2021 تویوتا هیبرید در مقابل هوندا اودیسه و کرایسلر Pacifica: بردن بازی - CNET

نام شهری در ایتالیا نیز trounces رقابت در "فندر تجاوز" رده. در نگاه کسانی که خطوط! تویوتا کجا وانت? به عنوان

توسط SALAMNEWWS در 29 اردیبهشت 1399

نام شهری در ایتالیا نیز trounces رقابت در "فندر تجاوز" رده. در نگاه کسانی که خطوط!

تویوتا

کجا وانت? به عنوان خریداران رها سابق این جاده کالاهای اساسی برای تقاطع این بخش کاهش یافته به فقط چند اولیه رقبا. هوندا اودیسه و کرایسلر Pacifica هر دو قرار گرفتند اخیر بازسازی به منظور خدمت بهتر به آنچه وانت خریداران باقی می ماند, در علاوه بر این به تلاش برای آوردن برخی از مردمی جدید بریزید.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: 2021 تویوتا نام شهری در ایتالیا می آید استاندارد با ظالمانه به نظر می رسد...

3:04

اما در حال حاضر وقت آن است برای به طور کامل دوباره طراحی 2021 تویوتا برای ایستادن در بالای شمع به عنوان جدیدترین مطلب. در حالی که ما هنوز در انتظار nitty-ریگ دار جزئیات مانند سقف و فاصله دو محور تویوتا را از حافظه جمع کردن تعدادی از factoids جدید Sienna است که ما تعجب که چگونه آن را پشته تا در برابر اودیسه و Pacifica. پس آه بیایید ببینید که چگونه است که می رود.

انتقال قدرت

ایده ترکیبی وانت جدید نیست که کرایسلر در حال حاضر آن است پلاگین در Pacifica ترکیبی. اما تویوتا لعنت نزدیکی leapfrogged کل صنعت با اعلام این که هر 2021 Sienna را بسته ترکیبی قدرت. موتور الکتریکی کار با 2.5 لیتری I4 موتور گاز برای تولید خالص 243 اسب بخار. ادیسه هنوز هم سنگ منظم ol' V6 در حالی که Pacifica خریداران انتخاب V6 یا فوق PHEV getup.

پس از آن وجود دارد این ماده در درایو تمام چرخ ها. بر خلاف Siennas گذشته که استفاده می شود و تنها مدل موجود با AWD این است که "الکترونیکی" تمام چرخ ها سیستم درایو که صرفا می افزاید: یک موتور الکتریکی برای محور عقب به جای سیلی یک دسته از پیچیده سنگین, mechanicals پایین وجود دارد. تا 80 درصد از نیروی محرکه را می توان عقبی برای حفظ کشش. تجدید 2021 Pacifica تمام چرخ دیسک بیش از حد, اما آن را یک سیستم مکانیکی است که نیاز به کمی بیشتر سوار ارتفاع. آن را نیز ارائه می شود تعداد کمی از قبل از refresh 2020 Pacificas.

انتقال قدرت


موتور قدرت گشتاور انتقال
کرایسلر Pacifica 3.6 لیتری V6 287 اسب بخار 262 lb-ft 9-با سرعت خودرو
کرایسلر Pacifica ترکیبی 3.6 لیتری V6 PHEV 260 اسب بخار (net) N/A CVT
هوندا اودیسه 3.5 لیتری V6 280 hp 262 lb-ft 10-سرعت خودرو
تویوتا نام شهری در ایتالیا 2.5 لیتری I4 ترکیبی 243 اسب بخار (net) N/A CVT

اقتصاد سوخت

این 2021 Sienna استاندارد انتقال قدرت هیبرید به عنوان شما ممکن است انتظار می رود به خوبی ترجمه به انتظار چهره اقتصاد سوخت. در حالی که ما احتمالا نمی شنوند از سازمان حفاظت محیط زیست برای برخی از زمان هنوز تویوتا برآورد جدید Sienna خواهد رسیدن به 33 مایل در هر گالن ترکیبیمعنی بزرگراه شکل است که به احتمال زیاد حتی بالاتر است.

مقایسه هوندا اودیسه را تنها انتقال قدرت پیکربندی است که سازمان حفاظت محیط زیست-حدود 19 mpg city 28 mpg در بزرگراه و 22 همراه -- به عنوان یک ماده در واقع, که همچنین آنچه را که سازمان حفاظت محیط زیست نرخ کرایسلر Pacifica V6 اقتصاد سوخت, به, نام شهری در ایتالیا بسیار سنگین استفاده. این Pacifica ترکیبی است که کمی کمتر تشنه با سازمان حفاظت محیط زیست برآورد 30 mpg ترکیب گاز موتور به تنهایی. با آن باتری لیتیوم یون ارائه 32 مایل برقی-تنها عملیات Pacifica هیبرید MPG معادل زمین در 82 MPGe.

سوخت اقتصاد


شهر بزرگراه ترکیب
کرایسلر Pacifica 19 mpg 28 mpg 22 mpg
کرایسلر Pacifica ترکیبی N/A N/A 30 mpg (گاز)
هوندا اودیسه 19 mpg 28 mpg 22 mpg
تویوتا نام شهری در ایتالیا N/A N/A 33 mpg (est.)

ابعاد

تویوتا نشده تحویل همه 2021 Sienna ابعاد و در عین حال -- ظرفیت باربری و یا حتی برآورد خشن از آن است که مهمترین آنها وجود ندارد-اما این خودروساز را ارائه چند پایه بیرونی ارقام به خاطر مقايسه. جدید Sienna هنوز هم خیلی از نزدیک اندازه به زمان رقابت است. در ورزشی XSE پوشش آن خواهید بود طولانی ترین وانت توسط یک زن و شوهر دهم اینچ اما دیگر امروزيان را Sienna حتی نزدیک به بخش برابری -- ارتفاع آن نیز متفاوت است بسته به اینکه آیا یا نه ریل سقف محاسبه می شود. این Pacifica است girthiest از سه توسط یک اینچ است و همچنین پادشاه فاصله دو محور. نام شهری در ایتالیا را wheel-to-wheel ظهر شکاف بین Pacifica و اودیسه که بدان معنی است که فضای داخلی آن ظرفیت باید بسیار رقابتی و همچنین هر زمان که تویوتا مناسب می داند به فاش کردن آن مشخصات.

ابعاد


ظهر عرض ارتفاع فاصله دو محور
کرایسلر Pacifica 203.8 در 79.6 در 69.9 در 121.6 در
هوندا اودیسه 203.2 در 78.5 در 69.6 در 118.1 در
تویوتا نام شهری در ایتالیا 203.7 - 204.1 در 78.5 در 68.5 - 70.0 در 120.5 در

تکنولوژی

شما فکر نمی کنم تویوتا را متوقف یورش خود را در انتقال قدرت بود ، به عنوان انتظار می رود, تویوتا راندند همه چیز کوتاه از سینک آشپزخانه به 2021 Sienna. وجود هفت پورت USB تا 18 فنجان دارندگان موجود Wi-Fi و یک میکروفون به سیستم پرتو راننده صدای به ردیف سوم. دوم-از پایه اصلاح شود, لو, سنگ, تکنولوژی مانند یک 9 اینچ صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی با Android Auto و اپل CarPlayو امکانات تنها توده ای از وجود دارد با نمرات بالاتر افزودن JBL حق بیمه سیستم صوتی تعبیه شده و جهت یابی. پلاتین تر و تمیز نیز بر میدارد استاندارد 10-inch سر تا صفحه نمایش و همچنین به عنوان یک فراگیر-مشاهده دوربین. نیز وجود دارد یک 1080p عقب سیستم سرگرمی در ارائه.

هر دو ادیسه و Pacifica ارائه CarPlay اپل و آندروید خودکار به عنوان به خوبی و 2021 Pacifica در نهایت CarPlay بی سیم در دسترس است. کرایسلر جدید Uconnect 5 سیستم اشغال یک صفحه نمایش بزرگتر (10.1 اینچ در مقابل تویوتا 9.0) و آن ارائه خواهد شد تا به یک دوجین USB و USB-C پورت فقط چند بیش از تویوتا را در دسترس است. نیز وجود دارد یک جدید FamCam داخلی مانیتور است که می تواند زوم بر روی مشکل در سطر سوم که شاید کمی برادر بزرگ اما لازم است اگر آنهایی که کمی خود را مانند گرفتن به همه چیز. همانطور که برای هوندا آن سنگ کوچکتر از 8 اینچ صفحه نمایش اما شما دیگر par-برای-این-دوره accouterments ها مانند تلفن معکوس تعبیه شده در میکروفن و دوربین و همچنین به عنوان یک Blu-ray پلیر برای سرنشینان عقب.

ایمنی مهم است بیش از حد. این 2021 Sienna خواهد آمد استاندارد با خودکار ترمز اضطراری کامل-سرعت تطبیقی کروز کنترل لین خروج هشدار لین-نگه داشتن کمک نقطه کور نظارت و اتوماتیک بالا پرتوهای. هوندا محدودیت های خود ایمنی مجموعه به سبك و بالاتر در حالی که 2021 Pacifica ارائه خواهد شد تقریبا همان ایمنی بسته به تویوتا در سراسر آن سبك. بسیاری از چیزهای که نیز موجود است در زمان 2020 Pacifica, اما آن را یک $995 گزینه ای است که در واقع بسیار به شدت قیمت.

قیمت گذاری

صحبت از پول, پول, تویوتا نیست و در عین حال گفت: چقدر 2021 Sienna هزینه خواهد شد هنگامی که آن را در فروش می رود بعد از این سال. آن را زشت و ناپسند به فکر می کنم که همه این پیشرفت ها به احتمال زیاد افزایش Sienna پنجره برچسب بالاتر از قیمت فعلی آن محدوده که شروع می شود در $32,760 از جمله مقصد و امتداد به $49,175 برای محدود بیمه, اما هیچ چیز در سنگ تنظیم نشده است. برای مقایسه Pacifica محدوده از حدود 35.000 دلار به $50,000. هوندا می تواند رسیدن به بالا که بیش از حد, اما شروع قیمت آن نزدیک به $32,000.

قیمت گذاری


قیمت پایه مقصد شارژ
کرایسلر Pacifica $34,045 $1,495
کرایسلر Pacifica ترکیبی $39,995 $1,495
هوندا اودیسه $30,790 $1,120
تویوتا نام شهری در ایتالیا $34,000 (est.) N/A


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب