2021 Ford Bronco می خواهم این صدا - Roadshow

وجود خواهد داشت یک توربوشارژ V6 پردازنده اگر ما گوش نمی اشتباه ما است. Facebook ما رسما فقط دو هفته دور از دی

توسط SALAMNEWWS در 9 تیر 1399

وجود خواهد داشت یک توربوشارژ V6 پردازنده اگر ما گوش نمی اشتباه ما است.

Facebook

ما رسما فقط دو هفته دور از دیدن 2021 Ford Bronco در تمام آن کهنه و خارج از جاده و ناهموار ، قبل از آن فورد جلوتر رفته و تضعیف ما یک تیزر جدید از طریق Instagram.

در روز دوشنبه Ford Bronco رسمی Instagram صفحه به اشتراک گذاشته یک نقطه نظر تصویری که همه در مورد توسن صداهای. به طور خاص سر و صدا در آمدن از زیر هود. خودروساز نیست به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات اضافی در گذشته از این, ویدئو, اما آن را در واقع تایید فورد ارائه خواهد شد توربوشارژ V6. که تن مجزا یادآور خودروساز خط EcoBoost V6 موتور.

چه نوع جابه جایی توسن را به رخ کشیدن ما نمی دانیم. امروز بیضی آبی تولید کننده twin-turbo 3.5 لیتری V6 و یک توربوشارژ 2.7 لیتری V6 با EcoBoost نام تجاری است. دومی بیشتر احتمال دارد نامزد شده است.

گذشته از توربوشارژ V6 شایعات را با اشاره به فورد 2.3 لیتری توربو چهار موتور به عنوان توسن پایه آسیاب. باید آن را به اشتراک با موتور فورد رنجر. پس از همه توسن ظاهرا سهام رنجر معماری. یک هفت-سرعت انتقال کتابچه راهنمای کاربر همچنین ممکن است امکان با یک دنده اختصاص داده شده به سرعت پایین سنگ خزنده.

ما احساس فورد را حفظ خواهد کرد dishing از چند بازی فکری در چند هفته آینده, اما توسن جولای 13 فاش روز خواهد بود در اینجا قبل از ما آن را می دانم.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: فورد توسن در حال رفتن به باخا

2:53



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب