2021 فورد F-150 ترکیبی کامیون پلیس گزارش خواهد شد برای وظیفه - Roadshow

این SSV بسته نیست و به طور انحصاری برای پلیس اما آن را در گزینه های لیست. فورد فورد F-150 خودروهای پلیس در وا

توسط SALAMNEWWS در 10 مرداد 1399

این SSV بسته نیست و به طور انحصاری برای پلیس اما آن را در گزینه های لیست.

فورد

فورد F-150 خودروهای پلیس در واقع در حال حاضر وجود دارد اما با 2021 فورد F-150این خودروساز را به ناوگان خریداران گزینه ای برای قدرت ترکیبی.

اتومبیل مستقیم اولین گزارش چهارشنبه در فروشنده سفارش راهنماهای جدید F-150 و برجسته برخی از گزینه های عجیب و غریب در فهرست. اما یک قطعه جالب بود این موجود ویژه "خدمات خودرو" گزینه است. برای $50 فورد را حذف مرکز صندلی نصب وینیل نیمکت صندلی در عقب و اضافه کردن یک 240-آمپر دینام. و در حالی که آن را در دسترس با 5.0 لیتری 3.5 لیتری EcoBoost V6 جدید 3.5 L PowerBoost V6 هیبریدی نیز در منو (بر این اساس قیمت). این توربو دوقلو V6 جفت با یک موتور الکتریکی و یک باتری برای افزایش بهره وری و اضافه کردن قدرت است.

بنابراین آن را کاملا قابل تصور برای F-150 ترکیبی پلیس کامیون هر چند این بسته نیست و محدود به اجرای قانون استفاده کنید.

این آینده بسته می آید داغ در پاشنه ملی مکالمات اطراف پلیس اصلاحات در پی جورج فلوید کشتن این گذشته ممکن است. در واقع در اوایل این ماه فورد کارگران به نام این شرکت به توقف ساخت و ساز ماشین پلیس. مدیر عامل جیم هاکت را رد کرد اما گفت: این شرکت روابط نزدیک با اجرای قانون "در حال حاضر فورد با حتی بیشتر فرصت نه تنها به نوآوری و راه حل های جدید بلکه اهرم ما موقعیت منحصر به فرد برای حمایت از گفت و گو و اصلاحات مورد نیاز برای ایجاد جوامع امن تر برای همه است."

خواهیم دید استاندارد 2021 F-150 زمین در نمایندگی بعد از این سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب