2022 هیوندای کونا می شود براق به نظر می رسد و داغ تر N مدل خط - Roadshow

فاسیای جبهه جدید کونا خیلی بهتر از قبل به نظر می رسد.هیوندای هیوندای تعدادی از به روز رسانی ها را برای کونای

توسط SALAMNEWWS در 12 شهریور 1399

فاسیای جبهه جدید کونا خیلی بهتر از قبل به نظر می رسد.

هیوندای

هیوندای تعدادی از به روز رسانی ها را برای کونای زیر کامپکت خود در روز سه شنبه اعلام کرد، که همه آنها متقاطع کوچک را جذاب تر می کند -- به معنای واقعی کلمه و فیگوراتیو -- نسبت به قبل. به روز شده در سبک بیرونی و ارتقاء فن آوری خوب نگه داشتن Kona تازه، و قوی تر N نوع خط می پیوندد ترکیب، و همچنین.

حالا، برای روشن شدن، اطلاعاتی که ما با آن کار می کنیم برای کونا با مشخصات اروپایی است. سایت رسانه ای هیوندای آمریکا تا شامگاه سه شنبه بی پاسخ است و خودروساز بلافاصله درخواست ما برای استیضاح را پس نداد. ما مطمئن خواهیم بود برای به روز رسانی این فضا اگر هر چیزی تابه راه ما فکر می کنیم آن را خواهد شد.

برای شروع، کونای جدید بسیار تمیزتر از قبل به نظر می رسد. این هنوز هم عجیب و غریب، مطمئنا، اما بسیاری از لبه های سخت صاف تر در حال حاضر، گرد کردن طراحی در غیر این صورت boxy. ما به خصوص حفاری درمان جدید چراغ جلو. Kona N خط از هم جدا با سپر تمام رنگ خود را تنظیم, دریافت هوای کوچک بین چراغ های LED در حال اجرا و چرخ های منحصر به فرد 18 اینچ. اون يه پرنیان دریچه ای تقریبا ً داغ بهش داره چيزاي خوب .

خط N کونا بسیار darn ناز است.

هیوندای

یک موتور توربو ای۴ ۱٫۶ لیتری ارتقا یافته در کارت ها وجود دارد -- برای اروپا، حداقل -- با ۱۹۵ اسب بخار. که 20 اسب بخار بیش از 1.6T در فعلی ایالات متحده مشخصات Kona. خط N نیز می شود لحن فرمان منحصر به فرد، که باید آن را کمی سرگرم کننده تر به رانندگی. باز هم معلوم نیست که آیا نسخه آمریکا این موتور ارتقا یافته را دریافت خواهد کرد یا نه، اما نمی بینیم چرا این کار را نمی کند.

حرکت به داخل، زیبایی شناسی عمومی تغییر زیادی نکرده است، اما هیوندای می گوید کمی فضای صندلی عقب بیشتر وجود دارد. سیستم اطلاعات صفحه لمسی بزرگتر به ارمغان می آورد فن آوری بهتر در داخل ماشین، با صفحه نمایش پایه در حال رشد از 7 تا 8 اینچ، و کونا نیز می تواند با یک صفحه نمایش 10.2 اینچی در حال اجرا به روز ترین نسخه از نرم افزار BlueLink هیوندای، همراه با بی سیم اپل CarPlay و آندروید خودکار بود. یک خوشه سنج دیجیتال اختیاری 10.2 اینچی نیز وجود دارد، اما همانطور که با هر چیز دیگری، ما نمی توانیم مطمئن شویم که آیا مدل های US-spec این را خواهند داشت یا نه.

در جبهه کمک به راننده، کنترل کروز تطبیقی کونا در حال حاضر شامل قابلیت توقف و رفتن تمام سرعت است و تابع هشدار محدودیت سرعت هوشمند خواهد شد -- شما آن را حدس زده -- به شما بگویید اگر شما بیش از حد سریع می روید.

ما باید جزئیات بیشتری در مورد ایالات متحده مشخصات کونا به زودی داشته باشد، بنابراین تماشای این فضا برای بیشتر. کونا ۲۰۲۲ باید اوایل سال آینده به فروش برود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب