2021 هیوندای Sonata N خط به نظر می رسد آماده برای اجرای دور و به نوبه خود سر - Roadshow

در حالی که یک مدل N پر چرب مانند پسر عموی Veloster خود نیست، N-Line Sonata وعده عملکرد بزرگ برای قیمت مناسب را

توسط SALAMNEWWS در 2 مهر 1399
42971-2021sonatanline

در حالی که یک مدل N پر چرب مانند پسر عموی Veloster خود نیست، N-Line Sonata وعده عملکرد بزرگ برای قیمت مناسب را می دهد.

هیوندای

ما طرفداران بزرگ نسل فعلی هیوندای سوناتا هستیم. خوب است رانندگی کنید، کارآمد، مجهز و یک مبهوت کننده کامل. با این حال ، حتی با همه که ، ما شده است در انتظار نسخه N خط را به اولین بار خود را از مرد ما Antuan گودوین رانندگی نمونه اولیه N خط در سال 2019.

خوشبختانه، اون صبر تموم شده. هیوندای برای اولین بار در سال 2021 سونیا N خط در روز سه شنبه، و نه تنها آن را به نظر می رسد سمت چپ از مرکز سونیا خوب و لنگ تا پرخاشگری کمی، اما آن را نیز این کار را بدون ساخت همه چیز نگاه کارتونی یا عجیب و غریب است. ما طرفدار هاي بزرگي هستيم .

خط N سونیا می شود آبشار subbrand، سیاه و سفید کردن گریل و badging و همچنین تریسی به دنبال اگزوز چهار نوک. در داخل، همه چیز نسبتا فرورفته است، اما ما دوست داریم صندلی های تهاجمی تر به دنبال با گلدوزی N، تر و تمیز کروم تیره و دوخت قرمز است. این بیش از بالا نیست، اما این خوب است چرا که سونیا یک ماشین بیش از حد بالا نیست.

هیوندای است به ما اطلاعات بیش از حد بیشتر در مدل آینده، مانند چه نوع از اضافات عملکرد آن را با N خط تر و تمیز دریافت کنید. شرکت به ما گفت که بیشتر چیزهایی که ما در نمونه اولیه دیدیم از سفر به تولید جان سالم به در می برد-- از همه مهم تر موتور توربو 2.5 لیتری با 290 اسب بخار و 310 پوند فوت اسب بخار.

نمایندگان هیوندای تایید کردند که ما یکی دیگر از کمک heaping از اطلاعات سونیا N خط در اکتبر 21 دریافت کنید، بنابراین ما فقط باید صبورانه تا آن زمان بنشینیم.

در حال حاضر بازی : سازماندیده بان این: 2020 هوندا آکورد در مقابل 2020 هیوندای سوناتا: نبرد...

7:52

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن