2021 مرسدس بنز E-Class فرمان می دانید زیادی در مورد دست های خود را - CNET

که یکی به طور چشمگیری آهنگ فرمان. مرسدس-بنز ما در چند ماه گذشته این اولین 2021 مرسدس بنز E-Class سدانو ما فقط

توسط SALAMNEWWS در 4 خرداد 1399

که یکی به طور چشمگیری آهنگ فرمان.

مرسدس-بنز

ما در چند ماه گذشته این اولین 2021 مرسدس بنز E-Class سدانو ما فقط چند روز قبل از اولین تجدید E-Class کوپه و کروکی. برای کمک به پل شکاف که این خودروساز است dishing چند جزئیات بیشتر بر روی یک به روز رسانی به طور جدی در بخش E-Class صف.

چشم مشتاق ممکن است متوجه یک فانتزی جدید فرمان در برخی از تصاویر که وارد برای آشکار از 2021 مرسدس بنز E-Class سدان. اما وجود دارد فقط یکی وجود دارد در واقع دو طرح جدید, یک با یک قطعه جانبی پره و با یک لایه دو پره در هر دو طرف دومی که باید منحصر به فرد به AMG خط و AMG وسایل نقلیه.

هر دو چرخ جدید طرح شامل دکمه هایی است که هیچ چیز جدید اما آنها در واقع دکمه. بلکه هر یک از صحبت حامل یک آرایه خازنی سنسور که آهنگ های که در آن انگشت خود را به زمین. بنابراین نه تنها شما می توانید ضربه بزنید هر نماد بر روی چرخ و دریافت پاسخ, شما قادر خواهید بود به استفاده از حرکات مانند کشیدن برای ویژگی های اضافی مانند تغییر آهنگ و یا منوها. زمان کلاس E چرخ, مقایسه دو کوچک لمسی با قابلیت پد در پره.

مرسدس بنز ادعا می کند که سوئیچ بر روی چرخ می تواند تحمل درجه حرارت بالاتر از نقطه جوش آب به طوری که آنها باید کار کاملا خوب بعد از ماشین نشسته است در آفتاب برای برخی از زمان. شما می دانید فقط در مورد شما نگران بودند که در مورد. شما بودند نگران حرارتی سرسختی از خود را فرمان سوئیچ ها مناسب است ؟

فرمان را حیله گری می کند پایان ندارد وجود دارد. بازگشت در روز (که هنوز هم ادامه دارد با توجه به جدید E-Class را در فروش هنوز), زمانی که خودرو راننده-سیستم کمک فریاد زد شما باید دست خود را در چرخ شما تا به حال آن را کمی تکان به اجازه گشتاور سنسور می دانم دست های خود را به جایی که آنها تصور می شود. که نمی تواند یک موضوع دیگر که هر طرف چرخ نیز حمل خازنی سنسورهای پس گرفتن شرکت است همه که لازم است برای حفظ الکترو-دایه از وافغان در صورت خود را. اگر شما یک شورشی و چشم پوشی از سیستم قولنج آن را فعال کردن یک سیستم است که فقط می کشد خودرو بیش از. موفق باشید در تلاش برای احمق را با stupid توده های پلاستیکی.

خودروساز نمی انتخاب کنید این هفته به پرده این جزئیات فقط به این دلیل آن را نگاه خوب در یک تقویم است. به جای مرسدس بنز در حال آماده سازی برای اولین تجدید 2021 E-Class کوپه و کروکی که به احتمال زیاد انجام بسیاری از همان ترفند به عنوان سدان مانند به روز رسانی fasciae و معرفی MBUX این خودروساز آخرین و بزرگترین سیستم اطلاعات و سرگرمی. هر دو این مدل ها معرفی خواهد شد برای جهان در 27 مه در 5 p. m. PT در دنیای دیجیتال برتر در M-B به وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب