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- صدور حکم استدلال شروع برای قاتل به اعدام محکوم شده Ugo Fredette
- ضروری کمپ پخت و پز دنده باعث می شود خارج از منزل بزرگ خوشمزه - CNET
- 2021 Toyota Tacoma pricing announced, TRD Pro to start at $47,995 - Roadshow
- پارچه علیرضا فکر می کند واقعیت افزوده نیاز به makeover - CNET 88801100011088 واقعیت افزوده شده است چیز بزرگ بعدی برای سال -- و هنوز هم نیست. در عوض، روی یک کم بجوشد دائمی بوده است. و در حالی که این بیش از آن است که توسط تلویزیون سه بعد به دست آمده است, تلفن های تاشو و Quibi, علیرضا نیاز به آمدن به جوش قبل از آن بیش از حد استقبال خود را در ذهن مردم. حالا چي؟شاید ترکیبی از توییتر و Foursquare، overlaid در جهان واقعی در اطراف ما این ترفند را انجام دهد. ایجاد چنین "علیرضا اجتماعی" هدف ساول گارلیک، مدیر عامل شرکت AR راه اندازی پارچه است، که تقریبا که از طریق هر گوشی هوشمند است. او می گوید: «کاربران و برندها می توانند افکار خود را در یک حباب فکر AR کنند که مردم قادر خواهند بود در شعاع خاصی (فیزیکی) ببینند.» او می گوید: «اگر می خواهید ببینید افراد دیگر چه می کنند و با جامعه شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید فوراً این کار را انجام دهید و این کار را در زمینه خود انجام دهید. خیلی پولدارتر احساس می شود.»پارچه AR اجازه می دهد تا کاربران را به جای حباب های فکر در محل خود را که قابل مشاهده در نزدیکی در علیرضا، به جای در یک خوراک و یا در یک نقشه است. مانند بسیاری از سکوهای اجتماعی، ها زمانی هستند و دائمی نیستند.پارچه برای بیشتر شبیه به این مشترک شدن در خبرنامه CNET در حال حاضر برای انتخاب سردبیران ما از مهم ترین داستان های روز. پارچه، مانند بسیاری از علیرضا، کمی سخت برای توصیف است، اما گارلیک در تلاش است تا آن را بین ابزار روت و gimmick پوچ موقعیت. "هنگامی که (علیرضا) ابزار آن است، می گویند، قرار دادن مبلمان در اتاق خود را،" همانطور که توسط برنامه هایی مانند Wayfair انجام می شود. "سپس بطری شامپاین ظاهر بالا در برج ایفل و یا گوش اسم حیوان دست اموز در اینستاگرام وجود دارد. هیچ کدام از این ها برای ما فوق العاده جالب نیست.» در عوض ، پارچه خجالتی نیست در مورد مارک های با استفاده از فن آوری برای تعامل با حباب های فکر مصرف کنندگان و ، بنابراین ، جهان واقعی خود را نیاز دارد.در حالی که پارچه ارائه می دهد برنامه های مستقل برای iOS یا آندروید, آن را هیچ هذیان در مورد تبدیل شدن به مقصد بزرگ بعدی خود را, به جای تمرکز بر ساخت بخشی از فن آوری خود را از برنامه های نام تجاری دیگر.ساول گارلیک تا به حال بسیاری از افکار مفید در آینده علیرضا; شنیدن همه آنها را در مکالمه خود را با CNET برایان Cooley در ویدیو بالا.در <em>حال حاضر چه</em> یک سری مصاحبه ویدئویی با رهبران صنعت، افراد مشهور و تاثیرگذار است که روند تاثیر کسب و کار و مصرف کنندگان در میان<em> "عادی جدید" را پوشش می دهد. همیشه تغییری در دنیای ما وجود خواهد داشت،</em> و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی حرکت به همه چیز بحث کنیم.
- صرفه جویی در $200 در یک Vizio Dolby Atmos 5.1.4-سیستم کانال بلندگو - CNET
- کیچنر مرد به اتهام 2 قتل درجه در ارتباط با مرگ انسان در تورنتو
- هیچ جرم و جنایت مرتکب شده در ایران زندگی می کند از ماده " بنر شیرین کاری می گویند پلیس
- NDP خواستار UCP برای حفظ فورت مکمورری بودجه وعده
- کلی Fauvrelle: شریک زندگی سابق مجرم به ضرب چاقو, حامله, دوست دختر سابق و نوزاد
- Ted Lasso: You don't need to love soccer to love Jason Sudeikis' new comedy - CNET