2022 آئودی A3 تیز تا سبک و تکنولوژی در اواخر سال آینده - Roadshow

این دلیر تعداد کمی نیست رفتن در هر نقطه در هر زمان به زودی. آئودی در مارس آئودی رونمایی از آخرین نسل از A3 سد

توسط SALAMNEWWS در 1 مرداد 1399

این دلیر تعداد کمی نیست رفتن در هر نقطه در هر زمان به زودی.

آئودی

در مارس آئودی رونمایی از آخرین نسل از A3 سدان. در آن زمان بسیاری از اطلاعات در دسترس متمرکز شده بود در اروپا-مشخصات A3 که تا حد زیادی متفاوت از یکی از ما دریافت کنند. در حالی که آن را هنوز هم نمی توان در فروش برای یک سال دیگر آئودی را ارائه برخی از اطلاعات بیشتر به طور خاص برای Yankee-مشخصات A3.

در اروپا جدید A3 ارائه شده است با دو گاز موتور و دو موتور دیزل سابق که همچنین می توان با نصب 48-ولت خفیف-سیستم ترکیبی. وقتی 2022 A3 در نهایت زمین در ایالات متحده در اواخر سال 2021 با این حال تنها یک انتقال قدرت خواهد شد و در ارائه. آئودی 40-سری انتقال قدرت را شامل 2.0 لیتری توربوشارژ I4 که ارائه خواهد شد برای قدرت بیشتر و گشتاور نسبت به قبلی A3s اما ما لازم نیست که چهره های بتن -- SAE هنوز به نرخ A3 را راه اندازی بنابراین در نظر گرفتن این بخش یک TBA وضعیت. هفت سرعته دو کلاچ انتقال استاندارد است بنابراین ما نمی اروپا انتقال کتابچه راهنمای کاربر ، ما یک انتخاب از جلو یا تمام چرخ دیسک ،

هر 2022 A3 در آمریکا نیز مذکور 48-ولت خفیف سیستم ترکیبی. در حالی که این می تواند یک کمی در راه های الکتریکی گشتاور واقعی خود را تابع این است که برای بهبود اقتصاد سوخت. آن را اجازه دیگر امتداد موتور خاموش عمل در متوقف و آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نیروی تازه یافتن برخی از انرژی داده شده تحت ترمز. آئودی تخمین سیستم صرفه جویی در حدود 0.1 گالن گاز برای هر 62-ish مایل رانندگی آن را یک افزایش بزرگ اما دوست عزیز این چیزی هست.

از نظر طراحی شما می توانید انتظار تقریبا به آنچه که شما در حال حاضر دیده می شود. 2022 A3 خواهد شد طولانی تر و گسترده تر برای بیشتر فضای داخلی. جلویی است که آشکارا واضح تر با یک شخصیت قوی تر خط در حال اجرا از چراغ جلو تمام راه را به عقب. هر چهار چرخ قوس آنچه آئودی تماس "Quattro تاول" که به گمان من یک بیماری قابل درمان است اما واقعا فقط هایش گلگیر. سدان جدید به نظر می رسد بسیاری نزدیک به یک عملکرد نوع حق خارج از جعبه.

داخلی خواهد بود و این همان چیزی است که ما دیده ایم ، همه چیز بیشتر زاویه ای و در خود چهره زیر را در امتداد خطوط به تازگی به روز شده Q3 متقاطع. استاندارد سرگرمی صفحه نمایش اقدامات 10.1 اینچ و جفت آن را با یک استاندارد 10.25 اینچی سنج دیجیتال خوشه که می تواند بزرگ به 12.3 اینچ از طریق گزینه های. سر تا صفحه نمایش و صدای فراگیر-مشاهده دوربین در دسترس هستند بیش از حد. آخرین تکرار از آئودی را MIB سیستم شامل استاندارد اپل CarPlay, Android AutoUSB-C بنادر و 4G LTE متصل خدمات ناوبری. در ایمنی جلو تطبیقی کروز کنترل به روز شده است برای نگه داشتن وسیله نقلیه در آن خط و در آن دوربین هم اکنون می توانید بخوانید علائم راهنمایی و رانندگی.

پس 2022 آئودی A3 رفتن نیست در فروش تا اواخر سال 2021 هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی نمی دانیم. در علاوه بر این به خروجی خاص آمار و ارقام ما نیز در حال انتظار برای یک قیمت است که به احتمال زیاد افزایش smidge با توجه به تمام چیزهای جدید کهنه به آن است. برای بافت این نسل فعلی 2020 مدل شروع می شود در یک تار مو کمتر از $35,000.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن