2021 Ford Bronco ورزش: قیمت و تجهیزات استاندارد شیرجه عمیق - Roadshow

این باند همه در اینجا! فورد نه تنها ما (سرانجام) باید 2021 Ford Bronco به حمام افتاب گرفتن در اما خودروساز نی

توسط SALAMNEWWS در 24 تیر 1399

این باند همه در اینجا!

فورد

نه تنها ما (سرانجام) باید 2021 Ford Bronco به حمام افتاب گرفتن در اما خودروساز نیز جلوتر رفت و نشان داد که آخرین عضو تازه متولد توسن خانواده در دوشنبه: 2021 توسن ورزشی. در حالی که آن را نمی خواهد که همان صوفس (جاده) لغو احکام صادره ی به عنوان توسن مناسب توسن ورزش برای تلفن های موبایل مانند یک بسیار توانمند چیزی که بر روی کاغذ. بیایید شیرجه رفتن بیشتر از جزئیات اطراف SUV کوچک را سبك و تجهیزات و قیمت آن است.

قیمت

بیایید بخش دوم از راه اول است. این 2021 توسن ورزشی هزینه خواهد شد $28,155 پس از یک $1,495 مقصد شارژ. دو راه وجود دارد به این نگاه کنید. برای اولین بار آن را در تندتر طرف از چیزهایی که برای یک SUV کوچک. دوم که خیلی بد نیست با توجه به پایه فرار با تمام چرخ دیسک شروع می شود در $27,630 پس از مقصد. توسن ورزش می آید استاندارد با چهار چرخ و رانندگی بیش از حد. فورد هنوز به انتشار کامل اطلاعات قیمت گذاری اما به نظر می رسد امن به گفتن top-of-the-line توسن ورزش خواهد لاس زدن با $40,000.

در حال حاضر در حال پخش: سازمان دیده بان این: این 2021 Ford Bronco, ورزش, یک قاتل است basecamp

5:30

طرمس

با این که از راه ما راه ما را از ورود به سطح پایه به محدوده شکوه اولین نسخه تا چوب همراه برای سوار کابوی ها و دختران.

پایه

لگد زدن به همه چیز خاموش است توسن ورزش پایه است. که در واقع آن را رسمی تر و تمیز نام. اما "پایه" معنا "برهنه." تجهیزات استاندارد در ارزان ترین توسن ورزشی شامل یک توربوشارژ 1.5 لیتری خطی-سه موتور و یک هشت سرعته اتوماتیک است که هل می دهد قدرت به یک استاندارد سیستم 4x4. گذشته از 4x4 بسته راه اندازی است همان دنده در حال اجرا است که scoots یک سال 2020 فرار در اطراف. انتظار 180 اسب بخار و 191 پوند-فوت گشتاور از کوچک توربو-سه.

همچنین استاندارد است آنچه فورد خواستار یک "عملکرد بالا جاده ثبات سیستم تعلیق" مستقل تعلیق جلو و عقب. مقابل دریافت MacPherson struts با فنر یک تثبیت کننده نوار و دوقلو-لوله شوک. در عقب دو جانبی لینک semitrailing اسلحه با کویل چشمه نشستن در محل با monotube شوک و جدا شده رام. حتی مدل پایه همراه با دنباله مدیریت سیستم است که شامل پنج "بز حالت است." که "می رود بیش از همه نوع از زمین" در فورد-صحبت می کنند.

مدل پایه خریداران هنوز هم بسیاری از دیگر تعارفات پردازنده به اپل CarPlay و Android Auto آمده است همراه برای سوار شدن به عنوان نشانی فورد خلبان 360 مجموعه فعال ایمنی دنده. با صدا غذا خوردن-dab در وسط 8 اینچ صفحه نمایش لمسی استاندارد در سراسر هیئت مدیره برای سرگرمی. همگام 4 است نه بخشی از بسته, اما, که بدان معنی است که هیچ بی سیم CarPlay اپل و Android Auto و نه بیش از حد هوا به روز رسانی. رفتن به خارج از توسن, ورزش, پایه, 17 اینچ چرخ های استاندارد هستند در حالی که 225/65 تمام فصل لاستیک قرار دادن آنها. یک ترفند تلنگر-تا درب عقب اتومبیل شیشه ای بخش نیز استاندارد برای همه توسن ورزشی.

آره, آن را دریافت کنید ،

فورد

خم بزرگ

به انجمن خوش آمدید تالار خم تر و تمیز فورد می گوید "ماجراجویی آماده در یک لحظه متوجه." توسن ورزش خم بزرگ است که در مورد ناهموار امکانات رفاهی. صندلی پارچه است که فوق العاده آسان برای تمیز کردن با توجه به فورد, آمده, استاندارد, به عنوان نشانی از یک لاستیک های باری در منطقه است که باید به خاک و گل و لای پاکسازی یک نسیم است. ردیف دوم صندلی نیز برابر تخت وقتی که می آید به خم شدن و تر و تمیز. جیب Zippered با موله تسمه (همان نوع متعدد نیروهای مسلح استفاده) پیدا کردن یک خانه در صندلی جلو پشت بیش از حد. شما نمی خواهد پیدا کردن بیش از حد لوکس با توسن ورزش خم بزرگ, اما آن را نشانی از باز کردن هوشمند ورود بدون کلید و دکمه شروع. خارج, برخی از کربن خاکستری گرافیک صنوبر تا چیز برای چرخ ها و پنجره مشبک قرار دادن.

بانک های خارجی

توسن ورزشی خریداران به دنبال posher طرف از چیزهایی که زمین را در بانک های خارجی تر و تمیز. این است که در آن چرم اثاثه یا لوازم داخلی صندلی گرم دیجیتال پانل ابزار قدرت و کرسی و بیشتر پیدا کردن یک خانه. آه و گرم چرخ فرمان. فورد لوکس دیده شد تا بیرونی کمی با لهجه خاص سیاه و سفید سقف و 18-اینچی چرخ به کمی نازک تر لاستیک است که اندازه گیری 225/60. بیایید ببینید, نیز وجود دارد, محیط, نور, شیشه واشر د icer از راه دور شروع و عقب cross-traffic alert. آره این luxo توسن ورزش مردمی است.

بدلندز

توسن ورزش خم بزرگ ممکن است مقدار زیادی برای بسیاری از, اما فقط در مورد آن را نمی, توسن, ورزش, بدلندز تر و تمیز وجود دارد. در اینجا فورد پرتاب همه چیز اما بدن-در-قاب پلت فرم در SUV کوچک آن را به عنوان قادر به به عنوان می تواند. وجود دارد یک به روز رسانی خارج از جاده تعلیق و بهینه سازی سیستم 4x4 با twin-clutch برای عقب درایو واحد. مجموعه ای از 28.5-inch همه زمین لاستیک استاندارد و رانندگان می توانید نیشگون گرفتن و کشیدن سیستم تعلیق با یک دنباله مدیریت سیستم است که شامل هفت بز حالت است. فلز باش صفحات دو قلاب و یک دوربین جلو برای بررسی زاویه ها همه پردازنده بیش از حد.

وجود دارد همچنین قدرت بیشتر برای توسن ورزش بدلندز. این می شود 2.0 لیتری توربو چهار موتور خوب برای 245 اسب بخار و 275 lb-ft گشتاور. نگه داشتن در ذهن بدلندز تر و تمیز نیز می شود تمام بانک های خارجی موضوعات پس از آن هنوز هم یک posher چیز. فکر می کنم از آن به عنوان یک افزایش تا خم بزرگ با بانک های خارجی تجملات.

برای خیال باف off-roader.

فورد

اولین نسخه

فورد خواهد ساخت 2,000 توسن, ورزش, چاپ اول مدل هایی که جدا از مدل های دیگر است. خارج دارای تعداد زیادی از سیاه و سفید لهجه ها از جمله سیاه و سفید گرافیک برای کاپوت و درب سمت. در واقع جبهه توسن, نشان, ویژگی های غوطه ور نگاه سیاه و سفید به عنوان به خوبی. کمی بزرگتر همه زمین لاستیک اندازه گیری 29 اینچ استاندارد به عنوان یک به روز رسانی trailering بسته moonroof نیروی دریایی اسکله چرم اثاثه یا لوازم داخلی و 10 سخنران بنگ و Olufsen سیستم صوتی.

2021 Ford Bronco, ورزش, خارج از جاده, قابلیت


پایگاه خم بزرگ خارجی, بانک بدلندز چاپ اول
ترخیص زمین (اینچ) 7.8-7.9 8.8 با اختیاری 29 اینچ لاستیک
رویکرد زاویه (درجه) 21.7 30.4 با اختیاری 29 اینچ لاستیک
Breakover زاویه 18.2 20.4 با اختیاری 29 اینچ لاستیک
خروج زاویه 30.4 33.1 با اختیاری 29 اینچ لاستیک
حداکثر آب fording 17.7 23.6
حداکثر چرخ تعلیق سفر 7.4 جلو عقب 8.1 7.4 جلو عقب 8.1

درست مثل 2021 فورد توسن توسن ورزشی در دسترس است برای رزرو در حال حاضر فقط برای $100. توسن ورزشی برای اولین بار خواهد آمد اما باید شروع به ورود در نمایندگی مجاز و فروش در اواخر سال 2020 است. به طور منظم توسن به احتمال زیاد نمی خواهد آمار نمایندگی تا بهار 2021.

می خواهید بیشتر 2021 Ford Bronco خبر ؟ ما رو شما پوشش داده شده:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن