2021 تویوتا کرولا هاچ بک می افزاید: حمل و نقل فضایی, زرق و برق special edition - Roadshow

تویوتا برای کسانی که علاقه داشتن به قابلیت اطمینان یک تویوتا کرولا با محموله بیشتر فضا کرولا هاچ بک را انجام

توسط SALAMNEWWS در 13 خرداد 1399
تویوتا

برای کسانی که علاقه داشتن به قابلیت اطمینان یک تویوتا کرولا با محموله بیشتر فضا کرولا هاچ بک را انجام خواهد داد فقط ترفند. و خبر خوب, حمل و نقل فضایی عاشقان: بیشتر وجود دارد محموله اتاق در دسترس برای 2021 بدون هیچ هزینه اضافی. بیشتر در مورد که در یک لحظه.

تویوتا نشان داد که 2021 کرولا تخم و جدید کرولا تخم نسخه ویژه روز سه شنبه که برجسته مدل های جدید سال. اگر زرق و برق دار رنگ چشم خود را جلب تویوتا قصد دارد برای ساخت 1500 نفر از آنها همراه با تمام اتصالات موجود در SE تر و تمیز. این یک مجهز, مدل, اما نسخه ویژه مواد باغچه خانهها اضافه کردن کیت بدن مافوق صوت رنگ قرمز و سیاه کردن عناصر از جمله 18-اینچی چرخ.

مانند تمام کرولا خودروی سواری, آن را هنوز هم طراحی شده توسط 2.0 لیتری خطی چهار موتور همسان با CVT اما این شرکت گفت: این حاکی "حتی بیشتر هیجان هنوز به آمده در بخش هاچ بک." که به احتمال زیاد اشاره به شایعه تویوتا GR کرولاکه می تواند با استفاده از GR Yaris' توربو-سه موتور. آن را می سازد 257 اسب بخار. از سه سیلندر موتور. آره.

بقیه 2021 کرولا تخم صف همان است که برای نجات یک گزینه جدید: بیشتر باری اتاق. تویوتا خریداران اجازه اضافه کردن اضافی 6 فوت مکعب فضا اگر آنها را انتخاب کنید بدون هیچ هزینه گزینه است. تنها تجارت کردن آن nixes زاپاس کیت, اما آن را فراهم می کند عمیق تر محموله منطقه برای همه از راننده مسائل است. با آن ظرفیت باربری رشد می کند از 17.8 فوت مکعب به 23 فوت مکعب.

دو کیسه هوا و علاوه بر این از عقب cross-traffic alert دور از تغییرات به هاچ بک. Toyota Safety Sense یک مجموعه فعال ویژگی های ایمنی باقی می ماند استاندارد به عنوان یک 8.0 اینچ صفحه نمایش لمسی با CarPlay اپل و آندروید خودکار.

این 2021 کرولا هاچ بک خواهد رسید در نمایندگی مجاز و فروش در اواخر تابستان امسال است. هیچ کلمه ای در قیمت رتبهدهی نشده است اما انتظار می رود افزایش جزئی در سراسر هیئت مدیره.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: 5 چیزهایی که شما نیاز به دانستن در مورد 2020 تویوتا کرولا...

3:13



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن