2022 هیوندای توسان رونمایی شده با سبک جسورانه، هیبرید و پلاگین در گزینه ها - Roadshow

توسان جدید به نظر می رسد مانند یک تویوتا RAV4 زاویه ای مناسب جنگنده.هیوندای موتور پس از یک طعنه هیوندای توسان

توسط SALAMNEWWS در 25 شهریور 1399
hero-all-new-hyundai-tucson-lwb-01

توسان جدید به نظر می رسد مانند یک تویوتا RAV4 زاویه ای مناسب جنگنده.

هیوندای موتور

پس از یک طعنه هیوندای توسان در سال ۲۰۲۲در هفته گذشته، اس یووی جمع و جور شرکت هیوندای موتور امروز با آشکار شدن جهانی مدل همه جدید وارد نسل چهارم خود می شود. توسان جدید بازدید جاده با تیغ تیز به نظر می رسد که بر خلاف کسانی که تقریبا هر وسیله نقلیه دیگر در سن و سال خود را. و بله، این آماده تولید است، حتی آن چراغ های رو به جلو بسیار مفهومی.

ما در حال حاضر دیده ایم توسان جدید در حال آزمایش به صورت استتار شدهاست ، اما این اولین دیدگاه کاملا روشن ما از SUV است. توسان ۲۰۲۲ بسته به منطقه در گونه های بلند و کوتاه پایه چرخ در سطح جهانی به فروش خواهد رسید. اینجا در ایالات متحده -- و همچنین در چین و کره -- ما نسخه پایه چرخ بلند را می خواهیم گرفت، بنابراین این نسخه ای است که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد.

بزرگترین تغییر برای نسل چهارم، طراحی بیرونی جدید جسورانه است که هیوندای آن را «پویایی پارامتری» می نامد. توسان 2022 به نظر می رسد فوق العاده از تقریبا هر زاویه, با شروع با تهاجمی, مفهوم مانند پایان جلو. وجود دارد شما یک گریل هندسی عظیم است که ادغام 10 "نیمه آینه نوع" چراغ در طول روز در حال اجرا است که کاملا پنهان زمانی که غیر فعال پیدا کنید، اما خود را آشکار زمانی که روشن است. headlamps اصلی و پرتوهای بالا، در عین حال، به دهانه گریل کوچکتر در زیر DRLs جمع شده است.

کمی از کونا Kona در خط بام raked SUV و فندر برآمدگی وجود دارد، اما به طور کلی SUV بسیار تیز تر و زاویه ای به طور کلی، با نسبت های راست تر است. در اطراف پشت، چراغ های عقب مثلثی فانگلیکه توسان توسط یک نوار نور تمام عرض به هم می پیوندند.

all-new-hyundai-tucson-lwb-06all-new-hyundai-tucson-lwb-06

لوگوی هیوندای برای ظاهر عقب پاک تر بر روی شیشه عقب منتقل شده است.

هیوندای موتور

در داخل، توسان در اطراف آنچه هیوندای آن را مفهوم بین فضا می نامد طراحی شده است و بر جادار بودن با شکل و جزئیات داشبورد دو لایه تأکید می کند. کروم تر و تمیز می پیچد در اطراف مسافران جلو، یکپارچه دریچه های هوا و جریان را به آبشار به سبک پشته infotainment لهجه 64 رنگ روشنایی خلق و خوی محیط.

جلو و مرکز، توسان پشته اختیاری 10.25 اینچ صفحه نمایش لمسی برای ناوبری بالاتر از یک سطح لمسی کاپیکتیو پایین تر با میانبرهای اطلاعات بیشتر و کنترل برای آب و هوا و رسانه ها. در سطح ورود تر و تمیز، صفحه نمایش اصلی مراحل پایین به یک واحد هنوز هم بسیار بزرگ 8 اینچ. در هر صورت شما بروید، آندروید خودکار و اپل CarPlay استاندارد هستند. همچنین استاندارد یک خوشه ابزار دیجیتال ۱۰٫۲۵ اینچی است که شناور، بدون هود، جلوتر از فرمان و صندلی راننده است.

all-new-hyundai-tucson-lwb-07all-new-hyundai-tucson-lwb-07

مفهوم داخلی بین فضایی هیوندای بر فضا با داشبورد دو لایه و دریچه های پیچیدن تأکید دارد.

هیوندای

تکنولوژی در داشبورد متوقف نمی شود؛ هیوندای از راه دور هوشمند پارکینگ کمک فن آوری، که برای اولین بار در سونیا و اجازه می دهد تا رانندگان به کشیدن وسیله نقلیه از راه دور به یا خارج از یک نقطه پارکینگ تنگ با لمس یک دکمه، نیز در دسترس خواهد بود. همچنین کل هیوندای SmartSense مجموعه ایمنی (پیچ و تاب زبان وجود دارد) ، نورد در کنترل کروز تطبیقی است که در توقف و رفتن ترافیک کار می کند ، پیشرفته خط نگه داشتن کمک فرمان و بیشتر وجود دارد.

هیوندای دیجیتال کلید فن آوری اجازه خواهد داد که صاحبان به استفاده از گوشی های هوشمند به عنوان کلید خودرو. کلید دیجیتال به رانندگان اجازه خواهد داد که درها را قفل و باز کنند، موتور را شروع کنند و با استفاده از فناوری بلوتوث و ان اف سی دور شوند. تلفن حتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای شروع از راه دور ماشین و فعال کردن کنترل آب و هوا از تا 90 فوت دورتر.

توسان در گونه های هیبریدی معمولی، هیبریدی و پلاگینی در دسترس خواهد بود. موتورخانه آن خانه یک اسمارت استریم چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری خواهد بود که ۱۹۰ اسب بخار و ۱۸۲ پوند فوت تورک یا یک سیستم هیبریدی توربوشارگ می سازد.

توربو چهار بنگر ۱٫۶ لیتری هیبریدی ۱۸۰ اسب بخار و ۱۹۵ پوند فوت تورک می سازد که توسط یک موتور الکتریکی برای کل خروجی سیستم ۲۳۰ اسب بخار و ۲۵۸ پوند فوت اسب بخار تکمیل می شود. این به نظر می رسد مانند همان پاورترین هیبرید به عنوان هیبرید کیا سورنتو به تازگی اعلام کرد با, احتمالا, همان 1.49 کیلووات ساعت لیتیوم یون بسته باتری برای HEV و بسته 13.8 کیلووات ساعت برای PHEV.

اقتصاد و پلاگین در محدوده هنوز اعلام نشده است، اما ما انتظار داریم که آن جزئیات در حال نزدیک شدن به راه اندازی توسان در سال 2022 آشکار خواهد شد. ما همچنین انتظار داریم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده توسان N خط نوع عملکرد. نسل قبلی کردم N نوع خط در سال گذشته در بازارهای اروپا; N خط بعدی باید یک پرتاب جهانی باشد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب