2021 اینفینیتی QX80 می شود آینه عقب نمای هوشمند به روز شده, قیمت گذاری - Roadshow

تغییرات برای سال 2021 بزرگ نیست، اما QX80 هنوز هم راحت، خوش تیپ SUV است.Infiniti بیایید صادق باشیم، QX80 اینف

توسط SALAMNEWWS در 15 شهریور 1399
2021-qx80-21b-source

تغییرات برای سال 2021 بزرگ نیست، اما QX80 هنوز هم راحت، خوش تیپ SUV است.

Infiniti

بیایید صادق باشیم، QX80 اینفینیتی (و، با گسترش، پسر عموی فقیرتر آن نیسان آرمادا) تا به برخی از استخوان های الاغ قدیمی در این نقطه، اما آن را هنوز هم یک SUV راحت بزرگ است که می تواند بسیاری از مردم و بسیاری از مسائل نگه دارید. همچنین بسیار ارزان تر از یک لند کروزر است.

به همین دلیل است که ما کاملا تعجب نکردیم که ببینیم هنوز به روز رسانی خفیف دیگری برای سال مدل 2021 به دست می آید، به جای یک مرگ مهربان یا تازه کردن معنی دار -- با این حال، همه چیز برای بزرگترین پسر بالغ اینفینیتی عذاب و غم انگیز نیست.

خبر بزرگ در اعلام پنجشنبه اینفینیتی این است که QX80 دوربین مبتنی بر سیستم آینه rearview، ملقب به هوشمند عقب مشاهده سیستم آینه (SVRM) در Inifiniti صحبت می کنند، گرفتن کمی عشق فن آوری برای افزایش عملکرد سیستم و بهبود تجربه کاربر است. به طور خاص، آن را گرفتن وضوح افزایش یافته و یک صفحه نمایش گسترده تر است. زمين شکسته؟ نه، اما واقعا مفید در SUV تمام اندازه.

2021-qx80-7-source2021-qx80-7-source

این تازه ترین داخلی در biz نیست، اما هنوز هم مقدار زیادی لوکس احساس.

Infiniti

اینفینیتی همچنین در حال تغییر نام پشته تر و تمیز خود را برای بی رحم بزرگ ute. در حال حاضر خریداران قادر خواهند بود برای انتخاب بین حسی، حق بیمه را انتخاب کنید و لوکس trims. دو تا از اون صداها مثل بسته هاي آبگرم هستن و يکي مثل يه درجه گوشت به نظر مياد شاید بازاریاداران اینفینیتی باید در آن سال آینده ترک دیگری بخورند.

در نهایت ، اینفینیتی به ما قیمت گذاری در بزرگترین و بدن ترین در قاب SUV آن است. پایه لوکس QX80 با درایو دو چرخ (چرا زحمت؟) در $70,445 شروع خواهد شد, و شما باید برای اضافه کردن در اضافی $3,100 اگر شما می خواهید به رانندگی هر چهار چرخ.

در حال حاضر بازی : سازماندیده بان این: 5 چیزهایی که شما نیاز به دانستن در مورد 2019 اینفینیتی Q60...

3:32

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب